Kto wygrywa najwięcej gier w aktualizacji 10.3 i jaki wpływ miały zmiany na bohaterów?
Reklama
Wpływ aktualizacji 10.3 na League of Legends.
Reklama
To właśnie w tym patchu doczekaliśmy masy zmian. Osłabienie dużej ilości bohaterów w tym Senny i zmiana Akali. Wzmocnienie praktycznie wszystkich junglerów i dodanie im trochę więcej EXPa. Jaki wpływ miało to na wskaźnik ich wygranej?
Zmiany
Pomimo tego, że zapowiedziano już łatkę 10.4, to nie możemy zapomnieć o bieżącym stanie gry. Najlepiej jest wyrazić to za pomocą dobrze zrobionej tabeli.
Bohater | Rola | Zmiana | WR 10.2 ⇒ WR 10.3 | PR 10.2 ⇒ PR 10.3 |
---|---|---|---|---|
Akali | Top | Nerf | 46.96% ⇓ 41.33% | 4.14% ⇓ 1.60% |
Akali | Mid | Nerf | 47.02% ⇓ 41.27% | 7.29% ⇓ 2.62% |
Aphelios | Bot | Nerf | 48.68% ⇒ 49.11% | 9.36% ⇗ 12.23% |
Azir | Mid | Buff | 46.33% ⇒ 46.67% | 1.36% ⇗ 1.97% |
Corki | Mid | Buff | 45.48% ⇗ 47.03% | 0.71% ⇗ 1.31% |
Diana | Dżungla | Nerf | 45.98% ⇘ 44.25% | 1.49% ⇘ 0.69% |
Diana | Mid | Nerf | 53.24% ⇘ 52.14% | 9.94% ⇘ 8.88% |
Ekko | Dżungla | Nerf | 52.07% ⇘ 50.57% | 15.69% ⇘ 10.79% |
Ekko | Mid | Nerf | 51.73% ⇒ 52.11% | 3.81% ⇗ 4.32% |
Ezreal | Bot | Buff | 47.77% ⇗ 49.30% | 11.52% ⇑ 19.98% |
Galio | Mid | Buff | 47.29% ⇒ 48.24% | 1.54% ⇗ 2.32% |
Leona | Wsparcie | Nerf | 51.52% ⇒ 50.56% | 16.28% ⇘ 13.80% |
Rumble | Top | Nerf | 49.04% ⇘ 47.48% | 2.78% ⇘ 2.27% |
Rumble | Mid | Nerf | 52.42% ⇘ 50.04% | 3.30% ⇒ 3.48% |
Sejuani | Dżungla | Buff | 46.03% ⇗ 47.73% | 1.91% ⇑ 4.64% |
Senna | Top | Nerf | 49.84% ⇒ 50.38% | 2.10% ⇒ 1.99% |
Senna | Bot | Nerf | 53.25% ⇒ 52.34% | 15.34% ⇘ 11.65% |
Senna | Wsparcie | Buff | 49.01% ⇒ 49.93% | 8.02% ⇗ 9.88% |
Sett | Top | Nerf | 55.43% ⇓ 50.95% | 15.39% ⇘ 13.07% |
Sett | Dżungla | Nerf | 53.05% ⇓ 50.54% | 2.03% ⇒ 2.16% |
Sett | Mid | Nerf | 55.66% ⇓ 51.64% | 1.49% ⇒ 1.67% |
Sona | Top | Nerf | 58.92% ⇘ 56.55% | 0.42% ⇗ 1.79% |
Sona | Wsparcie | Nerf | 52.90% ⇘ 50.77% | 3.58% ⇒ 3.54% |
Yuumi | Wsparcie | Buff | 46.91% ⇒ 46.55% | 2.96% ⇑ 6.62% |
- Akali — po ogromnej zmianie aktualnie wygrywa średnio 41% gier, czy to dobrze?
- Corki — powoli pnie się do góry, powinniśmy zobaczyć go znów w grze w środku sezonu.
- Sett — osłabienia, które wygląda na to, zrobiły dobrą robotę. Średnie WR bohatera oscyluje w granicach 50%.
- Yuumi — ciekawe zjawisko, pomimo wzmocnienia bohaterki wygrane spadły.
Reklama