Poprawki przejrzystości animacji ultimate Lux z LoLa, który nie pasował do hitboxu
Już niedługo na oficjalne serwery trafi poprawka animacji superumiejętności Lux.
W League of Legends jest cała masa postaci, które posiadają unikalne umiejętności. Niektóre z nich posiadają dziwne hitboxy, na które często narzekają gracze.
Jedną z takich bohaterek, jest Lux, której superumiejętność działa naprawdę dziwnie. Według społeczności czasami wydaje się, że ją dodge’ujemy, ale ta mimo to trafia, co potrafi być dla wielu bardzo frustrujące. Riot w związku z tym przygotowało małe poprawki. Co zmienią?
Ultimate Lux
W LoLu do dyspozycji graczy jest ponad 150 championów. Każdy z nich posiada unikalną mechanikę oraz umiejętności, które go wyróżniają. Niektóre skille jednak wydają się działać naprawdę dziwnie i trafiają pomimo tego, że wcale nie powinny. Wszystko to przez źle dopasowane hitboxy do animacji, przez co umiejętność leci nieco inaczej, niż ją widzimy.
ZOBACZ – Riot odpowiada na krytykę graczy LoLa o wprowadzaniu do dżungli niepasujących postaci
Użytkownicy Reddita zwrócili szczególną uwagę na Elemenstalist Lux i jej superumiejętność. Zauważyli oni, że laser jest dłuższy, niż pokazuje to grafika. W związku z tym deweloperzy postanowili, że to naprawią, a na ten temat wypowiedział się jeden z Rioterów:
Właśnie naprawiliśmy problem z Elementalist Lux, który powodował, że promień jej R był krótszy niż hitbox. Wskaźnik długości, był poprawny, ale sama wiązka już nie. Dodaliśmy także światło na końcu promienia, aby pasowało do jej innych skórek.
Jak to wygląda przed i po poprawkach?
ZOBACZ – Wunder z G2 faktycznie przestał grać w WoWa – widać pierwsze efekty tryhardu
Zmiana niedługo powinna trafić na PBE i po testach na oficjalne serwery League of Legends. Jak twierdzą deweloperzy, wizualna aktualizacja powinna pomóc graczom w ocenie hitboxu jej superumiejętności podczas dodge’owania.