w

Riot tłumaczy, dlaczego Yone i Yasuo nie otrzymują żadnych zmian, choć wygrywają coraz mniej gier

Riot Games

Yone i Yasuo powinni zostać wzmocnieni?


Nowy zestaw przedmiotów mocno odbił się na wielu postaciach, które do tej pory były bardzo silne. Jednym z najpoważniejszych tego typu przypadków był Kassadin, którego twórcy musieli ratować i aktualizować w zaledwie 48h po wprowadzeniu nowego systemu przedmiotów, gdyż jego Win Ratio w przeciągu jednego dnia mocno spadło.

Podobnie jest w tym przypadku, Iońscy bracia w przedsezonie nie czują się najlepiej, bowiem ich współczynnik zwycięstw również nie wypada najkorzystniej, a nawet woła o pomoc. Jeden z pracowników Riot Games postanowił wyjaśnić graczom, gdzie może leżeć tego przyczyna. Dodatkowo wyjaśnił również, dlaczego do tej pory nie zostali oni wzmocnieni.

Niskie WR Yasuo i Yone

Kilkanaście dni temu, a dokładnie 11 listopada do największej gry MOBA na świecie trafiła przedsezonowa aktualizacja. Zmieniono w niej między innymi wygląd i sposób działania sklepu, również usunięto dużą część przedmiotów i zastąpiono je nowymi, podzielonymi na unikalne klasy. To właśnie wtedy powstała całkowicie nowa meta, którą z każdą aktualizacją stara się zbalansować deweloper. Do tej pory na oficjalne serwery wprowadzono już jedną poprawkę 24 listopada, w oznaczonym numerem 10.24 patchu zbuffowano i znerfiono razem 20 itemów oraz kilka postaci. Nie było tam jednak nic o Yasuo i Yone, którzy na ten moment nie wygrywają dużej ilości spotkań.

ZOBACZ – Dla tych osób najważniejszą informacją jest to, czy nowe postacie w LoLu mają powyżej 18 lat

Win Rate Yasuo waha się pomiędzy 45% na MIDzie i 44.5% na TOPie, Yone osiąga 44.5% na MIDzie i zaledwie 42% na TOPie. Na pytanie w sprawie takich wyników, postanowił odpowiedzieć Riot Phlox. Uznał, że nie jest to wina championów, a graczy, którzy składają złe przedmioty.

Yone/Yasuo obaj wciąż mają dobre / dające przeżywalność / silne buildy, ale mało kto je robi. Zamiast kupować Immortal Shieldbow, większość ludzi wciąż śpieszy się z zakupem Phantom Dancera (i mocno przegrywa). Nie mam dobrego kontekstu w konkretnych liczbach.

Następnie, w innej wypowiedzi pracownik dodał:

Myślę, że bracia krytujący nadal często używają złych przedmiotów (wciąż mogą potrzebować wzmocnień, ale nie jest to teraz pilne).

Oznacza to, że na ten moment Riot Games wierzy, że winą słabego współczynnika zwycięstw są źle dobrane przedmioty. Być może, jeżeli taki stan rzeczy będzie się utrzymywać, zmienią swoją decyzję.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends