w

Nagrody za event z LoLa zostaną przyznane dopiero po jego zakończeniu? Gracze są naprawdę wkurzeni

Problemy z wydarzeniem Star Guardian nie mają końca. Społeczność powoli ma już tego dość.


Wydarzenie Czarodziejek Gwiazd miało być największą atrakcją tegorocznych wakacji. Niestety wszystko poszło nie tak, ponieważ od dłuższego czasu gracze nie otrzymują tokenów za wykonywane misje, lista z zadaniami na problemy z załadowaniem się, a visual novel w kliencie – o ile uda się ją włączyć – zawiesza wielu osobom komputer.

Problemów jest naprawdę dużo, a fani są zrozpaczeni, ponieważ chcieliby zdobyć jak najwięcej tokenów z przepustki, na którą wydali pieniądze. Riot próbuje uspokajać społeczność, ale nie do końca się to udaje. Gracze są coraz bardziej poirytowani.

Problemy z eventem Star Guardian

Parę dni temu support Riot Games poinformował, że zaległe nagrody zostaną przyznane graczom po jakimś czasie, więc fani powinni uzbroić się w cierpliwość (zobacz: Kolejne problemy z opóźnieniami w kliencie LoLa. Brakujące tokeny przepustki, niezaładowane misje).

Mijały kolejne godziny, a potem całe dni, a gracze nie doczekali się tokenów, które powinny pojawić się na ich kontach.

Na Reddicie udostępniono post, w którym jedna z osób informuje, że owszem, nagrody będą przyznane tak, jak powinny, ale dopiero po zakończeniu eventu.

Będziecie mogli odebrać swoje nagrody dopiero po zakończeniu wydarzenia.
Oświadczenie z brazylijskiego profilu League of Legends:

„Przykro nam, ale musimy poinformować, że opóźnione nagrody będzie można odebrać dopiero PO zakończeniu wydarzenia Star Guardians 2022. Pracujemy ciężko, aby zapewnić, że żaden gracz nie zostanie ukarany i że społeczność będzie mogła odebrać wszystkie dostępne nagrody i transakcje, które pojawiły się podczas eventu. Przepraszamy za niedogodności i bardzo doceniamy wasze zrozumienie.”

Komentujący nie ukrywali swojego niezadowolenia i mocno skrytykowali zachowanie Riotu. Jeden z nich napisał:

Jak to ma niby działać? Najpierw są nagrody postępu za główną ścieżkę fabularną Star Guardian, potem więzi z konkretnymi postaciami, a do tego mamy te wszystkie misje z tokenami, powtarzalne i jednorazowe. Czy mamy ręcznie liczyć ile ich wykonaliśmy, by mieć pewność, że dostaniemy wszystkie tokeny i nic nie zniknie, gdy w końcu je „przyznają”? Lepsze pytanie – czy jesteśmy pewni, że 6 dni wystarczy na przyznanie wszystkich zaległych tokenów pomiędzy zakończeniem eventu a zamknięciem sklepu/wygaśnięciem tokenów?

Inny z graczy stwierdził:

Mój znajomy zapłacił za ten event, ponieważ chciał prestiżowego skina do Ekko. W 6-tygodniowym evencie, w którym jesteśmy od 5 tygodni, event nie działa już od 1 tygodnia. W tym momencie to 20% czasu wydarzenia, który upłynął. 

Nie jedna, ale DWIE ekskluzywne skórki prestiżowe są dostępne tylko za tokeny, a tych nawet nie da się zbierać, ponieważ wielu graczy ma problemy z misjami.

Jeśli nie będzie rekompensaty dla ludzi, którzy kupili przepustkę lub Riot nie przedłuży eventu, będę w szoku. To jakiś absurd. Przy tak dużej części wydarzenia, która jest niedostępna lub niefunkcjonalna, po prostu nie widzę sposobu, jak ludzie mają uzbierać tokeny na aż dwie prestiżowe skórki. 

Komentarzy było oczywiście znacznie więcej, a niektórzy gracze byli tak mocno zdenerwowani, że po prostu wyzywali Riot. Niektórzy twierdzą, że aż trudno w to uwierzyć, że event, nad którym twórcy pracowali tyle czasu, okazał się taką klapą.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends