Problemy z LoLem od patcha 9.22 nie są winą sprzętu ani internetu
Problemy ze stabilnością League of Legends nie są spowodowane słabym sprzętem lub internetem.
Jeden z graczy postanowił przetestować grę w różnych warunkach. Problemy były zawsze takie same.
LoL ma problemy, a Riot milczy w tej sprawie
Na forum League of Legends pojawił się błąd na temat problemów ze stabilnością gry. Jeden z graczy zauważył, że od patcha 9.22 pojawia się coraz więcej błędów. Spadki fpsów bez wyraźnej przyczyny czy kompletne zwieszenie gry to utrudnienia, które spotykają coraz większą ilość graczy.
Autor posta postanowił to przetestować. Sprawdził grę na dwóch różnych komputerach, próbował również grać zaraz po formacie swojego sprzętu. Również to, czy w tle działały jakieś programy nie robiło żadnej różnicy.
ZOBACZ – Według graczy, w historii meczów powinna być widoczna ilość zdobytego LP
Od czasu nowego patcha losowo spadam do 15-30 fps na kilka sekund (myślałem, że to był mój komputer, ale nawet sformatowałem go i problem nadal występuje).
Nie tylko spada liczba klatek na sekundę, ale także zauważyłem, że moja gra zaczyna się teraz całkowicie zamrażać. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało podczas gry w Ligę. Mam wystarczającą ilość RAMu i nigdy nie zostawiam żadnych programów działających w tle podczas grania w LoLa. Nigdy wcześniej nie doświadczyłem w tej grze tak dużego spadku fpsów. Dodatkowo całkowite zawieszenie gry zmusza mnie do ponownego jej uruchomienia, by w ogóle wrócić do meczu.
ZOBACZ – Niedługo do League of Legends powinien powrócić sklep za NE
Riot Games, proszę, naprawcie tę usterkę. To naprawdę utrudnia grę mnie i każdemu, komu trafił się ten problem.
Do każdego gracza, który to czyta: nie zmieniaj niczego w swoim komputerze, ponieważ jest to wyraźnie wina patcha!
Twórca posta uspokaja graczy, ponieważ wiele osób od czasu pojawienia się błędów nieco spanikowała. Podobnie było z problemem z dołączeniem do gry (o którym pisaliśmy jakiś czas temu). Dużo ludzi nie wiedziało, że wina leży po stronie Riotu, przez co wnioskowali, że problem dotyczy ich dostawcy internetu.
ZOBACZ – URF powinien zostać w LoLu na zawsze?
Autor posta testował grę na następującym sprzęcie:
Laptop:
- 4GB Ram
- Intel i3
- AMD Radeon 4 graphics
Komputer:
- 8GB Ram
- Intel i5-8400
- Nvidia GeForce GTX 1060 3GB