Reklama

Patch 10.14 w League of Legends. Wcześniejszy opis aktualizacji ze szczegółowymi zmianami bohaterów

League of Legends

Reklama

Jak prezentuje się szczegółowa lista zmian, które pojawią się w patchu 10.14?

Reklama


Pojawił się szczegółowy opis buffów i nerfów, jakie pojawią się w League of Legends w patchu 10.14. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami zatorfionych zostaje 6 bohaterów, a 7 dostanie buffy. Pyke pojawia się w tym zestawieniu dwa razy w zależności od pozycji, na której gra.

Buffy i nerfy w patchu 10.14

Buff Ghosta

  • Prędkość ruchu 20-40 >>> 24-48%

Buff Predatora

Reklama
  • Obrażenia 30-90 >>> 40-120
  • Czas odnowienia 100-70 >>> 90-60

ZOBACZ – Kolejne poprawki kontrowersyjnej, prestiżowej Arcanist Zoe. Jak Riot znowu zmienił tego skina?

Nerfy bohaterów

Volibear

  • Bazowa prędkość ataku zmniejszona z 0,66 do 0,625
  • Uzdrawianie się na stworach z W zmniejszone z 100% do 50%

Varus

  • Przelicznik przy maksymalnych obrażeniach Q zmniejszony z 150% do 125-145% (zależnie od poziomu umiejętności)
  • Przelicznik przy minimalnych obrażeniach Q zmniejszony z 100% do 83-97% (zależnie od poziomu umiejętności)
  • Bazowe obrażenia E zmniejszone z 70-210 do 50-210

Pyke Mid

  • Informacje w opisie buffów Pyke’a na supporcie

Wukong

  • Czas trwania podrzucenia na R zmniejszony z 0,75 do 0,6

Trundle

  • Prędkość ataku W zmniejszona z 30-100 do 20-100%

Ezreal

  • Czas odnowienia E zwiększony z 25-13 do 28-16

ZOBACZ – Jak zmiany z aktualizacji 10.13 wpłynęły na bohaterów League of Legends?

Buffy bohaterów

Pyke Support

  • Przyrost odporności na magię z poziomem zmniejszony z 1,5 do 1,25
  • Przyrost pancerza na poziom zmniejszony z 5 do 3,5
  • Koszt Q zmieniony z 70 na 55-75
  • Czas odnowienia Q zmieniony z 12-8 na 10-8
  • Obrażenia Q zwiększone z 75-275 do 85-285
  • Prędkość poruszania się W zmieniona z 40-60 na 40%
  • Obrażenia E zwiększone z 95-215 do 105-225

Karthus Mid

  • Bazowe zdrowie zwiększone z 528 do 550
  • Prędkość poruszania się zwiększona z 325 do 335
  • Obrażenia Q zwiększone z [45/65/85/105/125 (+30% AP)] do [50/70/90/110/130 (+35% AP)]
  • Obrażenia zadawane stworom z Q zmniejszone z 100% do 80%.
  • Odzyskiwanie many przy umiejętności E zmienione z [tylko kiedy umiejętność jest wyłączona] na [zawsze].
  • Tick rate E zwiększony z [1 raza na sekundę] do [4 razy na sekundę].

Kha’Zix

  • Bazowe zdrowie zwiększone z 572.8 do 575 punktów zdrowia
  • Mnożnik obrażeń Q w odizolowane cele zwiększony z 2 do 2,2

Sajuani

  • Obrażenia na E zwiększone z 40-240 do 55-255
  • Czas wymagany na ponowne nałożenie efektu zmniejszony z 10-8 sekund do 8
  • Zasięg buffa nakładanego na sojuszników z E zwiększony z 1100 jednostek do 1300

Zed

  • Prędkość pojawiania się W zwiększona z 1750 do 2500
  • Czas odnowienia W zmniejszony z 22-14 sekund do 20-14

Alistar

  • Czas odnowienia Q zmniejszony z 17-13 do 15-11

Riven

  • Obrażenia umiejętności pasywnej zwiększone z 25-50% tAD do 30-60% tAD (skaluje się z poziomem bohatera)
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej