Riot w końcu poprawił odkryty przez graczy w ostatnim czasie krytyczny błąd z LoLa
Riot wyeliminował jeden z poważniejszych błędów, który w ostatnim czasie trapił LoLa.
League of Legends znane jest z tego, że nie wszystko zawsze działa, tak jak mogliby chcieć tego twórcy czy gracze. Do LoLa często wkradają się błędy, które w jakiś sposób psują rozgrywkę. Niektóre mają na nią większy, a inne mniejszy wpływ. Nie można powiedzieć, że ostatnio odkryty błąd z Rek’Sai był jednym z łagodniejszych. Bohaterka była w stanie dosłownie na jeden cios powalić swój cel w tym między innymi epickie stwory – Barona czy smoka.
Poprawka błędu
Tak poważny błąd nie mógł przynieść nic dobrego i gry, w których pojawiała się wspomniana postać, szybko zostały niszczone. Niektórzy nadużywali buga, co jak łatwo zgadnąć – przynosiło im łatwe zwycięstwo podczas gier rankingowych i nie tylko. Fani postanowili nagłośnić tę sprawę.
Riot zauważył problem i rozpoczął prace, które miały na celu jego wyeliminowanie. Filmiki, które można znaleźć w sieci, wskazują, że jest to wina W – Burrow/Unborrow. Skill ten pozwala na zanurzenie się w ziemi. Gdy umiejętność zostanie użyta ponownie, Rek’Sai wynurzy się, zada obrażenia fizyczne i podrzuci wrogów na 1 sekundę. Okazało się, że gra w zły sposób rejestruje obrażenia po tym, jak bohaterka wyskakuje z ziemi.
Na krótko po tym, jak błąd został odkryty przez społeczność, Riot zaadresował go w jednej z poprawek.
Wyeliminowano bug, który sprawiał, że jeśli dobrze wykorzystany, pozwalał Rek’Sai praktycznie natychmiastowo niszczyć swój cel dzięki W – Burrow/Unburrow.
Mimo że League często miewa tego typu problemy, twórcy starają się szybko na nie reagować. Zespół nie jest w stanie przetestować wszystkich interakcji, które posiada ponad 150 bohaterów. Można spodziewać się, że kod LoLa po tak długim okresie prac, jest naprawdę zagmatwany i czasami zmiany, które pozornie nie dotyczyły danej postaci, ostatecznie sprawią, że zostanie ona zbugowana.