w

Kolejne problemy z opóźnieniami w kliencie LoLa. Brakujące tokeny przepustki, niezaładowane misje

Gracze League of Legends skarżą się na kolejne problemy z klientem. Jest coraz gorzej.


Aktualnie w LoLu trwa wydarzenie Star Guardian, które miało być wielkim letnim eventem, który nie tylko oferuje przepustkę z nagrodami, ale także sporą dawkę fabuły z uniwersum Czarodziejek Gwiazd. Do klienta trafiła visual novel, w której pojawiają się przeróżne postacie (w tym także te, które zostały wprowadzone do świata Star Guardian znacznie wcześniej), a dodatkowo gracze mogą budować więzi z konkretną Czarodziejką, by poznać jej osobistą historię.

W teorii wszystko brzmi dobrze, ale w praktyce jest naprawdę słabo – od jakiegoś czasu klient wiesza się, nie przyznaje tokenów za misje, blokuje dalszy postęp w przepustce czy zwyczajnie nie ładuje treści, przez co niektórzy gracze zaczęli się poważnie martwić. Nic w tym dziwnego, w końcu wydali na przepustkę RP, więc chcieliby dostać zasłużone nagrody.

Co na to Riot?

Problemy z klientem League of Legends

Parę dni temu oficjalnej stronie supportu League of Legends opublikowano następujące ogłoszenie:

Progress misji, nagrody oraz Tokeny Star Guardian są przyznawane z opóźnieniem.

Jesteśmy świadomi opóźnień, które wpływają na progres misji oraz przyznawanych nagród wraz z tokenami Star Guardian i pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji. Nie martwcie się, ponieważ opóźnienie jest tylko tymczasowe a wasze nagrody wkrótce do was trafią.

Okazuje się, że problemy są znacznie większe niż się spodziewano. Gracze nie tylko nie dostają tokenów za gry, nie progresują w przepustkach (zarówno Star Guardian, jak i ten w TFT), ale również nie mogą podejrzeć misji czy grać w visual novel, ponieważ klient ma problem z załadowaniem tych treści.

Najnowsza wiadomość od supportu League of Legends brzmi następująco:

Problem z opóźnieniami zawartości ciągle istnieje, dzięki za cierpliwość w tej sprawie!

Dodatkowo, pojawiły się błędy z ładowaniem strony głównej w kliencie, przepustki TFT jak i zniknięcie misji w oknie zadań. Dział techniczny jest powiadomiony i pracuje nad naprawą.

Jak widać, liczba problemów rośnie z każdym dniem, a twórcy nie dają sobie z tym rady. Społeczność jest tym faktem mocno poirytowana i uważa, że za parę dni klient całkowicie przestanie działać.

Niestety pod względem technicznym wakacyjne wydarzenie Star Guardian wypada na razie naprawdę słabo. Poza tym, że fani nie mogą zdobywać tokenów, podejrzeć misji czy po prostu przeglądać klienta, jakiś czas temu narzekano również na to, że visual novel zawiesza ludziom komputery (Wydarzenie Star Guardian fatalnie wpływa na komputery graczy. Społeczność LoLa skarży się na…)