Reklama

Ile średnio gracze wydają na LoLa? Wyniki ankiety odpowiedzą na pytanie, czy musicie się martwić

League of Legends

Reklama

Ile gracze LoLa wydali na grę? Okazuje się, że naprawdę dużo.

Reklama


Kilka lat temu opublikowaliśmy artykuł z ankietą dotyczącą wydatków graczy League of Legends na dodatkową zawartość w grze, taką jak skórki, emotki, przepustki i tym podobne. Teraz nadszedł czas, aby to podsumować.

Przez tak długi okres udział w niej wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób. Z tego powodu można stwierdzić, że wyniki są wiarygodne. Ile więc społeczność darmowej MOBY wydają na ulubioną produkcję?

Wydatki społeczności na LoLa

Zapewne każdy wie, że produkcja Riotu jest w pełni darmowa i nie ma w niej żadnych elementów dających przewagę dostępnych za prawdziwe pieniądze. To nie oznacza jednak, że gracze oszczędzają swoje portfele. Okazuje się, że ponad połowa graczy wydała więcej niż 500 złotych.

Reklama

Jak prezentują się natomiast pełne statystyki z ankiety? Gracze wydali na LoLa:

  • 100-500 złotych (40%)
  • 500-1500 złotych (25%)
  • 1500-5000 złotych  (20%)
  • 5000+ złotych (15%)

Jak można zauważyć, 15% społeczności LoLa, która zgodziła się wziąć udział w ankiecie, wydała na grę ponad 5000 złotych. Jest to naprawdę spora kwota, ale warto zwrócić uwagę, że wiele osób posiada konta od wielu lat i regularnie kupuje przepustki, orby i inne drobne dodatki. Po czasie może się z tego uzbierać mały stosik pieniędzy.

Jak sprawdzić, jak dużo pieniędzy wydało się na LoLa? Nie jest to nic skomplikowanego. Wystarczy wejść na oficjalną stronę Wsparcia Gracza: KLIK, zalogować się i kliknąć duży, czerwony przycisk „SHOW ME THE MONEY”.

Warto także pamiętać, że obecnie panują inne ceny RP. Natomiast pęd Riotu w stronę zwiększenia produkcji skórek i tym samym utrata ich jakości doprowadziła do tego, że wiele osób zapowiedziało odcięcie swojego portfela od League of Legends. Być może skutki swoich działań twórcy poczują już za jakiś czas.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama