Reklama

Rumble ze sporymi zmianami na serwerach testowych League of Legends. Jak prezentują się poprawki?

League of Legends

Reklama

Riot Phreak podzielił się nadchodzącymi w kolejnym patchu zmianami Rumble’a.

Reklama


Rumble aktualnie jest jednym z mniej popularnych bohaterów i sytuacja ta utrzymuje się od dłuższego czasu. Champion nie najlepiej radzi sobie również w kolejce rankingowej – zwycięża 47,77% gier i wybierany jest w 1,4% z nich. Statystyki pokazują, że sytuacja Rumble’a nie jest najlepsza, z czym zgadza się również Riot – Phreak opisał poprawki, które wkrótce mają pojawić się na serwerach live i nieco pomóc omawianemu bohaterowi.

Nadchodzące buffy Rumble’a

Najnowsze zmiany dotknęły praktycznie każdej ze zdolności, jak i bazowych statystyk omawianego championa. Jego bazowe zdrowie zostało nieco osłabione, jednak poprawiono przyrost na poziom HP. Największa zmiana dotknęła jednak kluczowej u Rumble’a mechaniki przegrzania, które następuje teraz przy wyższym poziomie tej statystyki.

Obrażenia zadawane potworom przez Rumble’a są zauważalnie niższe w early game, jednak w późniejszych fazach gry znacznie wzrosły. Bazowe obrażenia Q i W zostały osłabione, ale obie zdolności otrzymały w zamian przelicznik od maksymalnego zdrowia celu. Wzmocniona została również superumiejętność, która otrzymała krótszy czas odnowienia, a przelicznik AP został zwiększony.

Reklama

Bazowe statystyki

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 659 do 650
  • Przyrost HP zwiększony z 99 do 105
  • Maksymalny stan nagrzania zmieniony z 100 do 150 (przegrzanie teraz przy 150)
  • Czas trwania przegrzania zmniejszony z 5,25 do 4 sekund

Junkyard Titan (P)

  • Bonusowa prędkość ataku zmieniona z 20%-80% liniowo na 50% – 130% zależne od poziomu
  • Maksymalne obrażenia zadawane potworom zmienione ze stałych 80 na 50-150

Flamespitter (Q)

  • Bazowe obrażenia zmniejszone z 180-340 do 135-195
  • Zadaje teraz 6%-10% obrażeń od maksymalnego HP (maksymalnie 60 – 300 przeciwko potworom)
  • Obrażenia zadawane minionom zmniejszone z 60%-80% do 55%-75%
  • Scrap Shield (W)
  • Tarcza osłabiona z 60-180 (+45% AP) do 10-50 (+30% AP)
  • Tarcza skaluje się teraz z maksymalnym HP w wysokości 6%

Electro Harpoon (E)

  • Ilość nagrzania zwiększona z 10 do 20

The Equalizer (R)

  • Czas odnowienia zwiększony z 100-70 do 130-80
  • Przelicznik AP zwiększony z 35% do 40%
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej