Riot przyznaje się do błędu i zrekompensuje graczom braki tokenów w misjach tegorocznej przepustki Worlds z LoLa
Twórcy League of Legends przyznali rację jednemu z graczy i dadzą dodatkowe doświadczenie w nadchodzących misjach.
Przepustki z League of Legends znacząco się zmieniły wraz z nadejściem wydarzenia, które zostało wprowadzone z okazji tegorocznych mistrzostw Worlds. Gracze w nieco inny sposób odblokowują tokeny – główną walutę każdego wydarzenia, a śledzenie postępów w założeniach miało być prostsze niż wcześniej.
Sceptycznie nastawieni do zmian gracze zastanawiali się, cz wyjdą im na dobre (Riot ujawnia, jak duży postęp w nowej przepustce w LoLu można zrobić samymi misjami). Nierzadko poprawki przepustek wydawane przez Riot sprawiały, że były one mniej opłacalne. Czy to za sprawą tego, że oferowały mniej zawartości, czy utrudniały odblokowywanie tokenów i sprawiały, że trwało to po prostu dłużej.
Twórcy zapewniali, że jedyne, na czym im zależy, to poprawienie przejrzystości i czytelności zawartości, a szybkość odblokowywania poszczególnych elementów pozostanie taka sama. Ostatecznie okazało się, że misje dają mniej niż wcześniej. Jak odniósł się do tego jeden z projektantów?
Riot na temat nagród wydarzenia
Gracze, którzy chcieli odblokować droższą zawartość wydarzenia, jak na przykład prestiżowa skórka czy punkty prestiżu, poza wykonaniem wszystkich misji od zawsze musieli rozegrać jeszcze trochę gier, aby zdobyć wymaganą ilość tokenów za pośrednictwem powtarzalnej misji. Twórcy zapewniali, że ilość tych gier się nie zmieni, a fani nie będą musieli grindować więcej, aby uzyskać dostęp do pożądanej zawartości.
Okazuje się, że misje podczas wydarzenia Worlds 2022 dają mniej tokenów niż wcześniej. Oznacza to, że ilość rozgrywek, które trzeba było rozegrać, aby odblokować droższe przedmioty w sklepie wydarzenia, wzrosła. Riot Sakaar wypowiedział się w imieniu zespołu i napisał, że nie było to zamierzone, a misje zostaną zaktualizowane, aby zrekompensować graczom braki.
Cześć wszystkim! Zespół właśnie zakończył pracę nad tym problemem i doszliśmy do tego, że rzeczywiście popełniliśmy błąd. Macie rację, jeśli zagralibyście 70 gier podczas tegorocznej przepustki Worlds, dostaniecie około 205 tokenów mniej w porównaniu z zeszłorocznym passem. To dlatego, że zrobiliśmy 5 tygodniowych misji wartych tokeny (po 200 tokenów każda), zamiast 6.
- ZOBACZ – Riot wyjaśnia, jak działa system monitorowania chatu w League of Legends. Idzie raczej średnio
Był to błąd wynikający z nowych wyzwań, które pojawiły się wraz z pierwszą przepustką w nowym systemie w połączeniu z mistrzostwami Worlds. Pomijając wymówki, chcemy powtórzyć, że popełniliśmy błąd i zamierzamy go naprawić. Aktualizujemy misje Empyrean (premiera w patchu 12.21), aby przyznać dodatkowe 4400 doświadczenia w tych 10 zadaniach. Innymi słowy, jeśli misja nagradzała wcześniej 300 XP, teraz będzie nagradzać 740 XP. Łącznie XP nagradzane za wszystkie 10 misji Empyrean będzie wynosić 8300 XP. To równowartość kolejnych 11 kamieni milowych do przepustki(lub 220 tokenów). Doceniamy dbałość o szczegóły i będziemy podwójnie sprawdzać wszystkie nadchodzące wydarzenia, aby upewnić się, że to się nie powtórzy.
Wraz z nadejściem misji powiązanych z nowymi skórkami Empyrean Riot planuje dać graczom więcej doświadczenia, aby zrekompensować mniejszą ilość tokenów w przepustce Worlds. Twórcy przyznali się do błędu i zapewniają, że w przypadku kolejnych przepustek postarają się go nie powtórzyć.
Warto zwrócić uwagę na to, że wszystko za sprawą wpisu jednego z graczy o nicku IrrsinnIsReal. Wyliczył to, jak dużo tokenów można otrzymać podczas tegorocznej przepustki Worlds i zestawił to z zeszłorocznym wydarzeniem. Zwrócił tym uwagę Riotu na problem, który zostanie wyeliminowany wraz z nadejściem misji Empyrean.