Minęły dwa lata, a komenda /mute all w LoLu wciąż nie działa, tak jak powinna
Komenda /mute all robi coś innego, niż powinna. Sytuacja ta powoli irytuje graczy.
Zapewne każdy wie, że League of Legends nie słynie z przyjaznej i pomocnej społeczności. Chociaż takich graczy też da się znaleźć, to niestety częściej w grach napotkać można osoby toksyczne i nieprzyjemne.
Deweloperzy walczą z takim zachowaniem i wymierzają odpowiednie kary, ale często są one przyznawane zbyt późno lub da się ich zwyczajnie uniknąć. W związku z tym wiele osób używa komend /fullmute all i /mute all w zależności od tego, co chcą wyciszyć. Niestety mało kto wie, że ta druga opcja nie do końca działa, tak jak w zamierzeniu powinna.
Różnica pomiędzy /mute all, a /full mute all
Starsi gracze z długoletnim stażem doskonale wiedzą, że te dwie komendy działają, a raczej działały w oddzielny sposób. Jedna służyła do wyciszenia wszystkich interakcji sojusznika lub też przeciwnika, a druga blokowała tylko możliwość komunikacji na czacie.
Od ponad dwóch lat, czyli prawdopodobnie po wprowadzeniu do gry emotek, coś się zepsuło i oba polecenia działają w ten sam sposób. Niezależnie od tego, której komendy się użyje, wyciszone zostaną zarówno pingi, jak i emotki, interakcje postaci i czat.
Taka postać rzeczy nie podoba się graczom. Niektórzy używali komendy /mute all już na samym starcie rozgrywki, aby mieć spokój i nie czytać wypowiedzi innych, tym samym dając różne wskazówki, co należy zrobić. Teraz muszą oni całkowicie wyłączać czat, a wtedy pisanie na nim nie jest możliwe.
Ewentualnie gracze chcący mutować sam czat muszą robić to ręcznie. Nie dość, że pochłania to nieco czasu, to często można o tym zapomnieć i zorientować się, dopiero w momencie, kiedy będzie już za późno.
O przywrócenie starego systemu społeczność walczy już od dawna, ale wciąż bezskutecznie. Być może z jakiegoś powodu deweloperzy nie mogą tego zmienić, ale to wydaje się mało prawdopodobne.