Reklama

LoL patch 13.17 – Kto dostanie nerfy, a kto buffy? Znamy plany Riotu na następną aktualizację

League of Legends

Reklama

Twórcy League of Legends ujawnili szczegóły najbliższej aktualizacji – patcha 13.17.


Jeden z pracowników – Matt Leung-Harrison, czyli Riot Phroxzon, opublikował szczegółową rozpiskę nadchodzącej aktualizacji o numerze 13.17.

W tym patchu twórcy LoLa skupią się na ponad 20 bohaterach oraz zbalansowanych zostanie parę itemów.

Wzmocnienia i osłabienia w patchu 13.17

Reklama

Riot Phroxzon, który opublikował ogólną listę zmian, wspomniał także, że twórcy chcą u niektórych postaci usunąć trochę ich siły w pokonywaniu przeciwników na rzecz ich wytrzymałości, szczególnie u Aatroxa, Hecarima, Vi czy Xina. Poza tym Riot skupi się na poprawkach balansu 4 przedmiotów oraz jednej runy.

Reklama

Tak prezentuje się lista postaci i itemów, które pojawią się w aktualizacji 13.17:

Buffy bohaterów

Elise

    • Spider Queen (P – forma pająka)
      • Dodatkowe obrażenia podstawowych ataków zwiększone z 10/20/30/40 do 12/22/32/42 (zależne od poziomu superumiejętności)
      • Leczenie zwiększone z 4/6/8/10 do 6/8/10/12 (zależne od poziomu superumiejętności)
    • Cocoon (E – ludzka forma)
      • Czas trwania stuna zwiększony z 1,6/1,7/1,8/1,9/2 do 1,6/1,8/2/2,2/2,4 sekund.

Gnar

    • Boulder Toss (Mega Gnar Q)
      • Obrażenia zwiększone z 25/70/115/160/205 do 45/90/135/180/225.
    • Wallop (Mega Gnar W)
      • Obrażenia zwiększone z 25/55/85/115/145 do 35/65/95/125/155.

Lux

    • Bazowa regeneracja many zmniejszona z 8 do 7.
    • Illumination (P)
      • Obrażenia zwiększone z 20-190 (+20% AP) do 30-200 (+25% AP) (zależne od poziomu).
    • Light Binding (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 11 do 11/10,5/10/9,5/9 sekund.
    • Lucent Singularity (E)
      • Obrażenia zmniejszone z 70/120/170/220/270 do 65/115/165/215/265.

Orianna

    • HP na level zwiększone z 105 do 110.
    • Command: Dissonance (W)
      • Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 do 70/120/170/220/270.

Samira

    • Podstawowe HP zwiększone z 600 do 630.

Twisted Fate

    • Wild Cards (Q)
      • Przelicznik AP zwiększony z 80% do 90%.

Tryndamere

    • Zasięg ataku zwiększony z 125 do 150.

Vex

    • Mistral Bolt (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 do 70/115/160/205/250.
    • Personal Space (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 20/18/16/14/12 do 16/15/14/13/12 sekund.
    • Shadow Surge (R)
      • Teraz oznacza cel, który znajduje się w zasięgu podczas pingowania zdolności.

Zoe

    • Podstawowa regeneracja zdrowia zwiększona z 6,5 do 7,5.
    • Sleepy Trouble Bubble (E)
      • Czas trwania uśpienia zwiększony z 2,25 do 2,5 sekund.
      • Redukcja odporności na magię zwiększona z 20/22,5/25/27,5/30% do stałych 30%.

Nerfy bohaterów

Kayn

    • Blade’s Reach (W)
      • Bazowy przelicznik AD zmniejszony z 130% do 110%.

Kha’Zix

    • Taste Their Fear (Q)
      • Bazowy przelicznik AD zmniejszony z 115% do 110%.

Kindred

    • Mounting Dread (E)
      • Spowolnienie zredukowane z 50% do 30%.
      • Przelicznik od brakującego zdrowia celu zmniejszony z 8% do 5%.

Naafiri 

    • Podstawowe HP zredukowane z 650 do 635.
    • We Are More (P)
      • Czas odnowienia zwiększony z 25/20/15/10 do 30/25/20/15 (na poziomach 1/6/11/16).
      • Członkowie grupy będą otrzymywali 100% bonusowych obrażeń z podstawowych ataków.
    • Darkin Daggers (Q2)
      • Leczenie zmniejszone z 45/65/85/105/125 do 45/60/75/90/105.
      • Minimalne obrażenia zmniejszone z 35/50/65/80/95 (+70% bazowego AD) do 30/45/60/75/90 (+40% bazowego AD).
      • Maksymalne obrażenia zmniejszone z 70/100/130/160/190 do 60/90/100/130/180.
    • Eviscerate (E)
      • Przelicznik bazowego AD dasha zmniejszony z 60% do 50%.
      • Przelicznik bazowego AD ostrzy zmniejszony z 90% do 80%.

Xerath (Support)

    • Podstawowa regeneracja many zmniejszona z 8 do 6,85.
    • Mana Surge (P)
      • Redukcja czasu odnowienia za każdą zabitą jednostkę zwiększona z 2 do 2,5 sekundy.
    • Eye of Destruction (W)
      • Koszt many zwiększony z 70/80/90/100/110 do 80/90/100/110/120.

Zmiany bohaterów

Aatrox

    • Deathbringer Stance (P)
      • Obrażenia zmienione z fizycznych na magiczne.
    • Infernal Chains (W)
      • Obrażenia zmienione z fizycznych na magiczne.

Akshan

    • HP na level zwiększone z HP z 104 do 107.
    • Pancerz na level zwiększony z 4,2 do 4,7.
    • AD na level zredukowane z 3,5 do 3,0.

Blitzcrank

    • Podstawowe HP zwiększone z 633 do 650.
    • Podstawowa odporność na magię zwiększona z 28 do 32.
    • Podstawowa prędkość ataku zmniejszona z 0,65 do 0,625.
    • Przelicznik prędkości ataku zmniejszony z 0,7 do 0,625
    • Mana Barrier (P)
      • Przelicznik maksymalnej many zmieniony z 15-45% (zależne od poziomu) na stałe 30%.
    • Overdrive (W)
      • Koszt many zmniejszony z 85 do 75.
      • Bonusowa prędkość ataku zmniejszona z 30/43/56/69/82% do 30/40/50/60/70%
      • Usunięto obrażenia on-hit.
    • Power Fist (E)
      • Koszt many zmniejszony z 40 do 25.
      • Przelicznik AD zwiększony z 75% do 100%.
      • Usunięto bonusowe obrażenia zadawane potworom w jungli i minionom.
    • Static Field (R-P)
      • Obrażenia on-hit mają teraz przelicznik z 2% maksymalnej many.

Hecarim

    • Podstawowa mana zwiększona z 277 do 280.
    • Mana na level zmniejszona z 60 do 40.
    • Podstawowa regeneracja many zwiększona z 6,6 do 7.
    • Regeneracja many na poziom zwiększona z 0,6 do 0,8.
    • Rampage (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 30 do 28/26/24/22/20.
    • Spirit of Dread (W)
      • Koszt many zmniejszony z 50/60/70/80/90 do 50/55/60/65/70.
      • Leczenie zmniejszone 25% z (+2% za 100 bazowego AD) do stałych 20%.

Quinn

    • HP na level zwiększone z 99 do 107.
    • Blinding Assault (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 20/45/70/95/120 do 20/40/60/80/100.
    • Vault (E)
      • Obrażenia zmniejszone z 40/70/100/130/160 do 40/65/90/115/140.

Vi

    • Blast Shield (P)
      • Przelicznik tarczy od maksymalnego HP zwiększony z 10% do 12%.
      • Redukcja czasu odnowienia tarczy z trafienia W zwiększona z 3 do 4 sekund.
    • Relentless Force (E)
      • Czas odnowienia ładunku zmniejszony z 14/12,5/11/9,5/8 do 12/11/10/9/8 sekund.
    • Cease and Desist (R)
      •  Obrażenia zmniejszone z 150/325/500 (+110% bazowego AD) do 150/275/400 (+90% bazowego AD).

Xin Zhao

    • Determination (P)
      • Leczenie zmienione z 6-74 (na poziomach 1-18), (+10% całkowitego AD) do 3/3,5/4% maksymalnego HP (na poziomach 1/6/11).

Wzmocnienia systemowe

Immortal Shieldbow

    • Lifeline: Tarcza zmieniona z 215-500 do 290-500 (na poziomach 11-18).

Goredrinker

    • HP zwiększone z 300 do 400.
    • Ścieżka budowania zmieniona z Ironspike Whip + Caulfield’s Warhammer + Kindlegem + 200 złota na Ironspike Whip + Phage + Kindlegem + 200 złota.
    • Ceaseless Hunger (Item wykuty przez Ornna) HP zwiększone z 450 do 550.

Stridebreaker

    • HP zwiększone z 300 do 375.
    • Dreamshatter (Item wykuty przez Ornna) HP zwiększone z 400 do 475.

Osłabienia systemowe

Bloodthirster

  • Engorge: HP wymagane, aby uzyskać bonusowe AD zwiększone z 50% do 70%.

Evenshroud

  • Coruscation: bonusowe obrażenia zmniejszone z 10% do 7%.

Future’s Market

  • Maksymalny debet zmieniony z 145 (+5 za minutę) do 100 (+8 za minutę), (nerf przed 17 minutą).

Statikk Shiv

  • Electroshock: Przelicznik AP zmniejszony z 30% do 15%.

Zmiany systemowe

Catchup XP Rounding

  • Doganianie w doświadczeniu w przypadku różnicy teraz zaokrągla normalnie zamiast zawsze w górę.

Dragon

  • Teraz wyświetlany jest wskaźnik cierpliwości.
  • Zaktualizowano AI tak, aby było bardziej odpowiednie do innych potworów w jungli.

Duskblade of Draktharr

  • Nightstalker:
    • Teraz niszczy pocisk przeciwnika, kiedy zdolność jest aktywowana.
    • Nie sprawia już, że cel jest niewrażliwy na obrażenia, które już na nim są.
    • Dalej zapewnia niewrażliwość na namierzalne i luźne zaklęcia, jednak nie na ciosy turreta.

Spear of Shojin

  • HP zwiększone z 350 do 500.
  • AD zmniejszone z 65 do 60.
  • Dragonforce: Ability Haste zmienione z 8 (+8% bazowego AD)/6 (+6% bazowego AD) >>> 16 (+4% bazowego AD)/12 (+3% bazowego AD), (w zwarciu/z dystansu), (buff przed 200 AD).
  • Ścieżka budowania zmieniona z Caulfield’s Warhammer + B.F. Sword + Kindlegem + 100 złota na Caulfield’s Warhammer + Pickaxe + Kindlegem + 525 złota.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej