w ,

Gracze wymieniają elementy klienta Wild Rift, które powinny trafić do “normalnego” LoLa

Klient w Wild Rift ma wiele funkcji, których brakuje graczom w League of Legends.


Klient League of Legends od dawna boryka się z problemami, które twórcy starają się sukcesywnie eliminować. Społeczność narzeka jednak, że wszystkie zmiany następują za wolno, a sam klient tak naprawdę niewiele się poprawił. Tymczasem Wild Rift poza znacznie lepszymi modelami zdaniem graczy posiada również dużo lepszy klient zawierający funkcje, które już dawno powinny znaleźć się w League of Legends.

Co powinno znaleźć się w LoLu?

Użytkownik Reddita o nicku Ozaiko postanowił wypisać wszystkie elementy, które zauważył w kliencie Wild Rift, a jednocześnie nie znalazł ich w League of Legends.

  • Podgląd modelu w sklepie zamiast nieruchomego obrazka
  • Podgląd modelu w menu wyboru postaci oraz na stronie zestawu przedmiotów

  • Każdy skin posiada niesamowite animacje w grze
  • Animowane splash arty dla każdej skórki w grze
  • Wydarzenia oraz misje, które są świetnie zaprojektowane wraz z prostymi misjami
  • Wiele darmowych i ciekawych nagród
  • Piękny i przyjazny dla użytkownika interfejs
  • Szybki i responsywny klient z niewieloma błędami
  • Bezbłędnie działająca zakładka z warsztatem Hextech
  • Możliwość uhonorowania wszystkich sojuszników, a nie tylko jednego
  • Możliwość wypróbowania wszystkich bohaterów w practice toolu (nawet tych, których gracz nie posiada)
  • Możliwość ustawienia dowolnego języka dla tekstu oraz dowolnego języka dla głosu
  • Ekran wyboru bohatera, który nie crashuje lub wyrzuca do menu bez żadnego powodu

Wszystkie różnice prawdopodobnie wynikają z tego, że klient League of Legends tak naprawdę powstał już dawno temu i do dzisiaj był jedynie aktualizowany. W przypadku Wild Rift powstał on stosunkowo niedawno, kiedy twórcy wiedzieli już, które elementy są najważniejsze i jak powinien on zostać zoptymalizowany.

Tego typu problem mógłby być naprawiony jedynie poprzez stworzenie kompletnie nowego klienta LoLa, co wymagałoby nakładu pracy, na który twórcy nie mogą sobie pozwolić.