Rell po ostatnich zmianach fatalnie sobie radziła. Bohaterka LoLa otrzymuje szybkie buffy
Riot wydaje spore wzmocnienia Rell po tym, jak jej aktualizacja znacząco ją osłabiła.
Rell od samego początku niekoniecznie odnajdywała się w rękach graczy League of Legends, którzy wytykali twórcom ogromną ilość problemów bohaterki, które sprawiały, że najzwyczajniej nie była ona przyjemna do grania. Spore zmiany trafiły na serwery live w aktualizacji 13.11 i sprawiły, że Rell zauważalnie zyskała na popularności, a współczynnik zwycięstw drastycznie opadł. Riot ewidentnie obawiał się tego, że po reworku postać stanie się OP. Przesadzono jednak w drugą stronę, a twórcy musieli ratować sytuację hotfixami.
Hotfixy Rell
Na serwerach pojawiły się wzmocnienia Rell, które mają poprawić jej sytuację po tym, jak aktualizacja odświeżyła jej praktycznie wszystkie umiejętności. Współczynnik zwycięstw bohaterki spadł nawet do 45%. Spory wpływ na to ma z pewnością nowa pula graczy, którzy poznają zestaw umiejętności, ale również jego siła.
Na szczęście Riot zaprezentował kilka potrzebnych wzmocnień dla zmienionego skillsetu Rell, przyznając jej wyższe liczby i wartości procentowe w prawie całym jej zestawie.
- Bazowe statystyki
- Regeneracja HP zwiększona z 1,4 do 1,7
- Przyrost regeneracji HP zwiększony z 0,11 do 0,17
- Bazowy pancerz zwiększony z 32 do 39
- Przyrost pancerza zwiększony z 3 do 4.2
- Przyrost odporności na magię zwiększony z 1 do 2,05
- Break The Mold (P)
- Kradzież pancerza i odporności na magię zwiększona z 2,5% do 3%
- Shattering Strike (Q)
- Obrażenia zwiększone z 60/95/130/165/200 (+50% AP) do 70/110/150/190/230 (+60% AP)
- Obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 250% do 300%
- Ferromancy: Crash Down/Mount Up (W)
- Czas trwania podbicia zwiększony z 0,75 do 1 sekundy
- Wartość tarczy zwiększona z 30/55/80/105/130 (+10% maksymalnego HP) do 35/60/85/110/135 (+12% maksymalnego HP)
- Spowolnienie zmniejszone z 15% do 10%
- Obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 250% do 300%
- Full Tilt (E)
- Obrażenia zwiększone z 25/35/45/55/65 (+2/2,5/3/3,5/4% maksymalnego HP) (+30% AP) do 35/50/65/80/95 (+4% maksymalnego HP) (+50% AP)
- Prędkość poruszania się narasta od 75% całkowitej prędkości do 100% przez pierwsze dwie sekundy
Rell bez mounta stanie się nieco mniej uciążliwa dla graczy dzięki zmniejszeniu jej spowolnienia, większej tarczy i dłuższemu czasowi powalenia po ponownym dosiadaniu. Zwiększenie obrażeń dotknie jej E które otrzyma również większą prędkością ruchu, dzięki czemu bohaterka i jej sojusznicy będą mogli szybciej szarżować do walki. Riot chce również zachęcić graczy Rell do wypróbowania jej w jungli, dostosowując współczynniki obrażeń zadawanych potworom przez jej Q i W.
Jeśli wzmocnienia okażą się niewystarczające Riot z pewnością powróci do bohaterki w kolejnym pełnym patchu – 13.12, na który przewidziana jest między innymi również spora aktualizacja Rumble’a (Rumble ze sporymi zmianami na serwerach testowych League of Legends. Jak prezentują się poprawki?).