Gracze LoLa słyszą odgłosy umierania Kai’Sy, nawet kiedy jest ona daleko i w danym momencie żyje
Dźwięki Kai’Sy występujące w grze zdecydowanie za często. O co chodzi i co jest tego przyczyną?
Błędy w League of Legends przeważnie są czymś, czego gracze za wszelką cenę woleliby uniknąć, to czasami są one na tyle specyficzne, że jedynym, co mogą wyrządzić graczowi, jest rozbawienie go. Podobnie sytuacja ma się z błędem, który ponownie prześladuje graczy i sprawia, że ci słyszą dźwięk konającej Kai’Sy zdecydowanie zbyt często.
Na czym dokładnie polega błąd?
Trzeba przyznać, że sytuacja może z początku przerazić gracza, który jest w epicentrum rozchodzącego się dźwięku. Jak to wygląda?
ZOBACZ – Sekretny przedmiot u Ashe, który nawiązuje do tutoriala. Dlaczego Riot go dodał?
Gracze odkryli już, że błąd powiązany jest bezpośrednio z jednym przedmiotem, który buduje się głównie w przypadku tanków. W momencie, kiedy grając Dr. Mundo, Pancerz Umrzyka uzbiera swoją maksymalną ilość stu stacków, wydaje on dźwięk konającej Kai’Sy, jeśli znajduje się ona w przeciwnej drużynie.
Po głębszej analizie sprawy można dojść do wniosku, że bug znajduje się w grze już od kilku miesięcy. Błędowi można przyjrzeć się w gameplayu nagranym już w styczniu tego roku. Wyglądał on dokładnie tak samo jak na przedstawionym powyżej klipie.
ZOBACZ – Do sklepu Riotu trafią kapcie z minionami. Ujawniono nową figurkę PROJECT: Irelii
Czy błąd zostanie poprawiony? Raczej tak. Jeden z Rioterów postanowił wypowiedzieć się w wątku i przedstawił swoje stanowisko.
To naprawdę dziwaczne. Dzięki za pokazanie tego błędu. Nie wiem, co może go powodować i przyjrzę mu się w ten poniedziałek! 🙂
Zasmuceni gracze poprosili, aby błąd nie był usuwany, gdyż jest on po prostu zabawny i nie ma wpływu na rozgrywkę. Rioter odpowiedział jednak, że podobne problemy muszą być usuwane z gry.
Naprawdę chcielibyśmy zostawiać zabawne błędy tego typu, ale wydaje mi się, że po jednej lub dwóch tego typu grach stanie się to denerwujące i zaburzy rytm rywalizacji. Zdecydowanie nie chcielibyśmy, aby ten błąd wystąpił w trakcie Worldsów!
Na ten moment nie wiadomo jednak, kiedy może on zostać naprawiony. Graczom pozostaje czekać na dalsze działania Riotu.