w

Gracze chcieliby zmian Conquerora z League of Legends. Rioter odpowiada na prośbę

Fani League of Legends chcieliby, aby twórcy wprowadzili drobną zmianę w Conquerorze. O co chodzi?


Runy to niezwykle ważny element League of Legends. Znacząco poprawiają możliwości bohatera i pozwalają wyjść zwycięsko z pojedynków, które bez nich z pewnością byłyby przegrane. Riot pozwala graczom śledzić zarówno to, jak dużo obrażeń zadały poszczególne zdolności przedmiotów, jak i to, w jaki sposób i jak bardzo runy wspomogły gracza w rozgrywce.

Fani wielokrotnie chwalili to rozwiązanie, pisząc, że pomaga im oceniać to, jak bardzo przydatna jest dla nich wybrana runa czy item. Nie zawsze wprowadzenie wskaźnika było jednak tak proste, jak mogłoby się wydawać. Niektóre elementy wspomagają gracza na kilka różnych sposobów, a śledzenie jednego z nich nie jest tak proste, jak na przykład drugiego. W jaki sposób odnosi się to do prośby graczy o zmienienie Conquerora?

Jak gracze zmieniliby runę?

Użytkownik o nicku xObiJuanKenobix napisał wpis, w którym wypowiedział się na temat jednej z popularniejszych run dostępnych w League of Legends. Gracz chciałby, aby statystyka pozwalająca śledzić działanie Conquerora wyświetlana na pasku, który znajduje się na dole ekranu, pokazywała zwiększone obrażenia, a nie przywrócone zdrowie, jak ma to miejsce na ten moment.

Nie mam pojęcia, dlaczego zostało to wprowadzone. Nie używam Conquerora na żadnym bohaterze, aby korzystać z leczenia, ale aby wzmocnić swoje obrażenia. Fajnie byłoby zobaczyć, ile obrażeń w grze zadaję dzięki runie, zamiast widzieć liczbę  przywróconego zdrowia, która tak naprawdę niewiele znaczy.

W wątku szybko pojawiło się sporo komentarzy zarówno od fanów, jak i odpowiedź Riotera, w której projektant RiotRayYonggi napisał, że wprowadzenie takiej zmiany byłoby naprawdę trudne ze względu na złożoność procesu obliczania ostatecznie zadanych obrażeń.

NAPRAWDĘ chciałbym, żeby to było zadawanie obrażeń, a nie leczenie, ale ze względu na to, że runa jest oparta na adaptacyjnej sile, nie jest to możliwe bez ponoszenia wysokich kosztów.

Każde obliczenie obrażeń musiałoby przejść przez filtr “ile obrażeń zadałby ten przedmiot przy X mniejszej ilości adaptacji”, gdzie X zmienia się w zależności od ilości posiadanych stacków. A ponieważ dotyczy to każdych zadanych obrażeń (w tym DoT, jak na przykład zdolność pasywna Dariusa czy efekt Liandry’s Anguish), nie byłoby to mądre rozwiązanie do utylizacji na serwerach bądź komputerach graczy.

Wielu fanów zaproponowało jednak licznik podobny do tego, który posiada Lethal Tempo. Pokazuje on jak długo znajdowało się na maksymalnej ilości stacków.

Jestem fatalnym użytkownikiem Conquerora, więc informacja o tym, ile czasu utrzymuję maksymalną ilość stacków, jest o wiele istotniejszą statystyką do śledzenia niż ilość przywróconego zdrowia. Dzięki za przemyślenia!

Mimo optymistycznej odpowiedzi Riotera nie poinformował on o rozpoczęciu prac nad oczekiwanym przez część fanów usprawnieniem. Oznacza to, że zmiana może do League of Legends trafić, jednak nie jest to nic pewnego.