Pierwszy rzut oka na zmienionego Skarnera. Tak Riot widzi zreworkowanego bohatera LoLa
Twórcy wypowiedzieli się o pracach nad aktualizacją Skarnera. Jak wyglądają pierwsze szkice koncepcyjne?
Skarner pojawił się w League of Legends 9 sierpnia 2011 roku. Nigdy nie cieszył się sporą popularnością, a wręcz można powiedzieć, że został zapomniany przez wielu graczy. Jego sytuacja była tak słaba, że Riot przestał wydawać do niego skiny nad ponad 5 lat (zobacz: Skarner od 2000 dni nie dostał żadnego skina. Którzy bohaterowie LoLa czekają najdłużej na skórki?).
Było pewne, że champion potrzebuje przeróbki, która przywróciłaby go do życia. Dziś wiadomo, że rework faktycznie trafi do gry. Co o nim wiadomo? Okazuje się, że powstały już pierwsze szkice.
Rework Skarnera z LoLa
Ryan „Reav3” Mireles – główny producent ds. bohaterów – ujawnił, że twórcy myślą już nad reworkiem Skarnera. Co prawda faktyczne prace jeszcze się nie zaczęły, ale opublikowano pierwszy szkic koncepcyjny wykonany przez Larry’ego „BravoRay” Raya.
Porozmawiajmy o bohaterze, który wygrał głosowanie na VGU przeprowadzone na początku tego roku: o Skarnerze. Nie zaczęliśmy jeszcze oficjalnie prac nad VGU Skarnera (zaczną się już wkrótce), ale to nie powstrzymało Larry’ego „BravoRay” Raya od robienia ogólnych szkiców „inspiracyjnych”. BravoRay jest wielkim fanem Skarnera i nie potrafił sobie tego odmówić, więc uznałem, że warto będzie pokazać kilka jego inspirujących pomysłów.
Dwa pierwsze rzędy przedstawiają próby zachowania motywu Skarnera w takim kształcie jak obecnie, a jednocześnie podkreślenia jego wyjątkowości w składzie bohaterów League poprzez wzbogacenie tradycyjnego wizerunku skorpiona o bardziej fantazyjne elementy.
W trzecim rzędzie przedstawiona jest całkowita przeróbka Brackernów. Są przedstawieni jako starożytni obrońcy starej shurimskiej cywilizacji, która dawno została pogrzebana pod piaskami. Pomysł polega na tym, że są strukturami stworzonymi z kryształów zawierających tysiące dusz elitarnych wojowników.
Ostatni rząd to rozwinięcie wersji Skarnera w ramach jego obecnej fabuły. Jeszcze się na nią nie zdecydowaliśmy, ale w tej wersji Skarner zostaje uwięziony przez Piltoverczyków, którzy prowadzą na nim eksperymenty, aby stworzyć posłusznych sobie hextechowych strażników. On jednak odzyskuje wspomnienia, ucieka z Piltover i popada w obsesję zniszczenia miasta za to, co spotkało jego i jego lud. A cudowne hextechowe ulepszenia mogą mu w tym tylko pomóc. Piltover wkrótce samo zostanie poddane przygotowanej przez siebie kuracji i gorzko pożałuje jej skuteczności.
W dalszej wypowiedzi Rioter podkreślił, że przedstawiona wyżej grafika to zaledwie wczesny szkic koncepcyjny, więc nie powinno się do niej szczególnie przywiązywać. Jeszcze wszystko może się zmienić, ponieważ faktyczne prace nad aktualizacją dopiero ruszą.
Pamiętajcie, że to są superwczesne szalone pomysły BravoRaya i niczego jeszcze ostatecznie nie postanowiliśmy.
Wkrótce po rozpoczęciu prac nad Skarnerem przygotujemy większy wpis na blog deweloperów, w którym podamy więcej informacji na temat samego projektu oraz fabuły. Na razie dajcie nam znać, co myślicie o tych pomysłach i które z nich wydają się wam atrakcyjne.