Jak bardzo zmiany Riotu wpłynęły na teleport? Czy sytuacja się poprawiła?
Jak zmiany z patcha 10.6 wpłynęły na stan teleportu?
Górna aleja jest tą, która nie cieszy się największą popularnością. W ostatnim czasie Riot wprowadził szereg zmian, które miałyby zachęcić graczy do częstszego wyboru. Jedną z nich są zmiany teleportu – czaru przywoływacza, który powinien być wyborem większości graczy, zmierzających na górną aleję.
Win ratio i play ratio teleportu w zestawieniu przeciwko innym summoner spellom
W ramach przypomnienia, w patchu 10.6 teleport otrzymał następujące zmiany:
- Cooldown został zmieniony na 420 − 240 (zależne od poziomu) sekundy z 360 na wszystkich poziomach.
- NOWY EFEKT: Teraz daje 30 / 40 / 50% (zależne od poziomu) bonusowej prędkości ruchu na 3 sekundy po przybyciu.
ZOBACZ – Clash w kwietniu odwołany, ale tym razem się ucieszycie. Wszystko, co trzeba wiedzieć
Przed zaprezentowaniem tabeli ze zmianami należą się jej krótkie wyjaśnienia. Aby uniknąć zbytniego ujednolicenia wyniku, nie liczone są mecze, w których występował teleport vs teleport. Rezultat takiej gry zawsze dawałby 50% i niwelowałby różnice, która pokazuje to, jak zmienił się teleport.
Rola | WR 10.5 ⇒ 10.6 | PR 10.5 ⇒ 10.6 |
---|---|---|
Top | 47.37% ⇗ 48.74% | 74.84% ⇒ 76.98% |
Mid | 48.72% ⇒ 49.00% | 25.60% ⇒ 25.57% |
Dane pokazują, że sytuacja ewidentnie się poprawiła. Nie tylko na górnej alei, ale również na midzie. Nie wszyscy gracze przekonali się jeszcze do nowego teleportu, więc dalszy wzrost prawdopodobnie będzie możliwy do zaobserwowania wraz z kolejnymi aktualizacjami.