w

Most Howling Abyss z League of Legends stworzony w Unreal Engine 4

Na Youtube pojawił się fanowski projekt związany z mapą Howling Abyss z League of Legends.


Howling Abyss to jedna z map w League of Legends znana głownie z trybu ARAM. Mówi się, że nie jest to zwykły most, ale miejsce, na którym spoczywa ciężar całego Freljordu. To właśnie tam odbyła się bitwa decydująca o losach całej krainy. Jeden z grafików postanowił stworzyć fanowską wersję tej mapy na silniku Unreal Engine.

Jak wygląda mapa Howling Abyss stworzona w Unreal Engine 4?

Na kanale Wayne S pojawił się filmik prezentujący most z Howling Abyss wykonany w Unreal Engine 4. Nie jest to pierwszy tego typu projekt. Autor w przeszłości stworzył również realistycznie wyglądające Summoner’s Rift (zobacz: Tak wyglądałoby Summoner’s Rift w rzeczywistości. Mapa z LoLa odtworzona na Unreal Engine 4). Projekty tworzone na silniku od Epic Games zazwyczaj wyglądają widowiskowo, dlatego efektu “wow” nie zabrakło również przy Howling Abyss. Pokryta śniegiem mapa, znajdująca się w mroźnym Freljordzie, w fanowskiej wersji wydaje się bardziej przytulna – głównie za sprawą ciepłego oświetlenia. Most sprawia wrażenie o wiele drobniejszego i delikatniejszego. Nie sprawia to jednak, że całość traci klimat.

Nagranie z prezentacją gotowego projektu oraz przedstawienie etapów jego tworzenia można obejrzeć poniżej.

ZOBACZ – Grafiki 3D Star Guardian Jinx i Ezreala. Ogromny nakład pracy i niesamowity efekt