Reklama

Jak Riot wyobrażał sobie klienta LoLa 6 lat temu? Najlepsze, że wygląda to lepiej, niż teraz

League of Legends

Reklama

Klient LoLa, który został pokazany przez Riot 6 lat temu. Wygląda lepiej od aktualnego?


League of Legends trafiło na rynek już w 2009 roku. W branży gier komputerowych jest to naprawdę sporo czasu, a większość tak starych produkcji nie cieszy się już tak wysoką popularnością, jak w momencie premiery. Z LoLem jest wręcz przeciwnie – ilość graczy jest znacznie większa niż w latach, w których gra nie była jeszcze tak rozwinięta.

Wszystko za sprawą regularnych aktualizacji, które nie tylko wprowadzają nowych bohaterów, przedmioty czy zmiany, ale również poprawiają fundamenty rozgrywki czy wygląd klienta. Twórcy wielokrotnie dzielili się swoimi pomysłami, które nie zawsze były wprowadzane w życie.

Tak skończył między innymi pomysł Riotu na odświeżenie klienta gry sprzed 6 lat. Mimo że ten przeszedł szereg zmian, zdaniem wielu graczy i tak nie wygląda tak dobrze, jak na filmiku zaprezentowanym przez twórców.

Reklama

Jak mógłby wyglądać klient?

Reklama

Użytkownik Immediate-Office opublikował krótki filmik, który przedstawia koncepty pracy klienta League of Legends, którymi podzielił się Riot w 2016 roku. Klient LoLa znany jest z tego, że od zawsze miał problemy z prawidłowym funkcjonowaniem. Mimo że twórcy wielokrotnie zaznaczali, że pracują nad jego poprawą, ostatecznie gracze zawsze napotykali błędy, które uniemożliwiały lub utrudniały korzystanie z tego, co oferuje.

To, co na konceptach publikowanych przez Riot wyglądało rewelacyjnie, ostatecznie zostawiało w tyle to, co finalnie otrzymywali gracze.

VideoVideo

Ponadto na filmikach nie widać niedoskonałości, które ujawniły się dopiero wtedy, kiedy fani sami mogli przetestować nową wersję klienta. Oddana w ręce graczy aplikacja posiadała masę błędów, które uniemożliwiały sprawne przemieszczanie się między poszczególnymi zakładkami, jak na przykład sklep czy warsztat Hextech.

Komentujący użytkownicy piszą, że aktualnie nie oczekują od klienta nawet dobrego wyglądu, a jedyne, na czym im zależy, to jego prawidłowe funkcjonowanie.

Mimo to wielu fanów z pewnością doceniłoby efekty czy animacje, jak na przykład ta widoczna po zaakceptowaniu znalezionej gry lub wybraniu bohatera.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej