Reklama

Riot po krytyce graczy LoLa cofa niektóre zmiany z aktualizacji 11.10. Co dokładnie się zmienia?

League of Legends

Reklama

Co Riot postanowił poprawić w planowanych na patch 11.10 zmianach?

Reklama


Wczoraj można było przeczytać artykuł omawiający wszystkie zmiany zapowiedziane na nadchodzącą aktualizację 11.10 (Jak bardzo Riot nerfi Smite, jak zmieni się dżungla? Pełna lista wzmocnień i osłabień na aktualizację 11.10 w LoLu). Wśród nich znalazły się liczne wzmocnienia czy osłabienia bohaterów oraz przedmiotów.

Wczesne spisy patcha bardzo często pokrywają się z tym, co ostatecznie trafia w łatce na serwery live, jednak czasami twórcy wprowadzają w nich jeszcze przeróżne pomniejsze poprawki. Kogo i w jaki sposób dotkną tym razem?

Drobne zmiany w patchu 11.10

Na samym początku warto przypomnieć to, jak początkowo miały prezentować się wzmocnienia Lux oraz Goredrinkera.

Reklama
  • Lux
    • Lucent Singularity (E)
      • Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 (+ 60% AP) do 60/110/160/210/260 (+70% AP).
  • Goredrinker
    • Zdrowie zwiększone z 400 do 450.
    • AD za stracone zdrowie zmniejszone z 0-15% do 0-10%.
    • Leczenie zwiększone z 25% AD + 8% straconego zdrowia do 15% AD + 10% straconego zdrowia.

Twórcy postanowili nieco zmniejszyć planowane przeliczniki w przypadku Lux oraz zrezygnowali z większości zmian Goredrinkera. Jest to prawdopodobnie bezpośrednio związane z opiniami graczy.

  • Lux
    • Lucent Singularity (E)
      • Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 (+ 60% AP) do 60/110/160/210/260 (+65% AP).
  • Goredrinker
    • Leczenie zwiększone z 25% AD + 8% straconego zdrowia do 15% AD + 10% straconego zdrowia.

Przy Lux zmieniły się przeliczniki. Goredrinker to rezygnacja z większości wprowadzanych zmian. Teraz jest to po prostu „+10% straconego zdrowia”, zamiast „8% straconego zdrowia”.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama