Riot o swoich planach względem LoLa – stan trybów, aktualizacje splashów, przeniesienie do gry skinów z Wild Rift i więcej
Twórcy League of Legends podsumowali najważniejsze plany względem gry.
Dwóch Rioterów opowiedziało o kilkunastu interesujących planach dotyczących LoLa. Twórcy chcą się skupić na różnorakich kwestiach: i aspektach dotyczących ich gry.
Na lupę będą brane przede wszystkim tryby gry, aktualizacje graficzne bohaterów, tworzenie nowego kontentu czy nawet przenoszenie niektórych ekskluzywnych skórek w Wild Rift na PC. Co jeszcze powiedzieli Rioterzy?
Spis najbliższych planów Riotu
Riot Brightmoon i Riot Meddler postanowili podsumować najważniejsze informacje związane z nowościami w LoLu. Wypowiedziano się na temat aktualizacji bohaterów, odświeżaniu starych splash artów, trybach gry czy Clashu. Niektóre z punktów mogą nieco zaskoczyć.
- Przygotowujemy więcej filmów z niższych etapów produkcji z różnymi deweloperami, aby zachować aktualność przekazu.
- Przyspieszamy aktualizacje starszych bohaterów i trybów gry, które mogą spowolnić wypuszczanie nowych bohaterów.
- Staramy się kończyć ASU (aktualizacje grafiki i niezawodności) szybciej; pracujemy nad Lee Sinem i Teemo.
- Aktualizujemy nasz model cenowy bohaterów.
- Zastanawiamy się, jak zachować spójność fabuły i opowiadań na temat Runeterry. Więcej na ten temat powiemy później.
- Zamieściliśmy na blogu wpis dotyczący stanu trybów.
- Przenosimy część skórek, które debiutowały w Wild Rift, w tym Czarodziejkę Gwiazd Seraphine, Odkupioną Czarodziejkę Gwiazd Xayah i Odkupionego Czarodzieja Gwiazd Rakana. Nie mamy jeszcze terminów, ale będziemy was informować.
- Aktualizujemy niektóre ze starszych portretów, zaczynając od Obdartego Garena (więcej informacji tutaj: Ten stary splash art skórki Garena został niespodziewanie zaktualizowany).
- Clash jest opóźniony ze względu na złamanie procedur bezpieczeństwa, ale powinien wrócić w marcu.
- W marcu odbędzie się pierwszy Clash w Azji Południowo-Wschodniej — wkrótce podamy więcej informacji na ten temat.
- Wróci tryb ARAM Clash.
- Wykorzystujemy serwery w chmurze, aby zredukować częstotliwość, z jaką widzicie kolejki logowania.
- W ciągu kilku następnych miesięcy gracze w Azji Południowo-Wschodniej powinni zauważyć zmniejszenie pingu, ponieważ będziemy dodawać więcej serwerów.
- Mniej więcej w połowie roku zaktualizujemy sprzęt serwerowy w EUNE i Korei, aby poprawić ogólną wydajność.