Riot przeprasza za swoją wpadkę z włosami Evelynn, ale nie zamierza tego zmieniać
Włosy K/DA ALL OUT Evelynn w grze są nieco krótsze niż na splash arcie.
Choć gracze doskonale wiedzą, że splash arty nieco odbiegają od rzeczywistego wyglądu modelu bohatera w grze, są takie elementy, które powinny się zgadzać.
Tym razem mowa o włosach Evelynn, które w najnowszej skórce są całkowicie inne w grze, niż na zapowiedziach i tle postaci. Deweloper przyznał się do błędu, ale nie może nic z tym zrobić ze względy na liczne ograniczenia. Jakie?
Całkowicie inne włosy
Wielu użytkowników przywiązuje ogromną wagę do poszczególnych elementów zarówno splash artów, które widoczne są przed załadowaniem nas do gry, jak i do modeli towarzyszących nam przez całą rozgrywkę.
Riot Games natomiast czasami zalicza wpadki i czasami tworzy modele, których szczegóły nie do końca odzwierciedlają zapowiedzi i tło lub zwyczajnie wyglądają brzydko. Tak było w przypadku skórki Dragonslayer Trundle, która po prośbach graczy została naprawiona. Tym razem społeczność zauważyła znaczącą różnicę w długości włosów w najnowszym skinie do Evelynn — K/DA ALL OUT.
ZOBACZ – Nowe usprawnienie w League of Legends – od teraz widać ilość otrzymywanego zdrowia
Pomimo tego, iż różnica wydaje się być nieduża i łatwa do poprawienia, nie zostanie to zmienione. Według jednej z Rioterek przeszkodą jest model i podstawowe animacje klasycznej wersji, na której bazowana jest skórka.
W jej zestawie brakuje kości na długie i falujące włosy + ten styl spowodowałby przycinanie wielu jej animacji, z których żądne nie mogłyby zostać zminimalizowane bez legendarnej animacji na poziomie — zasadniczo całkowicie nowej animacji.
Oznacza to, że dłuższe włosy kolidowałyby z modelem i mogłyby nakładać się na siebie podczas przeróżnych animacji lub nawet bezruchu. Wygląda więc na to, że gracze, którzy zdecydują się na zakup dodatku kosmetycznego, będą zmuszeni do oglądania krótkiej fryzury gwiazdy k-popu.