Riot informuje o wprowadzonych poprawkach, ping w LoLu powinien wrócić do normy

League of Legends

Reklama

Riot Games informuje o zmianach, które powinny naprawić problem z pingiem.

Reklama


Riot Games przy współpracy z dostawcami internetowymi rozwiązał problem z opóźnieniami sieciowymi i przeciążonym łączem na Europejskich serwerach. Gracze jednak zastanawiają się, na jak długo.

Problem rozwiązany?

Przez kilka ostatnich tygodni gracze w całej Europie zmagali się z podwyższonym pingiem w League of Legends. Dotyczyło to tak samo EUNE jak i EUW. Jak pisaliśmy w tym artykule, od kilku dni deweloper przy współpracy z dostawcami internetowymi szukał problemu i starał się zrobić wszystko, aby fani znów poczuli komfort z rozgrywki.

Reklama

ZOBACZ – Prezentacja nowych skórek w LoLu do Zyry, LeBlanc oraz Morgany

Po niespełna 4 dniach od rozpoczęcia prac oficjalny profil Działu Wsparcia Riot Games na Twitterze przekazał społeczności dobrą nowinę:

Przy współpracy z dostawcami usług internetowych z Europy wczoraj wprowadziliśmy zmiany w konfiguracji, które powinny naprawić znaczny wzrost pingu w godzinach szczytu u niektórych graczy. Europejska sieć nadal pozostaje pod dużym obciążeniem, więc będziemy kontynuować jej monitorowanie i zajmować się tym, czym możemy.

Komentujących jednak nie zadowoliła ta nowina. W odpowiedziach na tweet możemy głównie wyczytać skargi na brak historii meczów, a tylko kilka osób chwali skuteczność naprawy i powrót do normy po kilku tygodniach nieustannych „lagów”.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Czytaj więcej