w

Riot ma plan na Jarvana. Postać przejdzie wiele zmian, a Riot już zdradza, jak mają wyglądać

Społeczność League of Legends zapytała twórców o jedną z umiejętności Jarvana IV.


W nocy z 26 na 27 lipca do League of Legends weszła aktualizacja o numerze 12.14. W spisie patcha można trafić na wzmocnienia i osłabienia wielu bohaterów czy przedmiotów. Wśród nich znaleźć można buffy Jarvana IV, a dokładnie zmiany w przelicznikach jego Q i E.

O ile samo wzmocnienie bohatera cieszy jego fanów, tak niektórzy z nich zastanawiają się, czy jest szansa na zbuffowanie E – Złotej Egidy. Część graczy uważa, że skill ten jest dość słaby i nie daje zbyt dużej satysfakcji podczas grania.

Co na to Riot? Czy jest szansa, że Jarvan otrzyma kolejne wzmocnienie?

Czy będą buffy W Jarvana?

O wzmocnieniach Jarvana Riot wypowiedział się w opisie aktualizacji 12.14:

Jarvan IV nie radzi sobie w świecie długich potyczek, a nasza ostatnia seria wzmocnień w patchu 12.12 nie była wystarczająca. Tym razem rozwijamy jego potencjał wykonywania zagrywek, zwiększając czas odnowienia jego kombinacji rzucenia sztandaru i przyciągnięcia się do niego.

Tak prezentują się konkretne wzmocnienia:

  • Q — Cios smoka
    • Obrażenia: 90/130/170/210/250 pkt. (+120% podstawowych obrażeń od ataku) ⇒ 90/130/170/210/250 pkt. (+140% podstawowych obrażeń od ataku)
  • E — Demaciański Sztandar
    • Czas odnowienia: 12 sek. ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sek.

Jeden z graczy zapytał, czy jest szansa na to, by bohater otrzymał także buffy na swoim W – Złotej Egidzie. Na to pytanie odpowiedział Riot Ray Yonggi:

Jeśli chodzi o to, dlaczego W Jarvana nie jest zbuffowane – prawdopodobnie będzie na to dobra okazja w przyszłości. W tym przypadku E i Q zostały potraktowane priorytetowo, ponieważ zidentyfikowano je jako większy potencjał na wygrywanie dla tej postaci. Combo E + Q zostało uznane za bardziej satysfakcjonujące i przyciągające. 

Jestem przekonany, że jeśli w przyszłości Jarvan będzie potrzebował buffów, to W będzie brane pod uwagę. 

Zaznaczę, że w 100% zgadzam się z tym, że ten skill jest dość smutny w obecnej formie i moglibyśmy zrobić więcej, aby uczynić go satysfakcjonującym.