Rumble ze sporymi zmianami na serwerach testowych League of Legends. Jak prezentują się poprawki?
Riot Phreak podzielił się nadchodzącymi w kolejnym patchu zmianami Rumble’a.
Rumble aktualnie jest jednym z mniej popularnych bohaterów i sytuacja ta utrzymuje się od dłuższego czasu. Champion nie najlepiej radzi sobie również w kolejce rankingowej – zwycięża 47,77% gier i wybierany jest w 1,4% z nich. Statystyki pokazują, że sytuacja Rumble’a nie jest najlepsza, z czym zgadza się również Riot – Phreak opisał poprawki, które wkrótce mają pojawić się na serwerach live i nieco pomóc omawianemu bohaterowi.
Nadchodzące buffy Rumble’a
Najnowsze zmiany dotknęły praktycznie każdej ze zdolności, jak i bazowych statystyk omawianego championa. Jego bazowe zdrowie zostało nieco osłabione, jednak poprawiono przyrost na poziom HP. Największa zmiana dotknęła jednak kluczowej u Rumble’a mechaniki przegrzania, które następuje teraz przy wyższym poziomie tej statystyki.
Obrażenia zadawane potworom przez Rumble’a są zauważalnie niższe w early game, jednak w późniejszych fazach gry znacznie wzrosły. Bazowe obrażenia Q i W zostały osłabione, ale obie zdolności otrzymały w zamian przelicznik od maksymalnego zdrowia celu. Wzmocniona została również superumiejętność, która otrzymała krótszy czas odnowienia, a przelicznik AP został zwiększony.
Bazowe statystyki
- Bazowe zdrowie zmniejszone z 659 do 650
- Przyrost HP zwiększony z 99 do 105
- Maksymalny stan nagrzania zmieniony z 100 do 150 (przegrzanie teraz przy 150)
- Czas trwania przegrzania zmniejszony z 5,25 do 4 sekund
Junkyard Titan (P)
- Bonusowa prędkość ataku zmieniona z 20%-80% liniowo na 50% – 130% zależne od poziomu
- Maksymalne obrażenia zadawane potworom zmienione ze stałych 80 na 50-150
Flamespitter (Q)
- Bazowe obrażenia zmniejszone z 180-340 do 135-195
- Zadaje teraz 6%-10% obrażeń od maksymalnego HP (maksymalnie 60 – 300 przeciwko potworom)
- Obrażenia zadawane minionom zmniejszone z 60%-80% do 55%-75%
- Scrap Shield (W)
- Tarcza osłabiona z 60-180 (+45% AP) do 10-50 (+30% AP)
- Tarcza skaluje się teraz z maksymalnym HP w wysokości 6%
Electro Harpoon (E)
- Ilość nagrzania zwiększona z 10 do 20
The Equalizer (R)
- Czas odnowienia zwiększony z 100-70 do 130-80
- Przelicznik AP zwiększony z 35% do 40%