w

Nad jaką postacią do League of Legends pracuje Riot? Co zdradzają wypowiedzi pracowników?

Jak może wyglądać postać, którą Riot chciałby wydać w najbliższym czasie?


Do League of Legends regularnie trafiają nowe postacie, a Riot z każdą premierą stara się dostarczyć graczom coś nowego zarówno w kwestii gameplayowej, jak i lore’owej. Dzięki temu w LoLu trudno o dwójkę identycznych bohaterów, a każdy z fanów produkcji studia może znaleźć coś dla siebie.

Wśród championów można jednak mówić o pewnych niszach, które projektanci starają się wypełniać. W grze można znaleźć 160 różnorodnych bohaterów i nietrudno domyślić się, że postaci projektowanych z myślą o poszczególnych rolach czy nawet kategoryzując ich względem płci, nie otrzyma się równych grup (Riot tłumaczy, dlaczego 7 z 10 ostatnich postaci LoLa było żeńskich. Mężczyźni zostali olani?).

Kim może być nowy bohater?

Jak można dowiedzieć się z zamieszczonego wyżej artykułu, do League of Legends w ostatnim czasie trafiło niewielu mężczyzn. Co ciekawe, Renata – jedna ze stosunkowo niedawno wydanych postaci – początkowo nie była kobietą. Riot zdecydował się na stworzenie bohaterki, a nie bohatera, aby rozdzielić podobieństwo do Silco, którego można było zobaczyć w Arcane. Rioter wspomniał również, że w LoLu brakuje mężczyzn kochających innych mężczyzn.

Renata była początkowo projektowana jako męska postać. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na kobietę, ponieważ nie chcieliśmy stworzyć kogoś, kto przypominałby Silco. Męski enchanter dalej jest bardzo wysoko na naszej liście. Zgadzam się również ze stwierdzeniem, że potrzebujemy więcej postaci MLM poza Gravesem i Twisted Fate’em.

Reav3 został również zapytany o to, w której roli (nie licząc tanków) jego zdaniem najbardziej brakuje bardziej złożonych bohaterów. Projektant krótko wskazał na enchanterów.

Z wypowiedzi projektanta można wywnioskować, że Riot będzie pracował lub już pracuje nad męską postacią, która jest enchanterem i być może będzie preferowała innych mężczyzn. Na ten moment trudno jednak powiedzieć, kiedy gracze mogliby poznać więcej szczegółowych informacji.