Jakie skille mógł posiadać Viego? Riot rozważał wskakiwanie na przeciwników podobne do Yuumi
Jak prezentowały się umiejętności Viego w czasie fazy projektowania bohatera?
Viego już niedługo pojawi się w League of Legends. Do tej pory wywołał spore zamieszanie. Długo przed ujawnieniem jego umiejętności gracze zgadywali, jak one mogą wyglądać. Szukano przesłanek w zapowiedziach czy opisach bohatera, a nawet w krótkim zwiastunie innej gry Riot Games – Ruined King.
Dziś już wiadomo, jak prezentują się umiejętności najnowszego championa. Dla każdego, kto jeszcze się z nimi nie zapoznał – Viego – Prezentacja i opis umiejętności nowego bohatera LoLa.
Bohater jednak nie wyglądał tak samo od początku. Zanim Riot pokazał go światu, rozważał różne inne zestawy umiejętności. Jak mógł prezentować się Viego i co testowano w fazie projektowania?
Wczesne pomysły na najnowszego bohatera
Faza testowania nowych postaci może być naprawdę zaskakująca. Jakiś czas temu pojawiły się różne artykuły opowiadające o tym, jak wyglądały wczesne pomysły do niektórych championów. Xayah i Rakan przykładowo mogli być wampirami, a Riot rozważał wprowadzenie dla nich mechaniki dnia i nocy. W innym pomyśle dwójka bohaterów strzelała laserami, które można było łączyć w jeden ogromny laser. Jak widać, pomysły twórców bywają zaskakujące.
Nie było inaczej w przypadku Viego. Tutaj Riot również testował przeróżne mechaniki. Okazuje się, że wśród testowanych skilli było coś, co przypominało inną bohaterkę League of Legends – Yuumi. Na czym to polegało?
Niektóre anulowane skille Viego, które zostały testowane we wczesnej fazie projektowania bohatera, obejmowały możliwość wskakiwania na sojuszników podobnie do Yuumi i opętania ich, a następnie poruszania nimi po mapie.
Innym pomysłem było tworzenie czegoś w rodzaju kałuży czarnej mgły wokół ściany, a następnie przechodzenie przez nią.
ZOBACZ – Jankos wyjaśnia, dlaczego Caps ma brąz 2 na swoim koncie w League of Legends
Czy twórcy ostatecznie wybrali najlepszy skillset? Trudno powiedzieć, ponieważ nie można było obserwować fazy testów i dokładnie zobaczyć, jak działały niektóre usunięte umiejętności.
Widać jednak, że Riot ma wiele pomysłów i często to, co widać w grze, początkowo było czymś zupełnie innym, czego nikt się raczej nie spodziewał.