w

Riot próbując usunąć błąd w LoLu, jeszcze bardziej go pogorszył. Dotyczył gier z Ornnem, a teraz już wszystkich

Źródło: https://youtu.be/GDBhr_Dhm7M

Problemy dotyczące Luden’s Echo i jego wersji ulepszonej przez Ornna. Po próbie naprawy błędu jest on jeszcze poważniejszy.


Zaledwie kilka dni temu na stronie pojawił się wpis traktujący o innym błędzie gry League of Legends. Wspomniany został podział błędów na te, których gracze za wszelką cenę nie chcą widzieć w swoich grach oraz na te, które są po prostu zabawne i na dłuższą metę nie wyrządzają grze żadnej szkody. W tym przypadku jednak omawiany błąd jest kluczowy i może on bezpośrednio wpływać na rozgrywkę. Na czym polega?

Błąd Luden’s Echo sprawia, że zadaje ono za mało obrażeń.

W poprzedniej aktualizacji (bądź jeszcze wcześniej) pojawił się błąd, za sprawą którego Luden’s Pulse (Ulepszona przez Ornna wersja przedmiotu Luden’s Echo).

Przy Luden’s Echo zadającym 111 punktów obrażeń, kiedy bohater posiada 116 AP, wszystko wygląda w porządku. Pobliskie cele otrzymywały takie same obrażenia. W przypadku Luden’s Pulse sprawy jednak nie mają się tak dobrze i w przypadku, kiedy bohater posiada 155 AP, wszystkie cele otrzymują obrażenia w wysokości 75.

ZOBACZ – Twój sklep już dostępny w League of Legends. Wszystko, co trzeba o nim wiedzieć

Ostatecznie więc umiejętność ulepszonego przedmiotu zadaje o 40 obrażeń mniej, co sprawia, że robienie tego praktycznie sprawia, że przedmiot staje się słabszy. Jest to oczywisty błąd, ponieważ opis przedmiotu mówi zupełnie odwrotnie. Gracz powinien zadawać 115 punktów obrażeń zamiast 75.

W aktualizacji 10.15 problem jednak pogłębia się i można zaobserwować, że Luden’s Echo zadaje 72 punktów obrażeń pierwszemu celowi, a 112 celom pobliskim. Główny cel więc otrzymuje o 40 punktów obrażeń mniej.

Jak wygląda sytuacja, kiedy przedmiot zostanie ulepszony? Coś dosłownie odwrotnego. Główny cel zostanie trafiony za 116 obrażeń, a pobliskie cele za 76.

ZOBACZ – Niestosowne elementy “dla dorosłych” w nowym evencie LoLa? Riot według graczy trochę przesadza

Wychodzi na to, że Riot próbując naprawić błąd, jeszcze bardziej pogorszył sytuację. Z błędu, który dotyczył tylko gier z Ornnem, gdzie chodziło o ulepszenie jednego konkretnego przedmiotu, przerodził się on w problem dotyczący większości magów, którzy polegają na obrażeniach Luden’s Echo.

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends