Reklama

Riot ujawnił, jak chciał zmienić „Q” Ezreala. Wydało się to przypadkowo przy okazji zabawy graczy

League of Legends

Reklama

Rioterzy na pewnym etapie zmian testowali cios krytyczny na Q Ezreala. Jak mogła działać zdolność?

Reklama


Społeczność LoLa jest naprawdę ogromna, a fani często urządzają sobie zabawy, w których dyskutują o zmianach, które jeśli zostałyby wprowadzone, wywołałyby w League ogromny chaos. Tym razem gracze zastanawiali się, jaka pojedyncza modyfikacja w zestawie wybranego bohatera sprawiłaby, że champion byłby bez dwóch zdań OP.

Na jedną z propozycji odpowiedział Rioter, który przekazał graczom, że wymyślona przez jednego z fanów zmiana była przez pewien czas rozważana przez projektantów. Jak dokładnie mogła wyglądać jedna ze zdolności Ezreala?

Jak mogło działać Q Ezreala?

Użytkownik o nicku ekolanderia zadał na Reddicie pytanie dotyczące pojedynczej zmiany, jaką gracze wprowadziliby, aby zmienić zestaw umiejętności bohatera w naprawdę przegięty.

Reklama

Jaka byłaby najbardziej OP zmiana, którą Riot mógłby zaimplementować w skillset championa? Nic w stylu „ult Karthusa zadaje teraz true damage”, bo to wychodzi za daleko. Bardziej na zasadzie „żołnierze Azira nakładają teraz pasywkę Nashor’s Tootha”.

Jedna z zaproponowanych poprawek miałaby dotknąć Ezreala, którego Q mogłoby trafiać krytycznie. Co ciekawe to właśnie na tą propozycję odpowiedział jeden z pracowników Riotu – GalaxySmash.

Testowaliśmy pewną wersję tego rozwiązania, gdy robiliśmy aktualizację przedmiotów. Jeśli jego Q „trafiło krytycznie” wystrzeliwało drugi, identyczny pocisk niemal w tym samym czasie. Niestety nie do końca działało to tak, jakbyśmy chcieli i nie było zbyt zabawne.

Q Ezreala mogło więc wyglądać naprawdę ciekawie. Mimo że testy projektantów wykazały, że zdolność nie działała tak, jak chcieliby tego twórcy, z pewnością samo zobaczenie badanej zmiany byłoby interesujące.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej