Jak Riot ponownie zirytował graczy LoLa? Nowa aktualizacja usuwa możliwość natychmiastowego wyjścia
Riot Games usuwa opcję szybkiego wyjścia z gry.
W najnowszej aktualizacji oznaczonej numerem 10.22, która w środę trafiła na oficjalne serwery, do gry trafiła duża i ukryta w opisie zmiana. Oprócz kilku nerfów i buffów oraz dodania nowych skórek, gracze nie będą mogli już wychodzić z gry od razu.
Mowa tutaj o użyciu opcji ALT + F4, która pozwala na pominięcie animacji niszczenia Nexusa i zaoszczędzeniu kilku sekund.
ALT + F4
Bardzo często w grach możemy zauważyć, że ktoś podczas animacji przechodzenia kamery na nasz lub wrogi Nexus, postanawia się rozłączyć. Tym samym może oszczędzić około 3 sekund i nie musi klikać przycisku „Kontynuuj”. Przy słabszych komputerach jest to jeszcze więcej czasu, albowiem animacja lubi zaciąć się pod koniec, jak potwierdza wielu użytkowników.
ZOBACZ – Jak odebrać dwie darmowe ikony gracza do League of Legends? Wszystko, co trzeba wiedzieć
Teraz, prawdopodobnie, aby zmniejszyć ilość osób, które wychodzą z gry po nieudanej akcji lub przegraniu linii, Riot Games zdecydowało się na „ulepszenie” okna informującego o konsekwencjach tego zachowania. Oznacza to, że nie da się go pominąć podwójnym wciśnięciem przycisków ALT + F4. Z tego powodu wszyscy zmuszeni są do oglądania wybuchu Nexusa kończącego grę, co budzi sporo kontrowersji.
Jeżeli czekam na normalne zakończenie gry, klient zawsze się zawiesza i ładuje o przynajmniej 5 sekund dłużej.
Nie wiem co się dzieje, ale czasami utykam w ekranie przyznawania honoru na nawet 2 minuty z powodu zawieszenia się klienta.
Takich komentarzy od użytkowników jest wiele i zazwyczaj każdy skarży się na wadliwe działanie klienta gry, który lubi zawieszać się przy normalnym zakończeniu meczu. Pojawiły się nawet wpisy sugerujące, że szybkie wyłączenie i włączenie komputera może okazać się szybsze od ładowania po grze. Być może widząc opinię użytkowników Riot postanowi wyłączyć 5-sekundowy czas oczekiwania, gdy rozpoczyna się animacja przechodzenia kamery na Nexus, co wydaje się być dobrym kompromisem.