w

Ile trwał najdłuższy ARAM w historii League of Legends i w jaki sposób gracze przeciągali rozgrywkę?

ARAM, który trwał ponad 3 godziny. W jaki sposób gracze doszli do tego wyniku?


League of Legends jest grą, w której rozgrywki online nie da się tak po prostu zatrzymać. Rozpoczęty mecz należy rozegrać do końca, aby nie pozostawiać drużyny w niekorzystnej sytuacji oraz nie zostać ukaranym przez system, który automatycznie wyłapuje graczy, opuszczających rozgrywki. Z tego powodu czasami lepiej nie zaczynać gry, kiedy ma się świadomość, że może się jej nie skończyć.

Rozgrywka ARAM, która odbywa się na Howling Abyss, charakteryzuje się między innymi tym, że średni czas rozgrywki jest znacząco krótszy od gry na Summoner’s Rift. Z tego powodu w niektórych sytuacjach gracze decydują się na “szybkiego ARAMA” zamiast standardową rozgrywkę. Nikt nie powiedział jednak, że rozgrywka na Howling Abyss nie może być naprawdę długa. Ile czasu zajęło zakończenie ARAMa jednego z graczy?

Nowy rekord długości ARAMa

Użytkownik o nicku Kindred_OTP podzielił się swoją historią dotyczącą jednej z rozegranych ostatnio gier.

Ja i moi przyjaciele rozpoczęliśmy ARAMa i zauważyliśmy, że przeciwnicy są naprawdę mili, więc po prostu bawiliśmy się, zamiast próbować zwyciężyć. Zauważyliśmy, że gra trwa już ponad godzinę, więc zapytaliśmy drugi zespół, czy nie chcieliby spróbować pobić rekordu czasu trwania meczu.

W tym momencie poszło już z górki. Obie drużyny chciały, aby gra trwała jak najdłużej, jednak co gracze robili w tym czasie? Przedłużanie rozgrywki mogłoby sprowadzać się do pilnowania minionów, jednak Kindred_OTP mówi, że zaczęli prowadzić pojedynki 1v1, które sprawiały, że gra mimo wszystko była emocjonująca i zajmująca.

Graliśmy około 3 godzin i 11 minut na ARAMie, co było naprawdę trudne, ponieważ musieliśmy dbać o to, aby miniony nie dostawały się do naszych baz. Poznaliśmy świetnych przyjaciół z Holandii, którzy byli naprawdę mili i świetnie się razem bawiliśmy.

Nie czekaliśmy, aż czas po prostu minie, a raczej graliśmy ze sobą w inny sposób, prowadząc pojedynki 1v1.  Było to naprawdę przyjemne doświadczenie.

Historia pokazuje nie tylko niesamowity rekord, który pokonał swojego poprzednika o około 6 minut, ale również przywraca wiarę w społeczność League, co zostało kilkukrotnie poruszone w komentarzach.

Gracze komentujący całą sytuację pytali również o runę Gathering Storm, która z czasem daje coraz więcej AD lub AP. W połączeniu z przyspieszonym efektem runy w trybie ARAM w ciągu trzech godzin można by zyskać prawie 4 tysiące AP lub ponad 2500 AD.

Autor zaznacza, że niestety gra nie została zapisana w historii ze względu na błąd.

Graliśmy na EUW, ale niestety nie możecie przyjrzeć się grze w historii meczów, ponieważ był to tzw. “ghost game” i serwer wysłał komunikatu końca rozgrywki do PVP.Net 🙁

Kindred_OTP podzielił się zrzutem ekranu z menu końca rozgrywki oraz odpowiedź Riotera na pytanie dotyczące niezapisanego meczu.