Riot po krytyce graczy LoLa cofa niektóre zmiany z aktualizacji 11.10. Co dokładnie się zmienia?
Co Riot postanowił poprawić w planowanych na patch 11.10 zmianach?
Wczoraj można było przeczytać artykuł omawiający wszystkie zmiany zapowiedziane na nadchodzącą aktualizację 11.10 (Jak bardzo Riot nerfi Smite, jak zmieni się dżungla? Pełna lista wzmocnień i osłabień na aktualizację 11.10 w LoLu). Wśród nich znalazły się liczne wzmocnienia czy osłabienia bohaterów oraz przedmiotów.
Wczesne spisy patcha bardzo często pokrywają się z tym, co ostatecznie trafia w łatce na serwery live, jednak czasami twórcy wprowadzają w nich jeszcze przeróżne pomniejsze poprawki. Kogo i w jaki sposób dotkną tym razem?
Drobne zmiany w patchu 11.10
Na samym początku warto przypomnieć to, jak początkowo miały prezentować się wzmocnienia Lux oraz Goredrinkera.
- Lux
- Lucent Singularity (E)
- Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 (+ 60% AP) do 60/110/160/210/260 (+70% AP).
- Lucent Singularity (E)
- Goredrinker
- Zdrowie zwiększone z 400 do 450.
- AD za stracone zdrowie zmniejszone z 0-15% do 0-10%.
- Leczenie zwiększone z 25% AD + 8% straconego zdrowia do 15% AD + 10% straconego zdrowia.
Twórcy postanowili nieco zmniejszyć planowane przeliczniki w przypadku Lux oraz zrezygnowali z większości zmian Goredrinkera. Jest to prawdopodobnie bezpośrednio związane z opiniami graczy.
- Lux
- Lucent Singularity (E)
- Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 (+ 60% AP) do 60/110/160/210/260 (+65% AP).
- Lucent Singularity (E)
- Goredrinker
- Leczenie zwiększone z 25% AD + 8% straconego zdrowia do 15% AD + 10% straconego zdrowia.
Przy Lux zmieniły się przeliczniki. Goredrinker to rezygnacja z większości wprowadzanych zmian. Teraz jest to po prostu „+10% straconego zdrowia”, zamiast „8% straconego zdrowia”.