w

Drobna zmiana w systemie honoru League of Legends, która ucieszy wielu graczy

W jaki sposób Riot usprawnił jeden z systemów League of Legends?


System honoru trafił do League of Legends już w 2012 roku i od samego początku pozwalał graczom na odznaczenie innych, którzy brali udział w tej samej rozgrywce. W patchu 7.13, który trafił do LoLa w czerwcu 2017 roku, system został przebudowany – usunięta została między innymi możliwość uhonorowania przeciwnika, a system nagradzania sojuszników został znacząco zmieniony.

Gracz po zakończeniu meczu mógł wyróżnić wyłącznie jednego sojusznika, a menu było znacznie bardziej wyeksponowane (aby kontynuować, trzeba było pominąć lub wybrać jednego gracza). Od samego początku wielu fanom brakowało jednego drobnego detalu, który wraz z ostatnim patchem po wielu latach w końcu trafił do gry. O czym dokładnie mowa?

Dodatek do systemu honoru

Aktualizacja 12.14 wprowadziła do League of Legends sporo zmian. Wiele z nich dotyczyło bohaterów, ale najprawdopodobniej najważniejsze z nich dotknęły smoków. Wielu graczom podczas czytania spisu poprawek mogło umknąć to, co dotknęło systemu honoru.

W wielu grach gracze deklarują się honorowania swoich sojuszników po akcji, w której im zaimponowali. Do tego momentu nie było jednak możliwości zweryfikowania tego, czy faktycznie otrzymało się od nich honor. Patch 12.14 ma to zmienić.

Teraz możecie sprawdzić, którzy współgracze przyznali wam honor, jeśli najedziecie na ikonę honoru kursorem na ekranie podsumowania gry.

System został zaprojektowany, aby zachęcić graczy do sportowego zachowania już prawie 10 lat temu. Od tego momentu Riot wprowadził wiele usprawnień oraz nagród, jak na przykład orby, skrzynki czy elementy kosmetyczne. W ostatnim czasie wprowadzone zostały między innymi unikalne animacje cofania do bazy.

Wprowadzona w aktualizacji 12.14 być może jest kolejnym elementem, który ma zniechęcić graczy do toksycznych zachowań poprzez docenienie miłego gestu ze strony sojuszników.