Opis i prezentacja nowych umiejętności Rammusa. Nowa umiejętność specjalna i E
Już wkrótce pojawi się niewielka aktualizacja Rammusa.
Parę dni temu pojawił się artykuł na temat mini-reworku Rammusa. Dziś znane jest więcej informacji na ten temat. Twórcy opowiedzieli co nieco o planach na aktualizację bohatera oraz pokazali krótkie filmiki z wyglądem odświeżonych umiejętności.
Spełnia się w zasadzie to, o czym wszyscy pisali. Wild Rift będzie często przepowiadało zmiany, które finalnie znajdą się w wersji pecetowej.
Rework Rammusa w LoLu na PC
Riot informuje o reworku i potwierdza, że zespoły Wild Rift i zwykłego ściśle ze sobą współpracują.
Jeśli oglądaliście sekcję dotyczącą Wild Rift podczas otwarcia sezonu 2021, widzieliście, że plan wprowadzenia Rammusa do Wild Rift polega na odświeżeniu tego klasycznego bohatera z wczesnych dni LoL. Zespoły Wild Rift i League PC kierują się takimi samymi wartościami podczas projektowania, więc wspólnie zajmujemy się zadaniami takimi jak aktualizacje bohaterów, aby tworzyć najlepszych bohaterów pod kątem potrzeb każdej z gier. Jeśli chodzi o Rammusa współpracowaliśmy w celu ulepszenia jego rozgrywki, która najbardziej się zestarzała, przy jednoczesnym zachowaniu jego kultowej szybkości.
Ogólnie chcemy, aby gry LoL PC i Wild Rift były do siebie tak bardzo podobne, jak to tylko możliwe, ale w ostatecznym rozrachunku wolimy pogodzić się z różnicami pomiędzy wersją PC a Wild Rift, zamiast obstawać przy wykorzystaniu projektu z jednej gry w drugiej, gdy zupełnie nie ma to sensu. Analizując elementy Rammusa, które wymagają największych ulepszeń w wersji na PC, stworzyliśmy niewielką listę zmian, które pozwolą zachować jego podstawowy styl gry, a jednocześnie ulepszyć te zaklęcia (na przykład R), które są najbardziej rozczarowujące.
Cele reworku:
- Poszerzenie możliwości rozgrywki dostępnych dla Rammusa. Zapewnienie więcej możliwości wyboru i interakcji postaci, która w przeszłości była liniowa i ograniczała się do wbiegania w kogoś i prowokowania. Poszerzenie opcji rozgrywki powinno również pomóc Rammusowi w przypadku graczy o wyższym MMR.
- Zapewnienie graczom Rammusa wyróżniającego się punktu kulminacyjnego, który będzie dobrze odzwierciedlać jego dużą szybkość.
- Chcemy zachować neutralność zmian, jeśli chodzi o siłę, zakładając jednak, że nowe narzędzia zapewne wzmocnią go trochę na wysokim poziomie MMR.
- Poprawa przejrzystości i satysfakcji z efektów wizualnych i dźwiękowych
Nowe R
Nowa kombinacja R z Q
Lista zmian:
- Przebijająca Prowokacja (E)
- Czas trwania Prowokacji zostaje zwiększony o 250% w przypadku potworów.
- Czas odnowienia: 12/11,5/11/10,5/10 pkt. >>> 12 pkt. na wszystkich poziomach
- Czas trwania Prowokacji: 1,25–2,25 sek. >>> 1–2 sek.
- (Ujęliśmy tu trochę mocy, by uwzględnić jego potężną nową superumiejętność).
- Podniebne Trzaśnięcie (R)
- Rammus wyskakuje w powietrze i uderza w wybrane miejsce, zadając obrażenia magiczne i spowalniając wrogów na 1 sek.
- Jeśli Podniebne Trzaśnięcie zostanie użyte, gdy Rammus znajduje się w Kuli Mocy, wrogowie znajdujący się w pobliżu centrum zostaną podrzuceni i otrzymają obrażenia od kolizji z Kulą Mocy, kończąc jej efekt.
- Rammus generuje też 3 dodatkowe wstrząsy wtórne w miejscu uderzenia, a każdy z nich zadaje niewielką ilość obrażeń magicznych i odnawia początkowe spowolnienie.
- Podniebne Trzaśnięcie zadaje 200% obrażeń wieżom.
- Zasięg Podniebnego Trzaśnięcia zwiększa się w zależności od prędkości ruchu Rammusa.
- Czas odnowienia: 100/80/60 sek. >>> 120/100/80 sek.