w

Prezentacja reworków wizualnych umiejętności Ahri i Udyra z League of Legends. Co się zmieniło?

Zmiany graficzne u odstających bohaterów. U kogo zajdą i jak będą wyglądały?


Riot przyznaje, że najwyższa pora zabrać się za bohaterów, którzy byli przez długi czas pomijani w kwestii efektów wizualnych. Tym razem to Ahri i Udyr dostają aktualizacje, które ma sprawić, że postacie będą wyglądały świeżej i lepiej na Summoner’s Rift.

Jak mają wyglądać zmienione postacie?

Udyr

W przypadku Udyra aktualizacja VFX ma na celu unowocześnienie odczucia z gry starszym bohaterem. Skórka Spirit Guard Udyr dostała aktualizację tylko w postaci poprawionych umiejętności bohatera.

Monkey’s Agility (P) – Nowy efekt bonusowej prędkości poruszania się

Podstawowy atak – Nowy efekt podczas uderzenia.

Tiger Stance (Q) – Nowy efekt transformacji oraz nowy symbol. Nowy efekt obrażeń zadawanych w czasie.

Turtle Stance (W) – Nowy efekt transformacji oraz nowy symbol. Nowe efekty leczenia oraz tarcza.

Bear Stance (E) – Nowy efekt transformacji oraz nowy symbol. Nowy efekt podczas ogłuszenia przeciwnika.

ZOBACZ – Opis Patcha 10.14 w League of Legends

Phoenix Stance (R) – Nowy efekt transformacji oraz nowy symbol. Nowy efekt AoE podczas uderzenia przeciwnika.

Ahri

Aktualizacja VFX ma na celu zwiększenie czytelności umiejętności bohaterki w grze oraz podniesienie jakości jej efektów do dzisiejszych standardów.

Podstawowy atak – Bardziej przejrzyste pociski i efekty uderzenia.

Orb of Deception (Q) – Nowe pociski i efekty trafienia. Reprezentuje teraz aktualny hitbox. Leczące pociski są teraz zielone.

Fox-Fire (W) – Nowe pociski i efekty uderzenia. Bardziej przejrzyste i zmodernizowane.

Charm (E) – Bardziej przejrzysty pocisk. Powinien sprawiać odczucie bardziej pasującego do gry i lepiej odzwierciedlającego hitbox umiejętności.

ZOBACZ – Przeciek skórki Spirit Blossom Riven. Oprócz tego Cassiopeia, Kindred i Ahri z nowymi skinami

Spirit Rush (R) – Nowe efekty podczas użycia umiejętności oraz efekty pozostające na podłożu. Nowe efekty pocisków i trafienia przeciwnika.