Opis 22 nowych przedmiotów LoLu i zmian kilkudziesięciu innych. Kompletny chaos czas zacząć
Riot nie żartował z tym, że Przedsezon wiele namiesza, faktycznie tak będzie.
Już od kilku miesięcy informowaliśmy o tym, że ten Przedsezon będzie kręcił się głównie wokół zmian przedmiotów. Riot zapowiedział przedmioty mitycznie i dotrzymał obietnicy. Właśnie udostępniono opisy 22 nowych, mitycznych przedmiotów.
Przypomnijmy:
- Mityczne przedmioty: Nowa, potężna klasa przedmiotów, które pojawią się w przedsezonie i będą stanowiły podstawę waszych zestawów. Można władać tylko jednym mitycznym przedmiotem na raz i niemal zawsze będzie to wasz pierwszy zakup. Mityczne przedmioty zwykle wywierają większy efekt i wpływ na zestaw niż reszta kupowanych przez was przedmiotów, głównie dlatego, że zapewniają unikalne dodatkowe statystyki waszym pozostałym legendarnym przedmiotom. Ponieważ możecie mieć tylko jeden mityczny przedmiot, jego wybór powinien zależeć od okoliczności danej gry.
- Legendarne przedmioty: Kompletne przedmioty o poziom poniżej mitycznych — należą do nich Anioł Stróż, Zmora Licza czy Kryształowy Kostur Rylai. Poprzednio najsilniejszy poziom przedmiotów w League.
Wiele osób trochę śmiało się, gdy informowaliśmy o nadchodzącym chaosie. Czas to zweryfikować.
Mityczne przedmioty dla strzelców
Potęga Wichury
Mobilność
3400 szt. złota
+55 pkt. obrażeń od ataku
+20% prędkości ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
Użycie — Uderzenie Zefira: Wykonujesz doskok w wybranym kierunku, strzelając trzema pociskami w stronę wroga o najniższym poziomie zdrowia w pobliżu miejsca docelowego (bohaterowie są traktowani priorytetowo). Zadaje łącznie 105–300 pkt. obrażeń magicznych (na poziomach 1–18) (+30% dodatkowych obrażeń od ataku), które zwiększają się tym bardziej, im niższy jest poziom zdrowia celu ― maksymalnie o 50% przeciwko celom, które mają 30% zdrowia (90 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +3% prędkości ruchu.
Pogromca Krakenów
Przeciw obrońcom
3400 szt. złota
+60 pkt. obrażeń od ataku
+25% prędkości ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
Harpun: Co trzeci atak zostaje ulepszony, zadając dodatkowe 80–120 pkt. nieuchronnych obrażeń (na poziomach 1–18) (+30% dodatkowych obrażeń od ataku).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +10% prędkości ataku.
Nieśmiertelny Łuklerz
Przeżycie wybuchu
3400 szt. złota
+50 pkt. obrażeń od ataku
+15% prędkości ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
+12% kradzieży życia
Linia Życia: Po otrzymaniu obrażeń, które zredukowałyby zdrowie do poziomu niższego niż 30%, zyskujesz na 3 sek. tarczę pochłaniającą od 150 do 650 pkt. obrażeń (na poziomach 1–18). Dodatkowo zyskujesz 20% kradzieży życia na 8 sek. (90 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +8 pkt. pancerza i +8 pkt. odporności na magię.
Mityczne przedmioty dla obrońców
Słoneczna Egida
Kumulujące się obrażenia
3200 szt. złota
+450 pkt. zdrowia
+30 pkt. pancerza
+30 pkt. odporności na magię
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Pożoga: Zadaje 20–40 pkt. obrażeń magicznych na sekundę pobliskim wrogom (zwiększone o 50% przeciwko stworom i potworom) (na poziomach 1–18) (+1% dodatkowego zdrowia). Zadanie obrażeń wrogim bohaterom lub potężnym potworom za pomocą tego efektu nakłada dodatkowy ładunek, zwiększając dalsze obrażenia wywołane Pożogą o 12% przez 5 sek. (kumuluje się do 6 razy).
Poświata: Przy maksymalnej liczbie ładunków twoje podstawowe ataki wybuchają wokół ciebie, podpalając pobliskich wrogów, zadając im obrażenia Pożogi przez 3 sek.
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przyspieszenia umiejętności.
Rękawica Mroźnego Ognia
Spowalnia wrogów
3200 szt. złota
+350 pkt. zdrowia
+50 pkt. pancerza
+30 pkt. odporności na magię
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Pożoga: Zadaje 20–40 pkt. obrażeń magicznych na sekundę pobliskim wrogom (zwiększone o 50% przeciwko stworom i potworom) (na poziomach 1–18) (+1% dodatkowego zdrowia).
Mroźny Ogień: Ataki tworzą pole lodowe, które spowalnia wrogów o 30% (+4% za każde 1000 pkt. dodatkowego zdrowia) przez 1,5 sekundy (4 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +100 pkt. zdrowia i +7,5% rozmiaru.
Strój Berserkera
Inicjacja
3200 szt. złota
+350 pkt. zdrowia
+30 pkt. pancerza
+50 pkt. odporności na magię
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Użycie — Pościg: Zapewnia na 4 sekundy +75% prędkości ruchu, gdy poruszasz się w stronę wrogów lub wrogich wież. Gdy znajdziesz się w pobliżu wroga (lub po upływie 4 sek.), wypuszczona zostanie fala uderzeniowa, która obniża prędkość ruchu pobliskich wrogich bohaterów o 75% na 2 sek. (90 sek. odnowienia).
Pożoga: Zadaje 20–40 pkt. obrażeń magicznych na sekundę pobliskim wrogom (zwiększone o 50% przeciwko stworom i potworom) (na poziomach 1–18) (+1% dodatkowego zdrowia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5% nieustępliwości i odporności na spowolnienie.
Mityczne przedmioty dla zabójców z obrażeniami od ataku
Mroczne Ostrze Draktharru
Wielobójstwo w walce drużynowej
3200 szt. złota
+55 pkt. obrażeń od ataku
+18 pkt. destrukcji
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
Zmierzch: Atakowanie wrogiego bohatera zadaje 50–150 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych (na poziomach 1–18) (+30% dodatkowych obrażeń od ataku) i spowalnia go o 99% na 0,25 sek. (15 sek. odnowienia). Gdy bohater, który otrzymał od ciebie obrażenia w ciągu ostatnich 3 sek., zostanie zabity, czas odnowienia resetuje się i zyskujesz niewidzialność na 1,5 sek.
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przyspieszenia umiejętności.
Zaćmienie
Pojedynki
3200 szt. złota
+55 pkt. obrażeń od ataku
+18 pkt. destrukcji
+10% wszechwampiryzmu
Uderzenie Księżyca: Trafienie bohatera 2 oddzielnymi atakami lub umiejętnościami w ciągu 1,5 sek. zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne równe 16% jego maksymalnej liczbie pkt. zdrowia i zapewnia ci 30% prędkości ruchu oraz na 2 sekundy 150 pkt. tarczy (+80% dodatkowych obrażeń od ataku) (100 pkt. (+60% dodatkowych obrażeń od ataku) dla bohaterów walczących z dystansu) (6 sek. odnowienia, 12 sek. dla bohaterów walczących z dystansu).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5% przebicia pancerza.
Szpon Ciemnego Typa
Zabójstwo
3200 szt. złota
+65 pkt. obrażeń od ataku
+21 pkt. destrukcji
+10 pkt. przyspieszenia umiejętności
Użycie — Z Cienia: Wykonujesz doskok przez wybranego wroga, zadając 100–200 pkt. obrażeń fizycznych (na poziomach 1–18) (+45% dodatkowych obrażeń od ataku) i zmniejszając jego wartość pancerza o 30% na 3 sek. (60 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +6 pkt. destrukcji.
Mityczne przedmioty dla bohaterów zadających obrażenia od mocy umiejętności (z maną)
Cierpienie Liandry’ego
Przeciw obrońcom
3400 szt. złota
+80 pkt. mocy umiejętności
+600 pkt. many
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
Udręka: Twoje zaklęcia palą wrogów z siłą 60 pkt. obrażeń magicznych (+10% mocy umiejętności) (+4% maksymalnego zdrowia celu) w ciągu 4 sekund, osłabiając ich odporność na magię o 5% na sekundę przez 4 sekundy (do 25%).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przyspieszenia umiejętności.
Nawałnica Luden
Obrażenia eksplozywne
3400 szt. złota
+80 pkt. mocy umiejętności
+600 pkt. many
+10 pkt. przyspieszenia umiejętności
+10 pkt. przebicia odporności na magię
Echo: Zadanie obrażeń wrogowi za pomocą umiejętności sprawia, że on i 3 innych wrogów w pobliżu traci 100 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych (+15% mocy umiejętności), a twoja prędkość ruchu zwiększa się o 30% na 3 sek. (8 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przebicia odporności na magię.
Wieczna Zmarzlina
Spowalnia wrogów
3400 szt. złota
+80 pkt. mocy umiejętności
+200 pkt. zdrowia
+600 pkt. many
+10 pkt. przyspieszenia umiejętności
Użycie — Lodowaty Wybuch: Zadaje 100 pkt. obrażeń na obszarze w kształcie stożka (+30% mocy umiejętności), spowalniając wrogów o 65% na 1,5 sek. Wrogowie znajdujący się w centrum stożka zostają unieruchomieni (45 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +15 pkt. mocy umiejętności.
Mityczne przedmioty dla bohaterów zadających obrażenia od mocy umiejętności (bez many)
Pas Rakietowy Hextech
Mobilność
3200 szt. złota
+80 pkt. mocy umiejętności
+250 pkt. zdrowia
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
UNIKALNE Użycie — Ognisty Pocisk: Wykonujesz doskok w wybranym kierunku, wyzwalając rakiety zadające 250–350 pkt. obrażeń magicznych (na poziomach 1–18). Następnie zyskujesz 75% prędkości ruchu w kierunku bohaterów na 1 sek. (40 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przebicia odporności na magię.
Szaleństwo Axamuka
Magiczny wampiryzm
3200 szt. złota
+80 pkt. mocy umiejętności
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
+150 pkt. zdrowia
+10% wszechwampiryzmu
Spaczenie: Za każdą sekundę walki bohaterów zadaje 3% dodatkowych obrażeń (maksymalnie 15%). Gdy efekt jest na maksymalnym poziomie, zamienia 100% obrażeń dodatkowych w obrażenia nieuchronne.
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5% przebicia odporności na magię.
Nocny Żniwiarz
Wielobójstwo w walce drużynowej
3200 szt. złota
+80 pkt. mocy umiejętności
+250 pkt. zdrowia
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Żniwa: Zadanie obrażeń wrogiemu bohaterowi powoduje, że dostaje on 150–250 pkt. obrażeń magicznych (na poziomach 1–18) i zwiększa twoją prędkość ruchu o 25% na 1,5 sek. (60 sek. odnowienia na bohatera).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przyspieszenia umiejętności.
Mityczne przedmioty dla wojowników z obrażeniami od ataku
Moc Trójcy
Obrażenia eksplozywne
3333 szt. złota
+33 pkt. obrażeń od ataku
+33% prędkości ataku
+200 pkt. zdrowia.
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Szybkie Uderzenia: Twoje ataki dają ci 25 pkt. prędkości ruchu i podstawowe obrażenia od ataku (5% podstawowych obrażeń od ataku) na 3 sek. Zwiększenie podstawowych obrażeń od ataku kumuluje się do 6 razy.
Czaroostrze: Po użyciu umiejętności twój następny atak zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne (200% podstawowych obrażeń od ataku) (1,5 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +15% prędkości ataku.
Chłeptacz Posoki
Pojedynki
3300 szt. złota
+45 pkt. obrażeń od ataku
+400 pkt. zdrowia
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
+150% podstawowej regeneracji zdrowia
Użycie — Spragnione Cięcie: Zadaje obrażenia fizyczne (110% całkowitych obrażeń od ataku) wrogom na planie okręgu. Odzyskujesz pkt. zdrowia (20% całkowitych obrażeń od ataku) + 12% brakującego zdrowia za każdego trafionego bohatera (15 sek. odnowienia, skrócone o przyspieszenie umiejętności).
Agresja: Zyskujesz zwiększone o 1% obrażenia od ataku za każde 5% twojego brakującego zdrowia (maks. 15% obrażeń od ataku przy 75% brakującego zdrowia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +3 pkt. przyspieszenia umiejętności i +5 pkt. obrażeń od ataku.
Łamacz falangi
Spowalnia wrogów
3300 szt. złota
+50 pkt. obrażeń od ataku
+20% prędkości ataku
+300 pkt. zdrowia.
+10 pkt. przyspieszenia umiejętności
Zwinność: Zadawanie obrażeń fizycznych zapewnia przez 2 sek. 20 pkt. prędkości ruchu przy trafieniu, zwiększone do 60 pkt., jeśli zabije to jednostkę.
Użycie — Szybkie Cięcie: Wypad na krótki dystans zadaje obrażenia fizyczne (110% całkowitych obrażeń od ataku) skierowane na wrogów w kręgu, spowalniając ich o 60%. Efekt zanika w ciągu 2 sek. (20 sek. odnowienia).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +3% prędkości ruchu.
Boski Pożeracz
Przeciw obrońcom
3300 szt. złota
+40 pkt. obrażeń od ataku
+400 pkt. zdrowia
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
Czaroostrze: Po użyciu umiejętności twój następny atak zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne równe 6% maksymalnej wartości twojego zdrowia (1,5 sek. odnowienia, minimalne obrażenia: 150% podstawowych obrażeń od ataku).
Uczta: Kiedy Czaroostrze trafi bohatera, leczysz się o 60% wartości obrażeń.
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +100 pkt. zdrowia.
Mityczne przedmioty dla zaklinaczy
Pieśń Bitewna Shurelyi
Mobilność drużynowa
2600 szt. złota
+300 pkt. zdrowia
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
+10% prędkości ruchu
Użycie — Inspiracja: Zapewnia tobie i pobliskim sojusznikom 40% prędkości ruchu zanikające w ciągu 4 sek. oraz 60–100 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych (na poziomach 1–18) przy 3 kolejnych trafieniach atakami lub umiejętnościami przeciwko bohaterom.
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +3% prędkości ruchu.
Naszyjnik Żelaznych Solari
Przeżycie wybuchu
2600 szt. złota
+150 pkt. zdrowia
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
+30 pkt. odporności na magię
+30 pkt. pancerza
Użycie — Interwencja: Zapewnia pobliskim sojusznikom 260–430 pkt. tarczy (dla sojuszników na poziomach 1–18), zanikające w ciągu 2,5 sek. (90 sek. odnowienia).
Żelazna Aura: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują +5 pkt. pancerza i odporności na magię.
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +2 pkt. pancerza i wzrost odporności na magię do Żelaznej Aury.
Odnowienie Kamienia Księżycowego
Leczenie w czasie
2600 szt. złota
+150 pkt. zdrowia
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
+100% podstawowej regeneracji many
Strumień Życia: Trafiając na bohaterów za pomocą ataków lub umiejętności w walce, leczysz najpoważniej zranionego sojusznika, dzięki czemu odzyskuje on 30–60 pkt. zdrowia (na poziomach 1–18) (2 sek. odnowienia). Każda sekunda spędzona w walce z bohaterami zwiększa efekt leczenia o 25% (maks. 100%).
Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przyspieszenia umiejętności.
Nowe przedmioty legendarne
Kolekcjoner
3000 szt. złota
+45 pkt. obrażeń od ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
+18 pkt. destrukcji
Zabójca kontraktowy: Jeżeli zadasz obrażenia, które pozostawią przeciwnikowi mniej niż 5% zdrowia, zabijesz go. Każde zabójstwo zapewnia 25 szt. złota.
Szybkie Ostrze Navori
3400 szt. złota
+60 pkt. obrażeń od ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
+30 pkt. przyspieszenia umiejętności
Zwinne Uderzenia: Twoje trafienia krytyczne za pomocą ataków skracają czas odnowienia twoich umiejętności niebędących superumiejętnościami o 20% ich pozostałego czasu odnowienia.
Siła Natury
2900 szt. złota
+350 pkt. zdrowia
+55 pkt. odporności na magię.
+7% prędkości ruchu
Rytm Ionii: Odniesienie obrażeń od umiejętności daje ci +6 pkt. prędkości ruchu oraz +4 pkt. odporności na magię na 5 sekund (kumuluje się do 5 razy; 1 ładunek za każdą unikalną umiejętność).
Wężowy Kieł
2800 szt. złota
+60 pkt. obrażeń od ataku
+18 pkt. destrukcji
Łamacz Tarcz: Zadajesz 300% dodatkowych obrażeń tarczom.
Horyzont Skupienia
3000 szt. złota
+100 pkt. mocy umiejętności
Skupiony Ogień: Zadanie obrażeń bohaterowi umiejętnością z odległości ponad 850 jednostek lub unieruchomienie go ujawnia cel i zwiększa zadawane mu obrażenia o 15% przez 6 sekund.
Kosmiczny Impuls
3000 szt. złota
+60 pkt. mocy umiejętności
+200 pkt. zdrowia
+30 pkt. przyspieszenia umiejętności
Czarowny Pląs: Zadawanie obrażeń za pomocą umiejętności zapewnia 10 pkt. prędkości ruchu (+20% przyspieszenia umiejętności) na 4 sekundy.
Demoniczny Uścisk
3000 szt. złota
+80 pkt. mocy umiejętności
+400 pkt. zdrowia
Umiejętność bierna — Spojrzenie Azakana: Zadanie obrażeń od umiejętności bohaterowi odbiera mu 2% jego maksymalnego poziomu zdrowia co sekundę przez 4 sekundy. Zyskujesz 20 pkt. pancerza i odporności na magię, gdy wrogowie są pod wpływem tej umiejętności (+ 5 pkt. za każdego dodatkowego bohatera, na którego działa ten efekt).
Uraza Seryldy
3000 szt. złota
+50 pkt. obrażeń od ataku
+30% przebicia pancerza
+20 pkt. przyspieszenia umiejętności
Uraza: Twoje zadające obrażenia umiejętności powodują spowolnienie o 30% na 1 sekundę.
Srebrzyste Nagolenniki
3000 szt. złota
+35 pkt. obrażeń od ataku
+200 pkt. zdrowia.
+35 pkt. odporności na magię
Użycie — Żywe Srebro: Usuwa wszystkie efekty kontroli tłumu; zyskujesz 40% nieustępliwości i odporności na spowolnienia na 3 sek. (90 sek. odnowienia).
Chempunkowy Łańcuchowy Miecz
2700 szt. złota
+45 pkt. obrażeń od ataku
+200 pkt. zdrowia.
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń fizycznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. Jeżeli cel ma mniej niż 50% zdrowia, efekt ten zostaje zwiększony do 60% Głębokich Ran.
Chemtechowy Fumigator
2100 szt. złota
+45 pkt. mocy umiejętności
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
+100% podstawowej regeneracji many
Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń magicznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. Unieruchomienie wrogich bohaterów nakłada na nich 60% Głębokich Ran.
Kostur Płynącej Wody
2100 szt. złota
+60 pkt. mocy umiejętności
+15% siły leczenia i tarcz
+150% podstawowej regeneracji many
Prąd Morski: Leczenie lub ochranianie sojusznika tarczą zapewnia ci zarówno 15% prędkości ruchu, jak i 20–40 pkt. mocy umiejętności (przy sojusznikach na poziomach 1–18) na 3 sekundy.
Starożytny Kamień Runiczny
1000 szt. złota
Do wykupienia wymagany jest poziom 13.
Kontrola: Ten przedmiot może przechowywać do 3 kupionych Totemów Kontroli.
Wizje Ixtal: Po umieszczeniu 20 Totemów Ukrycia przemienisz ten przedmiot w Ixtalski Kamienny Totem.
Ixtalski Kamienny Totem
Ulepszony Starożytny Kamień Runiczny
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
Kontrola: Ten przedmiot może przechowywać do 3 kupionych Totemów Kontroli.
Wizje Ixtal: Zwiększasz limit Totemów Ukrycia i Totemów Kontroli o 1.
Ulepszenie Ixtalskiego Kamiennego Totemu
2100 szt. złota
+40 pkt. przyspieszenia umiejętności
+10% prędkości ruchu
Kontrola: Ten przedmiot może przechowywać do 3 kupionych Totemów Kontroli.
Wizje Ixtal: Zwiększasz limit Totemów Ukrycia i Totemów Kontroli o 1.
Zaktualizowane przedmioty legendarne
Ostrze Nieskończoności
3400 szt. złota
+80 pkt. obrażeń od ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
Nieskończona Precyzja: Zyskujesz dodatkowe +8% obrażeń od trafień krytycznych na każde 20% szans na trafienie krytyczne.
Ostrze Gniewu Guinsoo
3200 szt. złota
+50% prędkości ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
Wygnaniec Guinsoo: Ataki przy trafieniu zadają 40 pkt. obrażeń magicznych na każde 20% szans na trafienie krytyczne, ale nie mogą już zadać trafienia krytycznego.
Chaos Guinsoo: Co trzeci atak przy trafieniu nakłada efekty dwukrotnie.
Pozdrowienia Lorda Dominika
3000 szt. złota
+30 pkt. obrażeń od ataku.
+20% szansy na trafienie krytyczne
+30% przebicia pancerza
Pogromca Olbrzymów: Zadajesz do 20% dodatkowych obrażeń fizycznych bohaterom, którzy mają większą maksymalną wartość zdrowia niż ty (maksymalne dodatkowe obrażenia przy 2000 pkt. różnicy między maksymalnymi wartościami zdrowia).
Złodziej Esencji
2900 szt. złota
+40 pkt. obrażeń od ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
+20 pkt. przyspieszenia umiejętności
Czaroostrze: Po użyciu umiejętności następny atak zadaje dodatkowe obrażenia (100% podstawowych obrażeń od ataku) (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) i przywraca ci 3% maksymalnej many (1,5 sek. odnowienia).
Widmowy Tancerz
2900 szt. złota
+40% prędkości ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
+7% prędkości ruchu
Widmowy Walc: Ataki zapewniają przenikanie i 7% prędkości ruchu na 2 sekundy. 5-krotny atak powoduje, że Widmowy Walc zapewnia również 40% prędkości ataku.
Kamienna Płyta Gargulca
3300 szt. złota
+60 pkt. pancerza
+60 pkt. odporności na magię
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Użycie — Monolit: Zyskujesz 100 pkt. tarczy (+100% dodatkowego zdrowia), która zanika w ciągu 2,5 sek. (90 sek. odnowienia).
Siła Kamienia: Zwiększenie dodatkowego pancerza i dodatkowej odporności na magię o 3% na 6 sekund, gdy bohater zadaje ci obrażenia (kumuluje się do 5 razy, po 1 za każdego wroga).
Oblicze Ducha
2900 szt. złota
+450 pkt. zdrowia
+40 pkt. odporności na magię
+10 pkt. przyspieszenia umiejętności
Nieugięta Wola: Zwiększa uzyskane leczenie o 25%, a wszystkie tarcze o 15%.
Maska Otchłani
2700 szt. złota
+350 pkt. zdrowia
+60 pkt. odporności na magię
Ruina: Unieruchomienie wrogiego bohatera zmniejsza jego wartość pancerza i odporność na magię o 25% na 4 sekundy.
Mroźne Serce
2700 szt. złota
+80 pkt. pancerza
+400 pkt. many
+20 pkt. przyspieszenia umiejętności
Objęcia Zimy: Zmniejsza prędkość ataku pobliskich wrogów o 15%.
Twardy Jak Skała: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od ataków o 7 pkt. za 1000 pkt. całkowitego zdrowia, maksymalnie do 40% obrażeń od ataku.
Omen Randuina
2700 szt. złota
+250 pkt. zdrowia
+80 pkt. pancerza
+10 pkt. przyspieszenia umiejętności
Użycie: Na chwilę spowalnia pobliskich wrogów i zmniejsza zadawane przez nich obrażenia od ataku o 10% oraz obrażenia od trafienia krytycznego o 20% na 4 sek. (20 sek. odnowienia).
Twardy Jak Skała: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od ataków o 7 pkt. za 1000 pkt. całkowitego zdrowia, maksymalnie do 40% obrażeń od ataku.
Kolosalna Hydra
3300 szt. złota
+30 pkt. obrażeń od ataku.
+550 pkt. zdrowia
Kolosalny: Zyskujesz dodatkowych obrażeń od ataku (1,5% całkowitego zdrowia).
Rozpłatanie: Podstawowe ataki zadają 5 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych twojemu celowi (+1,5% dodatkowego zdrowia) oraz 40 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych (+3% dodatkowego zdrowia) innym wrogom na obszarze w kształcie stożka przy trafieniu. Obrażenia od rozpłatania dotyczą również budowli.
Krwiożercza Hydra
3300 szt. złota
+65 pkt. obrażeń od ataku
+20 pkt. przyspieszenia umiejętności
+15% fizycznego wampiryzmu
Żarłoczność: Fizyczny wampiryzm działa również w przypadku zadawanych przez ciebie nieuchronnych obrażeń.
Rozpłatanie: Ataki zadają do 60% całkowitych obrażeń fizycznych od ataku innym pobliskim wrogom (minimalnie 12% całkowitych obrażeń od ataku zadanych najbardziej oddalonym wrogom).
Czarny Tasak
3300 szt. złota
+40 pkt. obrażeń od ataku
+300 pkt. zdrowia
+25 pkt. przyspieszenia umiejętności
Szatkowanie: Zadawanie obrażeń fizycznych wrogiemu bohaterowi zmniejsza jego wartość pancerza o 4% na 6 sekund (maks. 24%).
Zgniatanie: Twoje ataki i umiejętności użyte przeciwko wrogom, którzy zostali całkowicie poszatkowani, zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 5% ich brakującego zdrowia (2% w przypadku obrażeń rozłożonych w czasie) (0,5 sek. odnowienia).
Gruboskórność Steraka
3100 szt. złota
+50 pkt. obrażeń od ataku
+400 pkt. zdrowia
Wściekłość: Po zadaniu lub otrzymaniu obrażeń od wrogich bohaterów leczysz się o 3% całkowitego zdrowia w ciągu 6 sekund. Efekt kumuluje się i odświeża u każdego bohatera do 5 razy.
Linia Życia: Przy otrzymaniu obrażeń, które zredukowałyby zdrowie do poziomu niższego niż 30%, zyskujesz 200 pkt. tarczy plus 7,5% całkowitego zdrowiaw formie tarczy za każdą kumulację Gniewu przez 8 sekund (90 sek. odnowienia).
Taniec Śmierci
3100 szt. złota
+50 pkt. obrażeń od ataku
+40 pkt. pancerza
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Ignorowanie Bólu: 35% otrzymanych obrażeń fizycznych (15% w przypadku dystansowych) zostaje rozłożone na 3 sekundy
Przeciwstawienie: Udziały w zabójstwach bohaterów zwiększają twoją prędkość ruchu o 30% na 2 sekundy, usuwa pozostałe obrażenia powstrzymywane przez Ignorowanie Bólu i leczy cię (20% całkowitego zdrowia) podczas trwania efektu.
Koniec Rozumu
3100 szt. złota
+40 pkt. obrażeń od ataku
+40% prędkości ataku
+40 pkt. odporności na magię
Przeklęty: Twoje podstawowe ataki zadają 15-80 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych (na poziomach 1–18) przy trafieniu i zapewniają 20 pkt. prędkości ruchu przez 2 sekundy.
Ostrze Zniszczonego Króla
2900 szt. złota
+40 pkt. obrażeń od ataku
+30% prędkości ataku
+15% kradzieży życia
Zniszczone Ostrze: Ataki zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 10% (8% w przypadku walki na dystans) aktualnego zdrowia celu przy trafieniu. (Zadaje maks. 60 pkt. dodatkowych obrażeń stworom i potworom).
Wysanie: 3-krotne zaatakowanie bohatera kradnie mu 25% prędkości ruchu na 2 sek. (20 sek. odnowienia).
Konwergencja Zeke’a
2400 szt. złota
+300 pkt. zdrowia
+30 pkt. pancerza
+250 pkt. many
+20 pkt. przyspieszenia umiejętności
Użycie — Przewodnik: Wyznacz Wspólnika (60 sek. odnowienia).
Konwergencja: Kiedy unieruchamiasz wroga, przez następne 4 sekundy ataki i zaklęcia twojego Wspólnika zadają temu wrogowi 25–50 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych (na poziomach 1–18) (+1,25% całkowitego zdrowia) raz na każdy atak lub zaklęcie w przypadku każdego wroga.
Bohaterów może łączyć tylko jedna Konwergencja Zeke’a naraz.
Przysięga Rycerska
2300 szt. złota
+400 pkt. zdrowia
+200% podstawowej regeneracji zdrowia
+10 pkt. przyspieszenia umiejętności
Użycie — Zaprzysiężony: Wyznacz sojusznika, który jest Godzien (60 sek. odnowienia).
Przysięga: Gdy twój sojusznik, który jest Godzien, znajduje się w pobliżu, przekierowujesz 15% zadawanych mu obrażeń na siebie. Jeśli ma on mniej niż 50% zdrowia, zyskujesz 35% prędkości ruchu, gdy zmierzasz w jego stronę.
Bohaterów może łączyć tylko jedna Przysięga Rycerska naraz.
Przekierowanie obrażeń zostaje przerwane, jeśli masz mniej niż 30% zdrowia.
Błogosławieństwo Mikaela
2100 szt. złota
+30% siły leczenia i tarcz
+200 pkt. zdrowia
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
+150% podstawowej regeneracji many
Użycie — Dar Żywego Srebra: Usuwa wszystkie efekty kontroli tłumu z sojusznika i leczy go o 100–200 pkt. (na poziomach 1–18) (120 sek. odnowienia).
Śmiertelne Przypomnienie
2700 szt. złota
+20 pkt. obrażeń od ataku.
+25% prędkości ataku
+20% szansy na trafienie krytyczne
+7% prędkości ruchu
Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń fizycznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. 3 kolejne ataki na wrogiego bohatera wzmocnią ten efekt o zadane mu 60% Głębokich Ran, dopóki efekt trwa.
Kolczasta Kolczuga
2700 szt. złota
+350 pkt. zdrowia
+60 pkt. pancerza
Przeklęty: Gdy jesteś obiektem ataku, zadajesz 10 pkt. obrażeń magicznych atakującemu (+10% dodatkowych pkt. pancerza) i nakładasz na niego 40% Głębokich Ran na 2 sekundy, jeśli jest on bohaterem. Unieruchomienie wrogich bohaterów nakłada również 60% Głębokich Ran na 2 sekundy.
Morellonomicon
2500 szt. złota
+70 pkt. mocy umiejętności
+250 pkt. zdrowia
Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń magicznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. Jeżeli cel ma mniej niż 50% zdrowia, efekt ten zostaje zwiększony do 60% Głębokich Ran.
Muramana
Transformacja z Manamune
+35 pkt. obrażeń od ataku
+750 pkt. many
+15 pkt. przyspieszenia umiejętności
Podziw: Zyskujesz obrażenia od ataku (3% maksymalnej many).
Szok: Umiejętności działające na pojedyncze cele i ataki skierowane przeciwko bohaterom zadają dodatkowe obrażenia fizyczne (5% maksymalnej many).
Uścisk Serafina
Transformacja z Kostura Archanioła
+80 pkt. mocy umiejętności
+750 pkt. many
Podziw: Zyskujesz moc umiejętności (3% dodatkowej many).
Empirejczyk: Zwiększasz swoją maksymalną manę o 5% (+ 2,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności).
Legendarne przedmioty, które wyewoluowały
„Poniższe przedmioty wyewoluowały w niektóre z mitycznych przedmiotów wymienionych powyżej”.
- Słoneczna Peleryna (Słoneczna Egida)
- Słuszna Chwała (Strój Berserkera)
- Lodowa Rękawica (Rękawica Mroźnego Ognia)
- Mroczne Ostrze Draktharru
- Udręka Liandry’ego (Cierpienie Liandry’ego)
- Echo Luden (Nawałnica Luden)
- Protopas Hextech-01 (Pas Rakietowy Hextech)
- Moc Trójcy
- Marzenie Shurelyi (Pieśń Bitewna Shurelyi)
- Naszyjnik Żelaznych Solari
Usunięte przedmioty legendarne
„Wymienione poniżej przedmioty miały efekty za bardzo nieadekwatne do swojego przeznaczenia, aby je zmieniać, albo za mocno duplikowały inne opcje, które można było skuteczniej osiągnąć na inne sposoby, albo były potrzebne tylko dlatego, że system przedmiotów nie wspierał jego użytkowników we właściwy sposób”.
- Specjalistyczny Hełm
- Bluźnierczy Graal Athene
- Lodowy Młot
- Hextech GLP-800
- Miecz-Pistolet Hextech
- Zaklinacz Zaklęć
- Kosa Statikka
- Bliźniacze Cienie
- Przedmioty do dżungli — zerknijcie poniżej!
Zachowane przedmioty legendarne
„Te przedmioty będą poddane zmianom wyważenia — i w wielu przypadkach zmianom sposobu modyfikowania statystyk — ale efekty ich działania pozostaną takie same, więc będziecie mogli z nich korzystać prawie w ten sam sposób, jak do tej pory. Tę część przeznaczyliśmy dla osób, które używają CTRL+F w poszukiwaniu konkretnych przedmiotów legendarnych”.
Ognisty Trybularz, Całun Banshee, Krwiopijca, Pancerz Umrzyka, Ostrze Nocy, Anioł Stróż, Zmora Licza, Paszcza Malmortiusa, Wykradacz Dusz Mejai, Rtęciowy Bułat, Ząb Nashora, Zabójczy Kapelusz Rabadona, Ognista Armata, Odkupienie, Huragan Runaana, Kryształowy Kostur Rylai, Krwawe Ostrze, Klinga Burzy, Glewia Umbry, Kostur Pustki, Plemienna Zbroja, Widmowe Ostrze Youmuu, Klepsydra Zhonyi
Przedmioty do dżungli
„Podobnie jak w zeszłorocznej aktualizacji przedmiotów dla wspierających zmniejszyliśmy inwestycję złota w przedmiot, zmieniając formę na jednorazowy zakup początkowy. Dżunglerzy wybiorą jeden z dwóch przedmiotów startowych, które po kilkukrotnym Porażeniu zniknie z ekwipunku, aby na stałe zapewnić swoje efekty w formie umiejętności biernej i ulepszyć Porażenie do Mrożącego lub Wyzywającego Porażenia”.
Kuźniowe Serce Dorana
350 szt. złota
+10% wszechwampiryzmu przeciwko potworom
Zęby i pazury: Zadając obrażenia potworom, palisz je magią (2% dodatkowego zdrowia) (+10% mocy umiejętności) (+5% dodatkowych obrażeń od ataku) przez 5 sekund. Potwory, które zginęłyby od płomieni, natychmiast giną.
Ścieżka Popiołów: Porażenie 5 razy zużywa ten przedmiot, ulepszając Porażenie do Wyzywającego Porażenia i zapewniając efekty tego przedmiotu na stałe.
Łowca: Zabijanie dużych potworów daje 60 dodatkowych pkt. doświadczenia. Pierwszy zabity duży potwór daje 150 dodatkowych pkt. doświadczenia.
Kroczący Liniami Geomantycznymi: Regenerujesz do 8–15 pkt. many na sekundę (na poziomach 1–18), gdy przebywasz w dżungli lub w rzece ― zależnie od brakującej many.
Nasiono Gradu Dorana
350 szt. złota
+10% wszechwampiryzmu przeciwko potworom
Zęby i pazury: Zadając obrażenia potworom, palisz je magią (2% dodatkowego zdrowia) (+10% mocy umiejętności) (+5% dodatkowych obrażeń od ataku) przez 5 sekund. Potwory, które zginęłyby od płomieni, natychmiast giną.
Zmrożona Ścieżka: 5-krotne Porażenie zużywa ten przedmiot, ulepszając Porażenie do Mrożącego Porażenia i zapewniając efekty tego przedmiotu na stałe.
Łowca: Zabijanie dużych potworów daje 60 dodatkowych pkt. doświadczenia. Pierwszy zabity duży potwór daje 150 dodatkowych pkt. doświadczenia.
Kroczący Liniami Geomantycznymi: Regenerujesz do 8–15 pkt. many na sekundę (na poziomach 1–18), gdy przebywasz w dżungli lub w rzece ― zależnie od brakującej many.