Opis Patcha 13.6 w League of Legends
Szczegóły zmian i nowości na patch 13.6 w LoLu.
Milio Łagodny Płomień, rozpalający serca (i ataki podstawowe) sojuszników oraz przyprawiający wrogów o ból głowy, pokaże wam, że igranie z ogniem wcale nie musi oznaczać, że się sparzycie.Ale chwilunia… to nie wszystko! Przygotowaliśmy również sporo zmian mających na celu rozwiązanie problemu z obecną metą starć w dolnej alei we wczesnej fazie gry. Wprowadziliśmy poprawki dla prowadzących i Smoków, olśniewającą serię skórek o nowej tematyce, oszczędnie sformułowaną aktualizację na temat wyboru w ciemno i nową rotację w mitycznym sklepie! Przypominamy, że będzie to ostatni patch, w którym League of Legends i TFT będą grywalne na kliencie 32-bitowym. Pamiętajcie o aktualizacji do wersji 64-bitowej.Uśmiech Milio może być wart milion dolarów, ale nowa śródrotacja TFT z pewnością mu dorównuje!
Patch w skrócie
Milio Łagodny Płomień będzie dostępny 22 marca 2023 r.
Karma z Wróżkowego Dworu, Katarina z Wróżkowego Dworu, Seraphine z Wróżkowego Dworu, Fiora z Wróżkowego Dworu, Kalista z Wróżkowego Dworu, Ezreal z Wróżkowego Dworu, Milio z Wróżkowego Dworu, Strażnik Popiołów Shen oraz Prestiżowa Katarina z Wróżkowego Dworu będą dostępni 23 marca 2023 r.
Bohaterowie
Milio
Łagodny Płomień
Przygotujcie się na przygodę z Milio i jego fuemigos już 22 marca!
- Umiejętności w skrócie: Milio
- Historia bohatera Milio
- Spojrzenie na bohatera Milio
- Zwiastun bohatera: Milio
- Motyw bohatera Milio
Ashe
Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia przeciwko celom z nałożonym Zamrożeniem.
W ostatnim patchu osłabiliśmy Ashe w roli wspierającej, starając się utrzymać jej moc w roli prowadzącej na takim samym poziomie. W większości udało nam się osiągnąć zamierzony cel, ale w ostatecznym rozrachunku bohaterka wypada gorzej również w drugiej roli. Teraz naprawiamy nasze błędy.
Umiejętność bierna – Lodowy Strzał
- Obrażenia zadawane wrogom z nałożonym Zamrożeniem: 110% (+75% szansy na trafienie krytyczne) ⇒ 115% (+75% szansy na trafienie krytyczne)
Aurelion Sol
E: wydłużony czas odnowienia. R: zwiększona wymagana ilość Gwiezdnego Pyłu do ulepszenia, skrócony czas działania kontroli tłumu, zmniejszony zasięg.
Aurelion Sol przyciąga sporo uwagi, zarówno pozytywnej, jak i negatywnej. Bohater jest do tego przyzwyczajony – w końcu ma iście gwiezdną osobowość. Próbujemy zniwelować frustrujące momenty w grze, do których może doprowadzić dzięki swoim zdolnościom do opóźniania i zatrzymywania fal stworów. Osłabiamy także potencjał jego obłędnych kombinacji w walkach drużynowych.
E – Osobliwość
- Czas odnowienia: 12/11,5/11/10,5/10 sek. ⇒ 12 sek. na wszystkich poziomach
R – Spadająca Gwiazda / Załamanie Firmamentu
- Wymagana ilość Gwiezdnego Pyłu do Załamania Firmamentu: 75 ⇒ 100
- Czas działania ogłuszenia Spadającej Gwiazdy: 1,25 sek. ⇒ 1 sek.
- Zasięg Spadającej Gwiazdy: 1250 jedn. ⇒ 1100 jedn.
- Czas działania podrzucenia Załamania Firmamentu: 1,25 sek. ⇒ 1 sek.
- Zasięg Załamania Firmamentu: 1250 jedn. ⇒ 1100 jedn.
Dr Mundo
Zwiększona podstawowa regeneracja zdrowia, zmniejszone skalowanie regeneracji zdrowia. W: skrócono czas, po którym można ponownie użyć umiejętność. E: zwiększone obrażenia zadawane potworom z dżungli.
Nasz fioletowy doktorek nie czuje się zbyt dobrze we wczesnej fazie gry. Jeśli zaś chodzi o późną część rozgrywki – przeistacza się w niej w chirurga śmierci. Dopracowujemy Mundo, aby nieco wygładzić jego krzywą mocy na przestrzeni całej gry. Dajemy mu również nieco narzędzi medycznych, które pomogą mu w dżungli.
Podstawowe statystyki
- Podstawowa regeneracja zdrowia: 6,5 pkt. ⇒ 7 pkt.
- Skalowanie regeneracji zdrowia: 0,55 pkt. ⇒ 0,5 pkt.
W – Wstrząs Pikawy
- Czas, po którym możliwe jest ponowne użycie: 1 sek. ⇒ 0,5 sek.
E – Tępy Uraz
- Obrażenia zadawane potworom z dżungli: 150% ⇒ 200%
Galio
W: zwiększone zmniejszenie obrażeń magicznych i fizycznych. E: skrócony czas odnowienia.
Galio utknął w zawieszeniu i wcale mu to nie sprzyja. Od wprowadzenia patcha 12.10 nie zadaje wystarczająco dużo obrażeń, by móc w pojedynkę stanowić zagrożenie dla prowadzących. Brakuje mu też wytrzymałości, by przetrwać kilka rotacji zaklęć. Galio jest Kolosem Demacii, więc uznaliśmy, że zamiast zamieniać go w maga eksplozywnego, lepiej będzie, jeśli nieco przypakuje. Wzmacniamy więc jego wytrzymałość i zwiększamy dostępność Ciosu Sprawiedliwości, by miał częstszy dostęp do umiejętności użytkowej po fazie gry w alei.
W – Tarcza Duranda
- Zmniejszenie obrażeń magicznych: 20/25/30/35/40% (+8% za każde 100 pkt. dodatkowej odporności na magię) (+5% mocy umiejętności) ⇒ 25/30/35/40/45% (+12% za każde 100 pkt. dodatkowej odporności na magię) (+5% mocy umiejętności)
- Zmniejszenie obrażeń fizycznych: 10/12,5/15/17,5/20% (+4% za każde 100 pkt. dodatkowej odporności na magię) (+2,5% mocy umiejętności) ⇒ 12,5/15/17,5/20/22,5% (+6% za każde 100 pkt. dodatkowej odporności na magię) (+2,5% mocy umiejętności)
E – Cios Sprawiedliwości
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sek. ⇒ 11/10/9/8/7 sek.
Talon
Zwiększona podstawowa mana. Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia podstawowe, zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku. W: zmniejszony koszt many.
Przy opresyjnych zestawieniach w środkowej alei Talon ma problemy w interakcji z falą stworów. Poniższe zmiany powinny zapewnić bohaterowi więcej many, dzięki czemu będzie mógł farmić z dystansu za pomocą Rozpruwania. Wzmacniamy również obrażenia jego umiejętności biernej, podkręcając obrażenia podstawowe i skalowanie. Talon w dżungli ma nieco mniej problemów z maną, więc zmiany nie powinny znacząco wpłynąć na tę rolę.
Podstawowe statystyki
- Mana: 377 pkt. ⇒ 400 pkt.
Umiejętność bierna – Koniec Ostrza
- Obrażenia: 75-255 pkt. (zależnie od poziomu) (+200% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 80-280 pkt. (zależnie od poziomu) (+210% dodatkowych obrażeń od ataku)
W – Rozpruwanie
- Koszt many: 55/60/65/70/75 pkt. ⇒ 50/55/60/65/70 pkt.
Vayne
Umiejętność bierna: zwiększona dodatkowa prędkość ruchu. Q: zwiększone obrażenia dodatkowe, skrócony czas trwania wzmocnionego ataku. W: zmodyfikowane obrażenia.
Vayne wypada kiepsko na wszystkich poziomach umiejętności i jest to spowodowane kilkoma czynnikami. Jej umiejętność bierna nie przetrwała próby czasu przeciwko bardziej mobilnym przeciwnikom. Chcemy dać bohaterce możliwość ścigania wrogów i umożliwić jej wykorzystywanie Q w celach defensywnych. Wzmacniamy także jej skalowanie z obrażeniami od ataku Q, co powinno pozytywnie wpłynąć na zestawy przedmiotów z obrażeniami od ataku, które były słabe, odkąd usunęliśmy szansę na trafienie krytyczne z Q Vayne. Chcemy jednak osłabić jej moc w górnej alei, więc obniżamy nieco obrażenia procenta zdrowia.
Umiejętność bierna – Nocny Łowca
- Dodatkowa prędkość ruchu: 30 jedn. ⇒ 45 jedn.
Q – Akrobacja
- Dodatkowe obrażenia fizyczne: 60/65/70/75/80% obrażeń od ataku ⇒ 75/85/95/105/115% obrażeń od ataku
- Czas działania wzmocnionego ataku: 7 sek. ⇒ 3 sek.
W – Srebrne Bełty
- Obrażenia procenta zdrowia: 4/6/8/10/12% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia celu
Veigar
Zmniejszone podstawowe zdrowie, zmniejszony podstawowy pancerz. W: zmniejszone obrażenia podstawowe.
Z wielkim zasięgiem wiąże się wielka odpowiedzialność moc. Veigar góruje nad przeciwnikami w środkowej alei, a w dolnej to już w ogóle. Po wzroście popularności często pojawia się w dolnej alei i może się pochwalić bardzo wysokim współczynnikiem zwycięstw. Nie możemy pozwolić, by bił wszystkich na głowę, więc osłabiamy jego moc we wczesnej fazie gry, która cechuje się o wiele większą skutecznością w towarzystwie wspierającego.
Podstawowe statystyki
- Podstawowe zdrowie: 575 pkt. ⇒ 550 pkt.
- Podstawowy pancerz: 21 pkt. ⇒ 18 pkt.
W – Ciemna Materia
- Obrażenia magiczne: 100/150/200/250/300 pkt. (+100% mocy umiejętności) ⇒ 85/140/195/250/305 pkt. (+100% mocy umiejętności)
Yuumi
Q: skrócony czas odnowienia, zwiększony koszt many, zmniejszona prędkość pocisku, zmniejszony zasięg. R: dodano czas trwania tarczy, zmniejszony dodatkowy pancerz i odporność na magię.
Przeróbka Yuumi w patchu 13.5 uczyniła bohaterkę naprawdę potężną. Co prawda, straciła nieco mocy ofensywnej, ale jej zdolność do nękania i przeżywania obrażeń eksplozywnych sprawiła, że jej przeciwnicy nie wiedzą, jak grać przeciwko Yuumi i jej Najlepszym Przyjaciołom. Dzięki dodatkowemu pancerzowi i odporności na magię Ostatniego Rozdziału, które zostały dodane, by Yuumi czuła się bezpieczniej na prowadzących o mniejszej wytrzymałości, bohaterka została pozbawiona wyraźnej słabości. Usuwamy dodatkowy efekt i będziemy się przyglądać, jak gracze po obu stronach wchodzą w interakcję z kotką i jej załogą.
Q – Grasujący Pocisk
- Czas odnowienia: 7,5/7,25/7/6,75/6,5/6,25 sek. ⇒ 6,5 sek. na wszystkich poziomach
- Koszt many: 50/55/60/65/70/75 pkt. ⇒ 50/60/70/80/90/100 pkt.
- Prędkość pocisku, gdy Yuumi nie jest przywiązana: 1000 jedn. ⇒ 850 jedn.
- Prędkość wzmocnionego pocisku: 1900 jedn. ⇒ 1650 jedn.
- Maksymalny zasięg (w linii prostej): 2000 jedn. ⇒ 1725 jedn.
R – Ostatni rozdział
- nowośćCzas działania tarczy przeleczenia: 3 sek. ⇒ 1,5 sek. (Uwaga: tarcza będzie się utrzymywać przez cały czas trwania zaklęcia (3,5 sek.) + wskazany wcześniej czas)
- usuniętoDodatkowy pancerz i odporność na magię Najlepszych Przyjaciół: 20/40/60 pkt. (+10% mocy umiejętności) pancerza i odporności na magię ⇒ USUNIĘTO
Przedmioty
Mikropatch 13.1 dał użytkownikom prowadzących niezły zastrzyk emocji dzięki silnym narzędziom defensywnym i wcześniejszemu dostępowi do Szybkich Ostrzy Navori oraz Ostrza Nieskończoności. Okazuje się, że wczesny dostęp do tych przedmiotów to szybka droga do „przepakowanej roli”. Niestety czas zakończyć tę sielankę graczy prowadzących. Pora na osłabienia, których wszyscy się spodziewali.
Krwiopijec
Krwiopijec ma być opcjonalnym przedmiotem defensywnym, po który gracze sięgają, gdy naprawdę potrzebują dodatkowej wytrzymałości. Nie powinien być kupowany jak najszybciej, by zamienić prowadzącego w obrońcę, zanim pozostali gracze zaczną w pełni korzystać ze swoich zestawów przedmiotów. Takie osłabienie ma na celu sprawienie, żeby Krwiopijec nie był priorytetem – w szczególności we wczesnej fazie gry.
- Tarcza: 180-450 pkt. (180 pkt. do 9. poziomu, następnie +30 pkt. co poziom) ⇒ 100-400 pkt. (100 pkt. do 8. poziomu, następnie +30 pkt. co poziom)
Ząb Nashora
Ząb Nashora jest kolejnym przedmiotem dla magów na liście do wzmocnienia. Wcześniej był świetną opcją dla magów z prędkością ataku, ale zmieniło się to, gdy przedmioty mityczne stały się priorytetowym zakupem. Choć dotyczy to niewielu bohaterów, postanowiliśmy zmienić podejście i bardziej otworzyć się na priorytetowy zakup przedmiotów legendarnych (jak chociażby przedmiotów dla obrońców czy Ostrza Zniszczonego Króla). Wprowadzamy zmiany Zęba Nashora, by lepiej wpisywał się w to założenie.
- Łączny koszt: 3000 szt. ⇒ 3200 szt.
- Przepis: Różdżka Zniszczenia + Wygięty Łuk + Wzmacniająca Księga ⇒ Różdżka Zniszczenia + Wygięty Łuk + Czarci Kodeks
- Przyspieszenie umiejętności: 0 jedn. ⇒ 15 jedn.
Szybkie Ostrza Navori
Szybkie Ostrza Navori to najlepszy przedmiot wieńczący dla prowadzących mający pewną przewagę. Zadaje więcej obrażeń od Ostrza Nieskończoności ze względu na wzmocnienia wynikające z resetowania ataków podstawowych, przez co wybór innych przedmiotów nie ma dużego sensu. Osłabiamy ten jego aspekt, by gracze mieli powód do zakupu innych przedmiotów.
- Skrócenie czasu odnowienia po atakach podstawowych: 15% pozostałego czasu odnowienia ⇒ 12% pozostałego czasu odnowienia
Runy
Legenda: Rodowód
Rodowód to najczęściej wybierana runa przez prowadzących w gnieździe Legendy. Prowadzący są dzięki niej ogólnie wytrzymali i nie zaprzątają sobie głowy inwestowaniem w wytrzymałość, gdy naprawdę jej potrzebują. Runa ta powinna być świadomym wyborem, a nie domyślnym.
- Kradzież życia za każdy ładunek: 0,4% ⇒ 0,35%
- Maksymalne zdrowie przy 15 ładunkach: 100 pkt. ⇒ 85 pkt.
Zabójcze Tempo
Podobnie jak Rodowód, Zabójcze Tempo to runa najczęściej wybierana przez prowadzących. Zdecydowaliśmy się więc ją osłabić, co powinno przyczynić się do zmniejszenia mocy samej roli. W przypadku niektórych bohaterów gracze nie zrezygnują z oferowanego poziomu prędkości ataku – i jest to zrozumiałe. Dla pozostałych istnieje jednak kilka innych świetnych run kluczowych!
- Prędkość ataku dla bohaterów walczących z dystansu: 30-54% (maksymalna wartość na 12. poziomie) ⇒ 24-54% (maksymalna wartość na 18. poziomie)
Zmiany Smoków
W patchu 12.14 zwiększyliśmy nagrody za zabijanie Smoków, aby pobudzić graczy do akcji we wczesnej fazie gry po wprowadzeniu aktualizacji wytrzymałości. Wdrożone zmiany osiągnęły zamierzony cel, ale wywołały więcej poruszenia w dolnej połowie mapy – w szczególności podczas fazy gry w alei. Po ostatnich zmianach wprowadzonych w dolnej alei niemal zawsze należy skupić się właśnie na niej oraz na Smoku.Przenosimy nagrody za Smoki z silniejszych wzmocnień (Hextechowa Smoczyca) do wartości spomiędzy patcha 12.13 i ostatniego. Nie są to olbrzymie zmiany mocy Smoków, ale będą się dobrze łączyć z ogólnymi osłabieniami dolnej alei, dzięki czemu gra nie będzie w tak dużym stopniu uzależniona od stanu tej części mapy.
HEXTECHOWA SMOCZYCA
- Dodatkowe przyspieszenie umiejętności i prędkość ataku: 9/18/27/36% ⇒ 7,5/15/22,5/30%
- Podstawowe spowolnienie Hextechowej Duszy: 45% (35% dla bohaterów walczących z dystansu) zanikające w ciągu 2 sek. ⇒ 40% (30% dla bohaterów walczących z dystansu) zanikające w ciągu 2 sek.
PIEKIELNY SMOK
- Dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności: 6/12/18/24% ⇒ 5/10/15/20%
GÓRSKI SMOK
- Premia do pancerza i odporności na magię: 9/18/27/36% ⇒ 8/16/24/32%
OCEANICZNY SMOK
- Regeneracja brakującego zdrowia: 3/6/9/12% ⇒ 2,5/5/7,5/10%
Zmiany w trybie ARAM
W patchu 13.6 chcemy pozbyć się zbędnych modyfikatorów, zmniejszając ich wartości zarówno dla bohaterów, którzy radzą sobie zbyt dobrze, jak i tych, którzy wypadają słabo. Osłabiamy również wytrzymałość wież, gdyż gry trwają obecnie za długo.
WZMOCNIENIA
- Corki: Otrzymywane obrażenia: 100% ⇒ 95%
- Maokai: Otrzymywane obrażenia: 110% ⇒ 105%
- Xerath: Otrzymywane obrażenia: 105% ⇒ 100%
OSŁABIENIA
- Annie: Otrzymywane obrażenia: 100% ⇒ 105%
- Azir: Zadawane obrażenia: 110% ⇒ 105%
- Diana: Otrzymywane obrażenia: 95% ⇒ 100%
- Jarvan IV: Zadawane obrażenia: 105% ⇒ 100%
- Kai’Sa: Zadawane obrażenia: 105% ⇒ 100%
- Master Yi: Zadawane obrażenia: 105% ⇒ 100%
ZMIANY WIEŻ
- Początkowy pancerz i odporność na magię wież: 75 pkt. ⇒ 60 pkt.
Clash – Puchar Bilgewater
Przypominamy, ze w tym tygodniu kontynuujemy Clash – Puchar Bilgewater!
- Początek rejestracji – 2 weekend: 20 marca, 11:00 (czasu lokalnego)
- Dni turnieju – 2 weekend: 25 i 26 marca, 16:00-19:00 (czasu lokalnego, zależnie od regionu)
W związku z Ramadanem i posiłkiem Iftar czasy zatwierdzania Clashu dla następujących serwerów odbędą się wcześniej:
- TR1 – 13:00-15:00 czasu lokalnego
- SG2 – 13:00-15:00 czasu lokalnego
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Ramki powracają: Naprawiono błąd, w wyniku którego skórka banera nie pokazywała się na ekranie wczytywania Clashu.
Kolejka zwykła
Pracujemy nad kilkoma aktualizacjami, które poprawią tryb wyboru w ciemno. Zmiany te wejdą w życie późno w nocy 31 marca czasu lokalnego. Będą tak dobre, że nie powstrzymacie się od wyrażenia swojego uznania. Nawet Poro będą skakać z radości. Sprawdźcie wybór w ciemno między 1 a 3 kwietnia swojego czasu lokalnego!
Systemy behawioralne
Zgłoszenia osób postronnych: Po grze, w której gracze byli świadkami szkodliwego zachowania, ale sami nie zgłosili osób burzących porządek gry, otrzymają oni powiadomienie o tym, że zostały podjęte działania wobec graczy zakłócających rozgrywkę. Wiemy, że nawet jeśli nie zgłaszacie takich graczy, to ich zachowanie wpływa negatywnie na wasze doświadczenia. Chcemy zachęcić graczy, by zgłaszali przypadki szkodliwego zachowania, i zapewnić przejrzystość w kwestii tego, jakie zachowania uznajemy za nieakceptowalne w League of Legends.
Rywalizacja
Jesteśmy zadowoleni z naszych zmian w systemie zdobywania PL, ale mamy kilka drobnych usprawnień, by poprawić wasze odczucia.
- Liczba utraconych i zyskanych PL, gdy wasza widoczna ranga jest mniej więcej równa waszemu MMR: 22 ⇒ 25
- Wprowadzono drobne zmiany w liczbie traconych i zyskiwanych PL dla krańcowych wartości MMR i w przypadku różnicy rang.
- Doprecyzowano opis poczekalni dla ograniczeń kolejki rankingowej solo/duet, gdy MMR jednego z graczy jest na poziomie kręgu Mistrza lub wyższym.
Rotacja mitycznego sklepu
JUŻ DOSTĘPNE
- Prestiżowy Piezz
- Wyniesiony Pantheon (Prestiżowy)
- Lansjer Zero Hecarim
- Hextechowa Tristana
- Strażnik Popiołów Shen
- Mityczna Barwa Strażnika Popiołów Shena (Żywy żar)
- Emotka Strażnika Popiołów Shena
- UWAGA: Strażnik Popiołów Shen to ostatnia skórka z serii Rycerzy Popiołu (na chwilę obecną). Następna skórka z motywem mitycznym będzie mieć premierę później w tym roku. Czekajcie na wieści.
OPUSZCZAJĄ MITYCZNY SKLEP
- Kai’Sa z K/DA: ALL OUT (Prestiżowa)
- Zyra z Sabatu (Prestiżowa)
- Nekrorycerz Popiołów Mordekaiser
- Mityczna Barwa Nekrorycerza Popiołów Mordekaisera (Żywy żar)
- Mityczna Barwa PROJEKTU: Ashe
- Hextechowy Rammus
- Hextechowy Kassadin
- Emotka Nekrorycerza Popiołów Mordekaisera
Koniec wsparcia dla klienta 32-bitowego
Przypominamy, że wsparcie dla 32-bitowych wersji systemu operacyjnego Windows zakończy się 4 kwietnia 2023 r. Po tym terminie 64-bitowa wersja systemu Windows będzie wymagana do gry w League of Legends i Teamfight Tactics. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdźcie minimalne wymagania sprzętowe.
Naprawione błędy i drobne zmiany
DROBNE ZMIANY
- Viego będzie teraz zyskiwać maksymalną liczbę ładunków ogłuszenia po przejęciu Annie.
- W celu odzwierciedlenia znacznie krótszego czasu odnowienia Viego nie będzie już śledził czasu odnowienia umiejętności biernej Azira pomiędzy przejęciami.
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Naprawiono błąd, w wyniku którego rekomendowanie run nie zmieniało rekomendacji w prawidłowy sposób dla wybranej przez gracza roli w przypadku bohaterów z wieloma rolami.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego superumiejętność Yuumi, Ostatni Rozdział, nie leczyła bohaterki poprzez jej umiejętność bierną.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy superumiejętności EDG Yuumi był zbyt głośny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe EDG Yuumi nie odtwarzały się w przypadku większości jej emotek.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ostatnia fala EDG Yuumi nie wyświetlała efektu wizualnego trofeum.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy wygaśnięcia leczenia umiejętności biernej Yuumi nie był odtwarzany.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność bierna Yuumi czasem nie aktywowała Przywołania Aery podczas przywiązywania się do sojusznika po użyciu naładowanego ataku podstawowego.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy E Bzzuumi był zbyt głośny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe emotek i śmierci Czarującej Yuumi nie odtwarzały się poprawnie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego superumiejętność Yuumi nie śledziła prawidłowo kursora gracza.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt spowolnienia Q Yuumi nie zanikał, jeśli Yuumi nie była przywiązana.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Herold cały czas szarżował podczas resetowania jego agresji.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wyzwanie „Pozdro, poćwicz” zapewniało postępy za udziały w zabójstwach niespełniających wymagań wyzwania.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy W Karmy nie podążał za ruchami wrogów obranych za cel.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego W Aureliona Sola było czasami natychmiastowo anulowane, jeśli zostało użyte na ścianie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wzmocnione ataki podstawowe z umiejętności biernej Vex aktywowały się kilkukrotnie w czasie trwania W Aureliona Sola.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego K’Sante wyprowadzał atak podstawowy po trzecim Q – teraz bohater będzie wyprowadzał wzmocniony atak oznaczający.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego W K’Santego można było aktywować podczas Naznaczenia/doskoku.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego R Siona czasami było przerywane przez sojusznicze efekty kontroli tłumu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego funkcja cofnięcia zakupu w sklepie obniżała całkowitą manę, jeśli w ekwipunku gracza znajdowały się ciastka.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne Luciana po trafieniu wroga W i R się nie wyświetlały.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Q Rengara ignorowało efekt oślepiający Q Teemo.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre linie dialogowe Kalisty się nie odtwarzały.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego E Kennena zadawało 100% obrażeń potworom z dżungli zamiast 65%.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego animacja pojawienia się Kai’Sy nie zawierała efektu wizualnego jej tarczy na początku gry.
MODYFIKACJE SKÓREK
- Cząsteczki dysz Cybernetycznego Ezreala nie są już przemieszczane podczas rzucania Celnej Salwy.
- Efekty wizualne leczenia umiejętności biernej Cho’Gatha Złamanego Przymierza i Cho’Gatha ze Zwojów Shan Hai są teraz unikalne.
- Mistrzowska Kalista: przywrócono efekt wizualny pojawiający się na platformie pod koniec animacji Powrotu.
- Brwi Rakana Złamanego Przymierza zostały zaktualizowane, by wyglądać jak te z portretu.
Nadchodzące skórki i Barwy
Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki: