Jak Rammus z LoLa osiągał ogromne prędkości bez dostosowanej pod niego drużyny czy przedmiotów?
W jaki sposób Rammus był w stanie przedostać się z topa na bota w zaledwie 6 sekund?
W League of Legends można wyróżnić całkiem sporo elementów, które wpływają na ostateczną prędkość bohatera przemieszczającego się po mapie gry. Doprowadzało to do sytuacji, w których gracze celowo formowali drużyny, które miały za zadanie przyspieszenie jednej postaci i pobicie nią rekordu prędkości. Takie scenariusze nie miały jednak żadnych szans na zwycięstwo standardowej rozgrywki i z tego powodu takie eksperymenty dość rzadko są spotykane na Summoner’s Rift.
Wszystko zmieniło się za sprawą błędu, który gracze odkryli u świeżo zreworkowanego Rammusa. Bohater potrafił osiągać ogromne prędkości nawet bez pomocy zespołu czy wielu przedmiotów, które nie są użyteczne w trakcie walki.
Rammus i jego Q
Q Rammusa, które zostało dotknięte ostatnim reworkiem bohatera w połączeniu z runą Predator oraz czarem przywoływacza – Ghostem – pozwalało na osiągnięcie od 2400 do 3500 jednostek prędkości poruszania się. Świetnie zaprezentował to jeden z członków społeczności LoLa.
ZOBACZ – Gracze uważają, że ekskluzywne skiny dla Wild Rift są o wiele lepsze niż te w LoLu na PC
Z racji, że Ghost oraz Predator są łatwe do pozyskania, gracz mógł korzystać z tej kombinacji już w początkowych fazach rozgrywki. Błąd był też naprawdę prosty do odtworzenia. Riot wyłączył bohatera i natychmiastowo podjął się wprowadzenia poprawki mnożnika prędkości.
Q – POWERBALL BUGFIX Naprawiono błąd, który sprawiał, że Rammus po użyciu Predatora i Q dostawał zbyt dużo prędkości poruszania się.
Mimo że błąd został już naprawiony, to widok bohatera, który jest w stanie przedostać się na drugą stronę mapy w zaledwie kilka sekund, jest naprawdę imponujący.