Prezentacja i opis umiejętności Samiry, nowej bohaterki w League of Legends
Prezentacja umiejętności najnowszej bohaterki – Samiry.
Samira, czyli postać, która już niedługo znajdzie się na oficjalnych serwerach League of Legends, została nareszcie w pełni ukazana. Możemy dowiedzieć się jak wygląda każdy z jej skilli oraz co dokładnie robi w grze.
Samira – umiejętności
Kontrowersyjne skille, które po obejrzeniu oficjalnej prezentacji, przypominały społeczności połączenie Camille, Katariny i kilku innych postaci, zostały nareszcie ukazane graczom. Czy jest się czego bać?
Pasywka – Chojracki Impuls
Łączenie niepowtarzających się umiejętności (i ataków podstawowych) podnosi klasę stylu Samiry o jedną literę, poczynając od poziomu E, a kończąc na S. Każda klasa daje jej premię do prędkości ruchu.
Może też likwidować wrogów z dystansu, używając pistoletów, lub w zwarciu za pomocą miecza ― w tym ostatnim przypadku zadaje dodatkowo obrażenia magiczne. Samira może też żonglować wrogami wyrzuconymi w powietrze przez jej sojuszników, przedłużając efekt ich przemieszczenia.
Q – Smykałka
Walcząc z dystansu, Samira strzela do wrogów ze swoich pistoletów. Natomiast podczas walki w zwarciu zadaje wrogom obrażenia cięciami miecza.
W – Wirujące Ostrze
S. przeszywa cięciami miecza obszar wokół siebie, zadając dwukrotnie obrażenia wrogom znajdującym się w zasięgu oraz niszcząc wszelkie wrogie pociski znajdujące się na tym obszarze w momencie użycia umiejętności oraz te, które pojawią się w nim po jej użyciu.
E – Dziki Pęd
Samira doskakuje przez wroga lub sojusznika, zadając obrażenia magiczne każdemu wrogowi, przez którego przeniknie, oraz zyskując tymczasowo premię do prędkości ataku. Udział w zabójstwie wrogiego bohatera powoduje zresetowanie czasu odnowienia Dzikiego Pędu.
R – Piekielny Spust
Samira wypuszcza ze swojej broni strumień pocisków, atakując w tym czasie 10-krotnie każdego wroga w swoim otoczeniu. Każdy strzał zadaje obrażenia fizyczne, nakłada efekt kradzieży życia i może zadać trafienie krytyczne.