w

Region ma wpływ na to, jak Riot balansuje League of Legends? Zmiana, która pojawiła się tylko na jednym serwerze

W jungli na chińskich serwerach gra się inaczej? Riot celowo balansuje ten serwer inaczej?

Reklama


Twórcy League of Legends nieustannie pracują nad balansem rozgrywki, aby te były możliwie najbardziej sprawiedliwe. Regularnie na serwery trafiają aktualizacje, w których poprawki otrzymują zarówno bohaterowie, jak i wykorzystywane przez nich przedmioty. Okazuje się jednak, że zmiany nie trafiają pod tą samą postacią na każdy serwer. Pokazuje to filmik opublikowany przez jednego z graczy z chin, który pokazuje clear Fiddlesticksem.

Strategia zależna od serwera?

Użytkownik o nicku MistyTian zwrócił uwagę na to, że aktualizacja 13.10 wprowadziła subtelną różnicę między serwerami League. W chinach jest inaczej niż w innych regionach LoLa, co widoczne jest na przykładzie clearu przez Fiddlesticksa.

W poprzedniej aktualizacji 13.9 po górnej stronie mapy 3:05 to najlepszy czas, w w jakim Fiddlesticks może osiągnąć poziom 4, jednak punkt, w którym gracze mogą pullować red buffa i raptory, nie jest już dostępny.

Dzisiaj przeglądałem Bilibili i znalazłem filmik z pełnym clearen Fiddlesticksa poniżej 2:49.

W filmiku pokazano konkretny punkt, w którym można stanąć, aby pullować jednocześnie red buffa i raptory.

Byłem bardzo podekscytowany, więc otworzyłem LoLa (serwer NA) i uruchomiłem practice mode, aby wypróbować to, co pokazano na filmiku. O dziwo, na serwerze NA nie było możliwe połączenie obozów. Wypróbowałem prawie wszystkie punkty między nimi, ale nie było żadnego, który mógłby zachować focus obu obozów.

Zgodnie z tym, czego się spodziewałem, trik nie działa również na serwerze EU. Jak to możliwe? Czy wszystkie serwery nie powinny być takie same?

Być może na serwerach live pojawi się hotfix, który najprawdopodobniej wprowadzi poprawkę na chińskie serwery. Jest niewielka szansa, że jungla celowo wygląda inaczej w tamtym regionie.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends