Opis patcha 14.13 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę aktualizacji o numerze 14.13. Tak prezentuje się dokładna lista wszystkich buffów i nerfów.
Poza zmianami w balansie bohaterów zmodyfikowano także rekomendowane runy dla niektórych postaci.
Reklama
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 14.13
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
Gangplank
- Powder Keg (E)
- Spowolnienie zmienione: 30/37,5/45/52,5/60% (+25% Szansy na trafienie krytyczne) >>> 40/50/60/70/80% (+0% Szansy na trafienie krytyczne)
Graves
- Quickdraw (E-True Grit)
- Pancerz na True Grit zwiększony 2/5/8/11/14 >>> 4/7/10/13/16
Lee Sin
- HP na poziom zwiększone: 105 >>> 108
- Safeguard (W)
- Podstawowa tarcza zwiększona: 50/100/150/200/250 >>> 70/115/160/205/250
Lissandra
- Ice Shard (Q)
- Przelicznik AP zwiększony: 80% >>> 85%
- Ring of Frost (W)
- Cooldown zmniejszony: 12/11/10/9/8 >>> 10/9,5/9/8,5/8 sekund
Miss Fortune
- Podstawowe AD zwiększone: 52 >>> 55
- Strut (W-P)
- Początkowa premia do szybkości ruchu wzrasta o 25 pkt. po 5 sekundach poza walką >>> 30/35/40/45/50 po 4 sekundach poza walką
- Bonusowa prędkość poruszania zwiększona: 55/65/75/85/95 po dodatkowych 5 sekundach poza walką (lub w przypadku użycia W) >>> 60/70/80/90/100 po dodatkowych 3 sekundach poza walką (lub w przypadku użycia W)
Orianna
- Podstawowe AD zwiększone: 40 >>> 44
Pantheon
- Shield Vault (W)
- Zwiększono minimalne obrażenia zadawane stworom i potworom: 50 >>> 60
Xayah
- Bladecaller (E)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 50/60/70/80/90 >>> 55/65/75/85/95
- Cooldown zmniejszony: 13/12/11/10/9 >>> 12/11/10/9/8 sekund
Osłabienia bohaterów
Brand
- Blaze (P)
- Przywracanie many zmniejszone: 30/33,33/36,67/40/43,33/46,67/50 (w zależności od poziomów 1/3/6/9/12/15/18) >>> 20/23.33/26.67/30/33.33/36.67/40 (w zależności od poziomów 1/3/6/9/12/15/18)
- Conflagration (E)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 60/90/120/150/180 >>> 60/85/110/135/160
Gragas
- Happy Hour (P)
- Przelicznik od maksymalnego HP zmniejszony: 6,5% >>> 5,5%
Kalista
- Podstawowe AD zmniejszone: 61 >>> 59
- Sentinel – Soul-Marked (W-P)
- Usunięto obrażenia zadawane stworom: 75/100/125/150/175 minimum >>> 0
- Usunięto egzekucję minionów: 125/150/175/200/225 >>> 0
- Maksymalne obrażenia przeciwko potworom zmniejszone: 250/300/350/400/450 >>> 100/125/150/175/200
- Fate’s Call (R)
- Cooldown zwiększony: 150/120/90 >>> 160/140/120 sekund
Karthus
- Lay Waste (Q)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 43/62/81/100/119 >>> 40/59/78/97/116
Kennen
- Podstawowe HP zmniejszone: 611 >>> 580
Skarner
- Shattered Earth/Upheaval (Q)
- Rzut głazem: Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zmniejszone: 15% >>> 10%
- Koszt many zwiększony: 30 >>> 50
Taliyah
- Threaded Volley (Q)
- Bonusowe obrażenia przeciwko potworom zmniejszone: 25 (+5% AP) >>> 10 (+0% AP) na Stone Shard
Zac
- Cell Division – Goo [P-Goo]
- Leczenie od maksymalnego HP zmniejszone 5/6/7/8% (w zależności od poziomu Let’s Bounce! (R)) >>> 4-8% (w zależności od poziomów 1-18, liniowo)
Zmiany bohaterów
Varus
- Podstawowe AD zmniejszone 60 >>> 57
- Prędkość ataku na poziom zmniejszona: 4% >>> 3,5%
- Living Vengeance (P)
- Bonusowa prędkość ataku zmniejszona: 10/15/20% (w zależności od poziomów 1/7/13) (+20% bonusowej prędkości ataku) (zwiększony do 40% (+40% bonusowej prędkości ataku) po zabiciu bohatera.) >>> stałe 10% (zwiększone do stałych 40% po zabiciu bohatera.)
- Prędkość ataku uzyskana dzięki pasywnej zdolności zignoruje limit prędkości ataku.
- Teraz zapewnia (+10% bonusowej prędkości ataku) AD i AP, zwiększone do (+15% bonusowej prędkości ataku) AD i AP po zabiciu bohatera.
- Blighted Quiver (W)
- [W-P] Podstawowe obrażenia on-hit zwiększone: 7/13/19/25/31 >>> 7/14/21/28/35
- [W-Blight] Zwrot czasu odnowienia umiejętności podstawowej za każdy stack Blight zwiększony: 12% >>> 13%
- [W-Q] Obrażenia w zależności od brakującego zdrowia celu zmienione: 6/8/10/12/14% (w zależności od poziomów 1/4/7/10/13) >>> 6/8/10/12/14% (w zależności od poziomu umiejętności)
- Czas przed zablokowaniem W na początku używania Piercing Arrow (Q) zwiększony: 0,25 >>> 0,85 sekund
Zmiana rekomendowanych run:
- Azir,
- Kalista,
- Singed,
- Trundle.
Zmiany systemowe
Dark Harvest
- Obrażenia zmienione: 20-80 (w zależności od poziomów 1-18, liniowo) (+5 na duszę) (+10% bAD) (+5% AP) >>> stałe 20 (+9 na duszę) (+10% bAD) (+5% AP)
- Cooldown zmniejszony 45 >>> 40 sekund
Electrocute
- Podstawowe obrażenia zmienione: 30-220 >>> 50-190 (w zależności od poziomów 1-18, liniowo)
- Cooldown zmniejszony: 25-20 >>> stałe 20 sekund
Opportunity
- Preparation
- Lethality zmniejszone: 5-10 (w zależności od poziomów 7-17) >>> (5-10/3-6,3) (w zwarciu/z dystansu) (w zależności od poziomów 7-17)
- Extraction
- Opadająca prędkość poruszania się zwiększona: 150 >>> 200
Reklama