Riot pracuje nad Ability Haste w League of Legends. Co może się zmienić?
Twórcy LoLa wypowiedzieli się na temat aktualnych planów względem rozgrywki.
Riot cały czas stara się udoskonalać League of Legends i pracować nad balansem bohaterów, przedmiotów i statystyk, co jak powszechnie wiadomo – nie jest łatwym zadaniem.
Twórcy chcieliby, by kolejny sezon był jeszcze bardziej dopracowany, a zarazem wprowadzał coś nowego. Gracze nie znają wszystkich planów deweloperów, ale co nieco zostało już zdradzone. Wiadomo jest, że Riot pracuje nad obrażeniami niektórych klas. Przygląda się m.in. zabójcom i tym, jak korzystają z ability haste.
Co może zmienić się w przyszłości? W jakim kierunku chcą pójść twórcy?
Ability Haste w League of Legends
Matt Leung-Harrison, czyli Riot Phroxzon, główny projektant gry w zespole Summoner’s Rift, wypowiedział się na temat aktualnych prac i rozważań twórców, które związane są z ability haste’em.
Staraliśmy się odciągnąć niektóre klasy od zadawania obrażeń na rzecz innych wyników (np. zabójcy korzystający z haste’u zamiast obrażeń, aby byli w stanie lepiej powtarzać swoje zagrania, a nie one-shotować pojedynczy cel).
Nadal uważamy, że ograniczanie ability haste jest lepsze od ograniczania obrażeń, ale w przedsezonie będzie zdecydowanie lepiej, kiedy przedmioty takie, jak Goredrinker i Duskblade same z siebie nie będą dawały już 35-45 ability haste.
W przypadku zabójców nadal musimy znaleźć coś, co ich fani lubią, a co nie jest ability haste’em ani obrażeniami, co pozwoli nam zdywersyfikować ich wyniki (rzeczy takie jak zabójcy kupujący Umbral Glaive są dobre z tego powodu).
- ZOBACZ – Riot popełnił ogromny błąd, gdy projektował system kar za rankedy w LoLu. Gracze proszą o zmianę
Podobnie w przypadku wojowników, gracze narzekali w zasadzie na każdą wydajność, jaką otrzymali. Stawia nas to w nieco dziwnej sytuacji, gdy nie mogą oni burstować, nie mogą zadawać stałych obrażeń, nie mogą się leczyć, nie mogą być wytrzymali, nie mogą być dobrymi wojownikami drużynowymi (jako klasa potrzebują bardzo specyficznych rzeczy, takich jak Death’s Dance sprzed nerfów, aby funkcjonować), nie mogą być dobrymi splitpusherami (ponieważ jest to frustrujące).
Skłaniamy się ku rzucaniu przez nich większej liczby umiejętności, ponieważ przynajmniej urozmaica to rozgrywkę ich skillsetami i wymaganiu wielu rotacji, aby zabić, choć oczywiście są od tego wyjątki.
Rioter przyznał, że jest ciekawy opinii społeczności na ten temat. Twórcy zapewne chcą zebrać informacje od graczy, zanim zdecydują się na konkretne rozwiązania.