Opis patcha 9.14 w League of Legends!
Nadchodzące nowości w patchu 9.14! Nowy ulepszony opis śmierci, a bohaterowie tacy jak Leona, Blitzcrank czy Katarina otrzymują kontr-mechaniki
Cześć wszystkim! Wreszcie dotarliśmy do połowy sezonu. Jak wam idzie wspinaczka rankingowa? Jak wam idą Potyczki Taktyczne? Żeby dowiedzieć się więcej o harmonogramie przyszłych patchów do końca roku, sprawdźcie harmonogram patchowania na stronie Wsparcia Gracza! Powiedzcie swoim znajomym, żeby dodali tę stronę do zakładek!
W tym patchu wprowadzamy parę mechanik kontrujących znane umiejętności bohaterów. Kierowaliśmy się następującą myślą przewodnią: kontry na powszechne i potężne efekty w grze na dłuższą metę pomogą uczynić ją zdrowszym środowiskiem. W ramach naszej głównej strategii wyważania Summoner’s Rift chcemy dalej zwiększać różnorodność bohaterów w alejach i przypisywać bezpiecznym, solidnym bohaterom nieco węższe zastosowania, charakterystyczne dla reszty bohaterów.
Mamy nadzieję, że wprowadzenie tych kontr sprawi, że zobaczymy więcej starszych bohaterów na wszystkich poziomach rozgrywki. Bardzo ostrożnie wybraliśmy bohaterów, którzy otrzymają te mechaniki, biorąc pod uwagę ich aktualny stan w grze. Wierzymy, że na dłuższą metę wzbogaci to drafty profesjonalistów, co z kolei prawdopodobnie zmniejszy liczbę i częstotliwość osłabień wymierzanych w danych bohaterów i tym samym da nam więcej okazji do pochylania się nad innymi bohaterami, żeby obdarzyć ich ciepłem i miłością.
Mając to na uwadze, oto lista kontr, które zostaną wprowadzone w patchu 9.14:
Reklama
- Niszczenie tarcz
- Zmniejszanie leczenia wroga
- Stała redukcja obrażeń
- Usprawnienia mechaniki prawdziwego widzenia
- Mechanizm ograniczania mobilności wroga
To ostatnie z zaplanowanych dużych zmian systemowych lub aktualizacji mechanik bohaterów, które pojawią się przed końcem sezonu. Mimo to oczywiście przez resztę roku nie będziemy ignorować niczego, co może mieć negatywny wpływ na grę.
Trzymajcie się!
Patch w skrócie
Demacia Vice Garen i Demacia Vice Lucian będą dostępni 18 lipca 2019.
Opis patcha Potyczek Taktycznych
Patch 9.14 to pierwszy patch z oficjalnym opisem patcha Potyczek Taktycznych! Od teraz możecie spodziewać się opisu patcha PT prawie co tydzień i to na oddzielnej stronie. W pierwszym oficjalnym tygodniu z patchem mamy dla was ogrom zmian. Po pierwsze, Twisted Fate teleportuje się do Konwergencji, żeby zaspokoić wszystkie wasze pirackie i karciane potrzeby. Po drugie, jeżeli lubicie rywalizację, przymierzcie się do drabinki, bo rankingowy sezon beta nadchodzi i, jak to mawiają, „wspinaczka bez farta jest nic niewarta”. Po trzecie, przedmioty, złoto i punkty doświadczenia zdobywane podczas rund przeciwko stworom/potworom będą mniej losowe.
Szukacie pełnego opisu patcha Potyczek Taktycznych? Zapraszam na Magiczną Podróż!
Bohaterowie niszczący tarcze wroga
Nowy efekt, który otrzymali Blitzcrank i Renekton, niszczy tarcze pochłaniające obrażenia.
Blitzcrank
R teraz najpierw niszczy tarcze, a potem zadaje obrażenia i ucisza.
R — Pole Statyczne
Renekton
Wzmocnione W teraz najpierw niszczy tarcze celów, a potem zadaje obrażenia i ogłusza.
W — Bezwzględny Drapieżnik
Bohaterowie zmniejszający leczenie wroga
Podczas gdy wszystkie inne źródła zmniejszają leczenie o maksymalnie 40%, umiejętności Katariny i Kleda będą zmniejszać leczenie o maksymalnie 60%. Uczyni to je wyjątkowo potężnymi narzędziami, lepszymi od efektów przedmiotów takich jak Wezwanie Kata, podczas gry przeciwko drużynom dysponującym leczeniem.
Katarina
Zwiększone zmniejszenie leczenia R.
R — Lotos Śmierci
Kled
Przyciągnięcie Q nakłada teraz zmniejszenie leczenia.
Q — Wnyki na Linie
Bohaterowie ze stałą redukcją obrażeń
Leona i Fizz będą teraz odrobinę silniejsi podczas walki z wrogami, którzy używają techniki „tysiąca cięć”, czyli bohaterami zadającymi obrażenia przy trafieniu albo rozłożone w czasie.
Fizz
Umiejętność bierna redukuje obrażenia ze wszystkich źródeł.
Umiejętność bierna — Zwinny Wojownik
Leona
W zmniejsza obrażenia o stałą wartość; zmniejszone pancerz i odporność na magię. R już nie wzmacnia ataków podstawowych.
W — Zaćmienie
R — Rozbłysk Słoneczny
Bohaterowie z prawdziwym widzeniem
Choć te umiejętności już dają prawdziwe widzenie, idziemy o krok dalej i rozszerzamy zakres działania prawdziwego widzenia — teraz efekt będzie towarzyszył całości kontroli tłumu.
Karma
W przyznaje teraz prawdziwe widzenie na unieruchomionych celach.
W — Skupiona Wola/Odnowa
LeBlanc
E przyznaje teraz prawdziwe widzenie na unieruchomionych celach.
E — Eteryczne Łańcuchy
Morgana
R przyznaje teraz prawdziwe widzenie na ogłuszonych celach.
R — Kajdany Duszy
Bohaterowie kontrujący mobilność wroga
Jako że wielu obecnych w mecie bohaterów dysponuje sporą mobilnością, zwiększamy moc i wachlarz narzędzi, którymi gracze mogą ją kontrować. Dzięki temu Ahri, Cassiopeia i Poppy będą miały więcej okazji, by ograć wyślizgujących się wrogów, a ogólna siła tych bohaterek pozostanie na tym samym poziomie.
Ahri
E przerywa teraz wszystkie użyte doskoki; krótszy czas działania zwiększonych obrażeń.
E — Urok
Cassiopeia
Usunięty minimalny zasięg rzucenia W, zmniejszony maksymalny zasięg rzucenia, dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach, krótszy na wyższych. Zwiększone leczenie E, leczenie zmniejszone w przypadku trafiania stworów i małych potworów pod wpływem trucizny, wyrównany koszt. Teraz można kolejkować umiejętności.
Włożenie zaledwie paru (a nawet tylko jednego!) punktów w E daje Cassiopei zbyt wiele, więc zwiększamy wartość tej umiejętności na wyższych poziomach, żeby zachęcić graczy do rozwijania jej do końca.
Ogólne
Podstawowe statystyki
W — Miazmat
E — Podwójny Kieł
Poppy
Zwiększona dodatkowa prędkość ruchu W, dłuższy czas działania dodatkowej prędkości ruchu, uziemia i spowalnia wrogów używających doskoków.
W — Niezłomna Postawa
Wyważenie bohaterów
Aatrox
Zwiększony przyrost podstawowej regeneracji zdrowia. R już nie wskrzesza Aatroxa, zwiększone wzmocnione samoleczenie, krótszy czas odnowienia.
Mimo zmian, które wprowadzaliśmy w ostatnich paru patchach, Aatrox wciąż jest stałym bywalcem rozgrywek profesjonalnych. Sprawiamy, że wybierany w ciemno będzie mniej solidnym bohaterem, usuwając wskrzeszenie z jego superumiejętności.
Podstawowe statystyki
R — Zagłada Świata
Akali
Wyrównany czas odnowienia W, wyrównany zwrot energii, usunięte wydłużenie czasu trwania, zmieniony rodzaj ukrywania się. Zwiększone skalowanie Q z mocą umiejętności. Zwiększone obrażenia E. Dłuższy czas odnowienia R.
Podejmujemy kroki, które sprawią, że Akali będzie mniej nieuchwytna, ale wzmacniamy ją w innych aspektach. Jako że zmieniamy jej rodzaj ukrywania się na niewidzialność, teraz będzie można ujawnić ją prawdziwym widzeniem, co da wrogom więcej sposobów na znalezienie jej, gdy przebywa w Osłonie Zmierzchu. Ponadto będzie musiała ponieść większy koszt, gdy użyje swojej superumiejętności do ucieczki. Z drugiej, pozytywnej strony wzmocnienie jej zwrotu energii i podniesienie obrażeń E pomogą jej nadal nieść śmierć wszystkim pechowym, odosobnionym wrogom.
Podstawowe statystyki
Q — Technika Pięciu Cięć
W — Osłona Zmierzchu
E — Salto Shurikena
R — Skrytobójcze Wykończenie
Alistar
Zwiększone podstawowa mana i przyrost many.
Dajemy Alistarowi małego kopa w normalnych rozgrywkach, nie robiąc z niego potwora w grach profesjonalistów. Zwiększenie puli many pomoże wszystkim, którzy mają problemy z zarządzaniem tym niebieskim zasobem w alei.
Podstawowe statystyki
Aurelion Sol
Dłuższy maksymalny czas działania ogłuszenia Q, szybsze rośnięcie obszaru działania co sekundę. Maksymalna prędkość ruchu E skaluje się teraz z poziomem.
Tworzenie gwiazd większych od alei za pomocą Q jest tak słabe, że uznaje się je za trollowanie. Ale to jedna z fajniejszych części zestawu umiejętności Aureliona Sola i używanie jej powinno być brane pod uwagę, szczególnie przez skoordynowane drużyny. Te zmiany mają na celu zachęcić graczy do gwiazdorzenia i tworzenia potężnych gwiazd.
Q — Gwiezdna Fala
E — Legendarna Kometa
Bard
Zwiększone podstawowe zdrowie, zmniejszona regeneracja zdrowia. Zwiększona szybkość przemieszczania się w E, wyrównana dodatkowa szybkość dla sojuszników.
Dłubiemy przy wytrzymałości Barda, żeby ułatwić mu i jego drużynie przetrwanie pójścia na całość wroga i zwiększamy szybkość podróży jego tunelem, żeby ganki z jego udziałem we wczesnej fazie gry były bardziej zabójcze.
Podstawowe statystyki
E — Magiczna Podróż
Diana
Naprawione błędy związane z umiejętnością bierną i R. Zmniejszona szybkość łuku Q. Naprawiony błąd związany z kosztem W.
Zmiany, które dotknęły Dianę w patchu 9.13, wpłynęły na jej moc w niezamierzony sposób. Wprowadzamy więc odpowiednie poprawki.
Umiejętność bierna — Ostrze Księżycowej Poświaty
Q — Cios Półksiężyca
W — Księżycowa Kaskada
R — Lunarny Skok
Galio
Usunięte skracanie czasu odnowienia umiejętności biernej, krótszy czas odnowienia, zwiększone obrażenia. Dłuższy czas odnowienia Q, zwiększone obrażenia, zmniejszony koszt na wyższych poziomach. W może teraz zostać przerwane przez efekt kontroli tłumu i nie można używać Błysku podczas ładowania go; zmniejszone samospowolnienie.
Galio od dłuższego czasu jest stałym elementem krajobrazu rozgrywek profesjonalnych głównie dlatego, że potrafi czyścić fale z bezpiecznej odległości i zagraża natychmiastowym zainicjowaniem walki z użyciem kombinacji Błysku i W. Obie te rzeczy są wyjątkowo mocne w rękach profesjonalistów, ale przyczyniły się do małego współczynnika zwycięstw Kolosa w kolejce solo. W tym patchu chcemy przytemperować jego silne strony i przenieść moc w inne miejsca — w taki sposób, aby nie oznaczało to po prostu nieco innych przyczyn dominacji w grach profesjonalnych. Ogólnie rzecz biorąc, Galio powinien odtąd mniej skutecznie zabijać stwory z dystansu, ale mana nie będzie go już tak bardzo ograniczać, co powinno zachęcić go do kupowania większej liczby przedmiotów zapewniających wytrzymałość.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Uderzenie Kolosa
Q — Wichry Wojny
W — Tarcza Duranda
Jhin
Krótszy czas odnowienia W, dłuższy czas działania unieruchomienia.
Pakujemy w zestaw umiejętności Jhina więcej mocy, która nagradza graczy za dobre wyczucie czasu i koordynację.
W — Zabójczy Rozkwit
Lux
Dłuższy czas odnowienia Q na niższych poziomach, krótszy na wyższych, wyrównany koszt. Usunięta podwójna tarcza przy powrocie, zwiększone skalowanie tarczy, krótszy czas działania tarczy. Usunięte skrócenie czasu odnowienia R, krótszy czas odnowienia na wyższych poziomach, zwiększone skalowanie.
Strategie skupiające się na bezpieczeństwie zapewnianym przez W Lux zyskały na popularności w ciągu dwóch ostatnich miesięcy. Pryzmatyczna Bariera Lux uniknęła modyfikacji, które objęły inne tarcze, więc zmieniamy ją w celu ustabilizowania poziomu mocy pomiędzy defensywnymi i ofensywnymi podejściami do grania Panią Jasności.
Usuwamy również skrócenie czasu odnowienia Ostatniej Iskry, ponieważ nigdy nie rozwinęliśmy tej mechaniki na tyle, żeby wnosiła coś znaczącego, a ten sam efekt można uzyskać, wprowadzając poprawki do podstawowego czasu odnowienia superumiejętności.
Q — Związanie Światłem
W — Pryzmatyczna Bariera
R — Ostatnia Iskra
Malphite
Zwiększone spowolnienie Q, krótszy czas działania spowolnienia. W wzmacnia ataki podstawowe przy rzuceniu i sprawia, że zadają frontalne obrażenia obszarowe w stożku; zwiększony koszt, wprowadzone skalowanie z poziomem. Drobne poprawki i aktualizacje wizualne.
Malphite jest jednym z najstarszych bohaterów w League of Legends, a wszyscy wiemy, że kamienie czasami przepadają w wodzie. Żeby temu zapobiec, dajemy Okruchowi Monolitu ogromną poprawkę, która sprawi, że używanie jego umiejętności będzie dawać więcej satysfakcji. A dokładniej: jego Q powinno teraz robić wrażenie szybszego, a W resetuje animację ataku podstawowego oraz zadaje frontalne obrażenia obszarowe w większym stożku, a nie w kole.
Spotęgowaliśmy również poczucie grania prawdziwą górą, sprawiając, że rozmiar Malphite’a będzie odtąd skalował się z ilością pancerza. Całą aktualizację spajają nowe efekty wizualne umiejętności, które uczynią Malphite’a solidnym jak skała — bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
Aktualizacje wizualne
Umiejętność bierna — Granitowa Tarcza
Q — Sejsmiczny Odłamek
NOWOŚĆW — Trzask Pioruna
Mordekaiser
Zmniejszone obrażenia podstawowe umiejętności biernej. Zmniejszone przebicie odporności na magię E na wyższych poziomach.
Mordekaiser jest zbyt silny nawet po zmianach z aktualizacji patcha 9.12. Wprowadzamy dodatkowe modyfikacje — nieco osłabiamy jego przebicie odporności na magię w środkowej fazie gry i obrażenia jego umiejętności biernej.
Umiejętność bierna — Nadejście Ciemności
E — Śmiertelny Uścisk
Nidalee
Zwiększone obrażenia podstawowe E w postaci Pumy.
Nieznacznie pomagamy Nidalee czyścić dżunglę i iść na całość w walkach, ale nie wzmacniamy jej już i tak silnych umiejętności dystansowych.
E — Zamach
Pyke
E ogłusza teraz jednostki niebędące bohaterami. R zadaje zmniejszone obrażenia wrogom, którzy je przeżyją; teraz daje dodatkowe złoto z „Twojej Działki” również Pyke’owi.
Zmiany z patcha 9.13 odniosły zamierzone działanie i wyrównały skuteczność Pyke’a w roli wspierającego ze skutecznością Pyke’a w alejach solo, ale zostawiły trochę miejsca na wzmocnienie tego drugiego.
E — Widmowy Odpływ
R — Śmierć z Głębin
Ryze
Zwiększona podstawowa regeneracja zdrowia i jej przyrost. Naprawione błędy związane z Q i E. Teraz można kolejkować umiejętności.
Choć tym razem rzutka nie wylądowała na polu oznaczonym słowem „PRZERÓBKA”, to trafiła w „NAPRAWIENIE BŁĘDU” na styku z „WZMOCNIENIEM” (dajemy graczom większy margines błędu w alei, by mogli przyzwyczaić się do nowego schematu używania zdolności).
Ogólne
Podstawowe statystyki
Q — Przeciążenie
E — Fluktuacja Magii
Singed
Q można wyłączyć po dłuższym czasie; umiejętność ta ma jaśniejszą ikonę na pasku zaklęć, gdy jest włączona.
Sprawiamy, że nasze umiejętności włączane są spójniejsze pod względem czasu, który musi upłynąć, nim można je wyłączyć, żeby nie anulowano ich tak często.
Q — Ślad Trucizny
Swain
Skrawki Duszy przywracają Swainowi manę i na stałe zwiększają jego maksymalne zdrowie. Q przebija się przez stwory, ale już nie przebija się przez zabitych bohaterów. Demoniczne Wzejście wysysa zdrowie wszystkich pobliskich wrogów. Obrażenia Rozbłysku Demona są związane z ilością zdrowia wyssanego przez Demoniczne Wzejście, Skrawki Duszy już nie mają wpływu na Rozbłysk Demona, można użyć go od razu.
Mechanika Swaina wykorzystująca Skrawki Duszy ograniczała dostęp graczy do jego superumiejętności, przez co kiedy wreszcie udało im się ją aktywować, czuli o wiele mniejszą satysfakcję. Sprawiając, że Skrawki Duszy już nie wpływają na obrażenia Rozbłysku Demona, pozbywamy się podejmowania decyzji dotyczących tego, kiedy powinno się go użyć. Wprowadzamy również skalowanie, które pasuje do postaci Swaina.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Krwiożercze Stado
Q — Ręka Śmierci
R — Demoniczne Wzejście
R — Rozbłysk Demona
Sylas
Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej w przypadku stworów. Zwiększone obrażenia wybuchu Q. Tarcza E jest przyznawana przy pierwszym rzuceniu, już nie blokuje obrażeń niemagicznych, ale blokuje wszystkie obrażenia magiczne przez pewien czas; wyrównany czas odnowienia, krótszy czas działania ogłuszenia przy drugim rzuceniu. Zmniejszony zasięg rzucenia R, krótszy czas na użycie ukradzionej superumiejętności, dłuższy czas odnowienia, zmniejszony stosunek zamiany mocy umiejętności na obrażenia od ataku.
Sylas od dłuższego czasu jest priorytetem podczas wybierania bohaterów przez drużyny profesjonalne, ponieważ jest niezwykle wszechstronny, a do tego silny w późnej fazie gry. Skupiamy się na zmniejszeniu mocy jego superumiejętności i zmianie okoliczności, w których będzie wybierany.
Umiejętność bierna — Petrucytowa Eksplozja
Q — Smagnięcie Łańcuchem
E — Ucieczka/Uprowadzenie
R — Przejęcie
Tahm Kench
Zwiększone skalowanie obrażeń umiejętności biernej ze zdrowiem, ładunki nie zwiększają już obrażeń umiejętności, umiejętności nie nakładają już ładunków. Q nie działa już na obszarze łuku w zwarciu, ogłuszenie zużywa teraz wszystkie ładunki. Usunięty efekt krótkowzroczności wrogów pod wpływem Pożarcia. Usunięte ogłuszenie wrogów za pomocą Wyplucia. E przechowuje mniej szarego zdrowia, ale leczy o więcej; krótszy czas odnowienia, ale odliczanie go zaczyna się po wygaśnięciu tarczy.
Wprowadzamy obszerną aktualizację tego wszystkiego, co sprawia, że granie przeciwko Tahmowi Kenchowi jest niepotrzebnie frustrujące, a w szczególności ciągłą kontrolę tłumu, która irytuje wrogów podczas fazy gry w alei, i ogromny obszar trafienia Q w zwarciu.
Ponadto Rzeczny Król może teraz używać Pożarcia na niebieskim i czerwonym wzmocnieniu, bo wydaje się to fajne.
Umiejętność bierna — Smakosz
Q — Smagnięcie Językiem
W — Pożarcie/Wyplucie
E — Gruba Skóra
Urgot
W można wyłączyć po krótszym czasie.
Sprawiamy, że nasze umiejętności włączane są spójniejsze pod względem czasu, który musi upłynąć, nim można je wyłączyć, żeby nie anulowano ich tak często.
W — Czystka
Yuumi
Zmniejszona wytrzymałość tarczy umiejętności biernej, usunięto przywracanie many. Zmniejszone wzmocnione obrażenia Q, zwiększony koszt. Zwiększone skalowanie E z brakującym zdrowiem, zmniejszony koszt.
Dodajemy Yuumi słabości we wczesnej fazie gry, żeby zmniejszyć jej obecność w rozgrywkach profesjonalnych. Te zmiany uderzają w jej nękanie w alei we wczesnej fazie gry, ale będzie mocniejsza podczas potyczek na późniejszym etapie.
Umiejętność bierna — Pac i Blok
Q — Grasujący Pocisk
E — Ziuum
Górni walczący z dystansu
Garść górnych walczących z dystansu zdominowała rozgrywki profesjonalne, ponieważ można ich bezpiecznie wybrać na wczesnym etapie draftu i w sprzyjających im zestawieniach mogą nieźle pokiereszować wrogów we wczesnej fazie gry.
Kennen, Neeko i Jayce wszyscy mają pewne cechy, dzięki którym są wszechstronni i dominują: świetne (zazwyczaj wzmacniane) ataki podstawowe i potężne (często również mające krótki czas odnowienia) umiejętności służące do przerywania walki. Te zmiany mają na celu ograniczyć poziom nękania tych bohaterów na pierwszych paru poziomach, a w zamian dać im lepsze skalowanie. Spodziewamy się, że zmniejszy to frustrację przeciętnych graczy wynikającą z grania przeciwko nim, a ich wartość w rozgrywkach profesjonalnych spadnie.
Jayce
Zmniejszone obrażenia od ataku, zwiększony przyrost obrażeń od ataku. Zmniejszone podstawowe obrażenia Q na niższych poziomach, zwiększone na wyższych, zwiększone skalowanie obrażeń.
Podstawowe statystyki
Q — Porażająca Eksplozja
Kennen
Zmniejszone obrażenia od ataku i prędkość ataku, zwiększony przyrost obrażeń od ataku. Zwiększona dodatkowa prędkość ataku E.
Podstawowe statystyki
E — Prędkość Błyskawicy
Neeko
Zmniejszone obrażenia od ataku i prędkość ataku, zwiększony przyrost obrażeń od ataku i prędkości ataku. Kamuflaż z umiejętności biernej już nie znika, gdy Neeko użyje ataku podstawowego na wrogich bohaterach. Zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu z efektu biernego W.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Wrodzony Urok
W — Rozdzielnokształtna
Zmiany wyważające w trybie ARAM
Osłabienia
Wzmocnienia
Opis śmierci
Nowy opis śmierci trafił już do gry! Nowa i ulepszona wersja opisu śmierci zawiera informacje o rodzaju i ilości otrzymanych obrażeń, o czasie trwania walki oraz o czasie trwania kontroli tłumu. Kliknięcie opisu rozwinie go, dzięki czemu zobaczycie więcej szczegółów dotyczących źródeł obrażeń. Zaplanowaliśmy jeszcze więcej usprawnień na przyszłość, więc miejcie oczy i uszy szeroko otwarte. W międzyczasie odpalcie grę i przekonajcie się sami, jak wygląda nowy opis śmierci!
Czat z sojusznikami
Dodaliśmy nową opcję w menu Ustawienia>Opcje>Czat, która pozwoli wam wyciszyć czat z sojusznikami. Obok pola „Pokaż czat ogólny [wszyscy]” pojawiło się oddzielne pole z opcją „Pokaż czat z sojusznikami”. Oba pola będą domyślnie zaznaczone, ale gracze mogą je odznaczyć, żeby wyciszyć czaty z wrogami i sojusznikami, dopóki nie zostaną ponownie włączone. Odznaczenie obu pól nie wyciszy czatu przed grą i po grze, ale wasze prośby do nas trafiły i rozważamy dodanie w przyszłości możliwości wyciszenia również tych czatów!
Naprawione błędy
- Efekt bierny W — Rzeźbienia Ziemi Qiyany poprawnie aktywuje teraz Udrękę Liandry’ego.
- E — Cios Sprawiedliwości Galio już nie zostaje w wymiarze, w którym został rzucony, podczas wychodzenia z R — Wymiaru Śmierci Mordekaisera bądź wchodzenia do niego.
- Paczka z umiejętności biernej — Uzbrojenia Hextech Corkiego już nie pojawia się tylko w R — Wymiarze Śmierci Mordekaisera, jeśli Corki był tam wygnany w momencie pojawienia się jej.
- Q — Kula Mocy Rammusa i R — Rzeź Luciana już nie mogą zostać przerwane przez efekty kontroli tłumu, kiedy ci bohaterowie są pod wpływem działania Ostrza Nocy, Całunu Banshee lub E — Mrocznej Tarczy Morgany.
- Punkty za wizję poprawnie aktualizują się teraz w opisie talizmanów zapewniających wizję.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: