w

Musicie mieć te przedmioty w odpowiednim slocie, bo w innym wypadku nie zadziałają. Witamy w LoLu

Przedmioty zależne od slotu. Ten nowy błąd pojawił się w patch 12.13.

Reklama

W środę na oficjalne serwery League of Legends trafiła nowa aktualizacja oznaczona numerem 12.13. Standardowo nie zabrakło w niej błędów, a gracze zauważyli już pierwszy z nich.

Okazuje się, że przedmioty pod lethality nie zapewniają prędkości ruchu, którą mają zagwarantowaną z pasywki przez dziwny bug z butami. Da się to jednak ominąć, wkładając je w dobry slot w ekwipunku.

Buty psują działanie przedmiotów

Zaledwie kilka godzin po patchu 12.13 w Lidze, gracze zreportowali już pierwsze błędy. Tym razem chodzi o przedmioty lethality i statystyki, które zapewniają. Na przykład item o nazwie „Eclipse”, daje:

  • 55 AD
  • 18 Lethality
  • 7% Omnivamp
  • Pasywnie: 4% penetracji pancerza 5 prędkości ruchu za każdy przedmiot legendarny.

Jednak po dzisiejszej aktualizacji gracze odkryli, że nie gwarantuje on już 5 jednostek prędkości ruchu z mitycznej pasywki, jeżeli zostanie włożony po lewej stronie od butów. Przedmiot, który daje najwięcej tej statystyki w grze, działa teraz na nią niekorzystnie. Przedstawił to na klipie redditor Yasuicide:

Video

Jak można zauważyć, Yasuo na co dzień gra na 41 ms. Jeżeli jednak przełoży się Eclipse do slotu znajdującego się po lewej stronie od butów, prędkość ruchu redukuje się do podstawowej wartości 390 jednostek. Oznacza to, że buty muszą być w niższym slocie numerycznym, aby mityk działał.

Co ciekawe, gracze twierdzą, że zgłaszali to już, jak patch był dostępny tylko na serwerze testowym. Jednak przez dwa tygodnie nikt nie chciał go naprawić, a teraz może zepsuć tysiące gier na całym świecie. Niewykluczone, że przez duży szum i popularne posty na Reddicie, twórcy szybko to naprawią i wydadzą mały hotfix.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends