w

Kolejny krytyczny błąd w League of Legends. Tym razem wyłącza Flasha do końca gry

Odkryto kolejny nietypowy i zarazem bardzo niebezpieczny błąd w LoLu, który uniemożliwia korzystanie z Flasha.


Jeden z graczy League of Legends przypadkowo odkrył błąd, który, jak twierdzi, zniszczył mu aż dwa razy rozgrywkę rankingową. Trudno jest się mu dziwić, albowiem odebranie bohaterowi możliwości błysku może przesądzić o wyniku walki drużynowej.

Wszystko to za sprawą runy Hextech Flashtraption i „W” Maokaia. Jak to właściwie działa i czego lepiej na ten moment unikać?

Wyłączenie Flasha przez błąd

Reklama

Jeżeli zapytamy graczy o najczęściej używany Czar Przywoływacza, to z pewnością większość odpowie, że jest to właśnie Flash. Pojawia się on praktycznie na wszystkich bohaterach oprócz kilku wyjątków, jak np. Shaco. Z tego powodu jego wyłączenie jest niezwykłym utrudnieniem i usprawiedliwia frustrację gracza, którego to spotkało.

ZOBACZ – Która postać z LoLa ma silniejszą umiejętność specjalną, niż Smite? Czym najlepiej kraść barona i smoka?

Nietypową sytuację postanowił przedstawić użytkownik Reddita o pseudonimie Mr_Windowsill, który odtworzył ją nawet na Narzędziu Treningowym. Zauważył on, że użycie „W” Maokaia, gdy Hextech Flash zmienia się w normalnego Flasha, powoduje jego całkowite wyłączenie.

Video

Prawdopodobnie po raz kolejny jest to wina kodu League of Legends, który źle odczytuje informacje podczas zapewnianej przez „W” Maokaia nietykalności. Chociaż wydawać się może, że jest to rzadka sytuacja i dotyczy tylko jednego bohatera, to pomimo tego, że gracz już spotkał się z tym błędem aż dwa razy na rankedzie, to wciąż udało mu się odtworzyć go w trybie treningowym.

Oznacza to, że gracze Maokaia grający go pod Hextech Flashtraption  są poważnie zagrożeni. Na ten moment Riot Games nie skomentowało sytuacji. Bardzo możliwe, że postać wkrótce zostanie wyłączona do czasu naprawy problemu, chyba że deweloperom uda się to naprawić w szybszym tempie.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends