Riot informuje o wprowadzonych poprawkach, ping w LoLu powinien wrócić do normy
Riot Games informuje o zmianach, które powinny naprawić problem z pingiem.
Riot Games przy współpracy z dostawcami internetowymi rozwiązał problem z opóźnieniami sieciowymi i przeciążonym łączem na Europejskich serwerach. Gracze jednak zastanawiają się, na jak długo.
Problem rozwiązany?
Przez kilka ostatnich tygodni gracze w całej Europie zmagali się z podwyższonym pingiem w League of Legends. Dotyczyło to tak samo EUNE jak i EUW. Jak pisaliśmy w tym artykule, od kilku dni deweloper przy współpracy z dostawcami internetowymi szukał problemu i starał się zrobić wszystko, aby fani znów poczuli komfort z rozgrywki.
ZOBACZ – Prezentacja nowych skórek w LoLu do Zyry, LeBlanc oraz Morgany
Po niespełna 4 dniach od rozpoczęcia prac oficjalny profil Działu Wsparcia Riot Games na Twitterze przekazał społeczności dobrą nowinę:
📢 [EU] With the help of EU ISPs, we made configuration changes yesterday that should fix a major spike in ping at peak hours for some players. European networks remain under high load, so we'll continue to monitor and address what we can.
— Riot Games Support (@RiotSupport) March 31, 2020
Przy współpracy z dostawcami usług internetowych z Europy wczoraj wprowadziliśmy zmiany w konfiguracji, które powinny naprawić znaczny wzrost pingu w godzinach szczytu u niektórych graczy. Europejska sieć nadal pozostaje pod dużym obciążeniem, więc będziemy kontynuować jej monitorowanie i zajmować się tym, czym możemy.
Komentujących jednak nie zadowoliła ta nowina. W odpowiedziach na tweet możemy głównie wyczytać skargi na brak historii meczów, a tylko kilka osób chwali skuteczność naprawy i powrót do normy po kilku tygodniach nieustannych „lagów”.