Gracze LoLa odkryli, że z modelem Kassadina jest coś nie tak. Czy Riot naprawi ten błąd?
Społeczność League of Legends odkryła dość ciekawą rzecz na modelu Kassadina. O co dokładnie chodzi?
Błędy w grze od Riotu bywają różne. Jak już wielokrotnie wspominano – jedne z nich są bardziej poważne, inne mniej. Czasem bug uniemożliwia rozgrywkę całej drużynie, ponieważ powoduje masowe egzekucje czy zmienia zwykłe skille na globalne, co w efekcie skutkuje wyeliminowaniem wszystkich w ułamku sekundy.
Bywa też tak, że błąd zmusza twórców do wyłączenia danego bohatera na określony czas. Po naprawieniu buga postać wraca do gry.
Są też błędy dużo dziwniejsze, które nie wpływają szczególnie na rozgrywkę i często są odkrywane po latach, ponieważ nikt wcześniej ich nie zauważył. Tym razem jest podobnie. Chodzi o coś, o czym przeciętny gracz nawet nie pomyśli.
Błąd w ilości kolców
Sytuacja wydaje się dziwna, ponieważ część graczy wie, że Riot potrafi być niesamowicie szczegółowy względem modelów swoich bohaterów. Jakiś czas temu pojawił się artykuł o dość dziwnym smaczku dotyczącym jednej ze skórek Morgany – Gracze zauważyli Easter Egga z bielizną Morgany w skinie Coven. Ktoś poświęcił na to sporo czasu.
Po czymś takim można uznać, że skoro Riot przykłada uwagę do stworzenia różnych projektów bielizny w zależności od chromy, to na pewno nie wydałby błędnego modelu podstawowej skórki bohatera. A jednak jest inaczej.
Chodzi o Kassadina. Jeden z graczy zauważył, że model i splash art się różnią. Nie chodzi oczywiście o drobne detale – wiadomo, że model w grze jest uproszczony i nigdy nie będzie tak rozbudowany i dopracowany jak statyczna grafika. Problem pojawia się jednak w ilości kolców na ramionach championa, a te są dość sporym elementem względem całości.
Gracz o nicku Swyft135 zauważył, że splash art bohatera przedstawia po dwa kolce na ramiona. W grze widać natomiast tylko jeden po każdej stronie. Pod tym względem postać bardziej przypomina Hecarima, który na splash arcie ma wyraźnie tylko jeden kolec przypadający na jedno ramie.
Z czego wynika takie niedopatrzenie? Czy Riot nie zwraca uwagi na szczegóły i wydaje modele bohaterów z błędami?
Warto w tym momencie przypomnieć, jak wyglądał stary splash art championa, ponieważ część nowych graczy może go nie znać lub nie pamiętać.
Jak widać – pierwotnie grafika Kassadina była w pełni zgodna z jego aktualnym modelem. W pewnym momencie Riot zmienił ją i nieco zmodyfikował wygląd postaci. To jednak nie koniec. Żeby było jeszcze dziwniej, trzeba zerknąć na stary model bohatera. Faktycznie dawna grafika przedstawiała jeden kolec, ale model – dwa.
Nie wiadomo, dlaczego Riot tak zamieszał się w ilości ozdób na ramionach bohatera. Z perspektywy czasu może wydawać się to dość zabawne.
Dziś praktycznie nikt nie zwraca na to uwagi, jednak taki smaczek może być ciekawy dla osób, które lubią odkrywać najdrobniejsze szczegóły.
Po znalezieniu takiego błędu pojawia się pytanie – jak wiele postaci ma niezaktualizowane elementy modelu, które nie zgadzają się z ich obecnym splash artem?