Reklama

Na serwery testowe League of Legends trafił minirework Maokaia. Jakie zmiany otrzyma champion?

League of Legends

Reklama

Kompletna lista zmian Maokaia wprowadzona na serwery testowe.

Reklama


Riot co jakiś czas odświeża bohaterów, których zestawy umiejętności nie cieszą fanów już tak bardzo jak w momencie ich premiery w League of legends.

Na serwery live dopiero co trafiła aktualizacja VGU Udyra, nad którą twórcy pracowali przez naprawdę długi czas, a zaledwie dzień później na PBE można przyjrzeć się kolejnej sporej porcji poprawek, które tym razem dotkną Maokaia. Co dokładnie zostało zmienione?

Minirework Maokaia

Sap Magic (P)

  • Ataki skierowane w Maokaia od dużych i epickich stworów obniżają czas odnowienia o 1 sekundę.
  • Prawdopodobnie usunięta mechanika zadawania dodatkowych obrażeń. Tooltip w kliencie wspomina o nich, a opis w grze odnosi się do „obu” cooldownów, jednak zdolność mechanicznie nie została zmieniona.
  • Tooltip nie wspomina już, że skill nie zostanie wykorzystany przy full HP. Funkcjonalnie pozostaje bez zmian, co oznacza, że w przeszłości ta wersja zdolności pasywnej zadawała dodatkowe obrażenia przy ataku.

Reklama

Bramble Smash (Q)

  • Bazowe obrażenia zmienione z 70/110/150/190/230 na 65/110/155/200/245
  • Zadaje dodatkowe 2/2,25/2,5/2,75/3% zależne od maksymalnego zdrowia
  • Zadaje dodatkowe 20/35/50/65/80 obrażeń potworom

Twisted Advance (W)

Brak zmian

Sapling Toss (E)

  • Bazowe obrażenia
    • Bazowe obrażenia zwiększone z 20-120 do 45-185
    • Bazowe obrażenia sadzonki, która znajdowała się w krzaku, zwiększone z 40-240 do 75-315
  • Nie zadaje już dodatkowych obrażeń zależnych od % HP, a skaluje się z AP i maksymalnym zdrowiem Maokaia
    • Bonus zmieniony z 7%-8% +0.7% za 100 AP maksymalnego zdrowia celu zmienione na 40% AP +3% maksymalnego zdrowia Maokaia
    • Bonus z krzaka zmieniony z 14%-16% +1,4% za 100 AP maksymalnego zdrowia celu zmienione na 70% AP +6% maksymalnego zdrowia Maokaia
  • Spowolnienie
    • Spowolnienie zwiększone z 35% do 45%
    • Wzmocnione spowolnienie 55%
  • Koszt many zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 45/55/65/75/85

Nature’s Grasp (R)

  • Trafienie bohatera daje teraz 40-60% prędkości poruszania się, która opada przez 2 sekundy (może zostać aplikowane więcej razy na jedno użycie zdolności)
  • Prędkość pocisku zwiększona z 50 +200/s, maksymalna prędkość 600 po 2,75 sekundy do 100 +300/s, maksymalna prędkość 750 po 2,17 sekundy
  • Hitbox pocisku zmniejszony z 120 do 85

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama