Jinx na początku miała zostać dystansowym Udyrem. Jak wyglądały jej umiejętności w fazie rozwoju?
Stare umiejętności Jinx, które miały zrobić z niej Udyra na ADC.
Wydana ponad 7 lat temu Jinx cieszy się obecnie dużą popularnością. Niektórych zastanawia jednak fakt, czy rzeczywiście bohaterka by tak wyglądała, gdyby posiadała nieco inny zestaw umiejętności.
Deweloperzy na początku chcieli, aby została ona zasięgowym Udyrem, co oznacza, że każda zmiana skilla polegałaby na modyfikacji auto ataków.
Pomysł na Jinx
Przez kilka ostatnich tygodni Wystrzałowa Wariatka wybierana była bardzo często i wygrywała ponadprzeciętną ilość spotkań, co doprowadziło do jej nerfów w patch 11.9. Z charakterystycznym działkiem oraz minigunem Jinx jest uwielbiana nie tylko przez graczy, ale również cosplayerki i ciężko jest sobie wyobrazić, że jej zestaw umiejętności mógłbym wyglądać inaczej.
Faktycznie jednak tak było i projektant Viego, Senny, Gnara, Jhin, Kayle i omawianej Jinx podzielił się pierwszym konceptem na jej umiejętności:
- Q: Rockets: Ataki spowalniają i zadają duże obrażenia AoE, ale są możliwe do zablokowania.
- W: Shock Rifle: Każdy trzeci atak spowalnia.
- E: Minigun: Prędkość ataku wzrasta podczas stania w miejscu, dodatkowo każdy strzał generuje „minipociski”.
- R: Inna umiejętność w zależności od broni.
Skonsolidowaliśmy bronie w rakietnicę + minigun na Q, abyśmy mogli wrzucić jej więcej fajnych umiejętności do rzucania. Shock Rifle zamienił się w „W” Zappy Gun i postanowiliśmy dać jej granaty na E.
ZOBACZ – Riot po krytyce graczy LoLa cofa niektóre zmiany z aktualizacji 11.10. Co dokładnie się zmienia?
Komentujący szybko zauważyli, że Jinx była protoplastą Apheliosa, który teraz uważany jest za „zasięgowego udyra” i polega głównie na atakach. Mimo wszystko takie stare koncepty są fajną ciekawostką, zwłaszcza dla mainów danych postaci.