Riot zaczął bardzo się mieszać. Właśnie zrezygnowano z kontrowersyjnych zmian, które miały wejść do LoLa
Riot zdecydował o cofnięciu części planowanych zmian, przynajmniej na patch 12.11.
Riot ma ostatnio naprawdę dużą zagwozdkę, jeżeli chodzi o obrażenia assasynów. Co chwilę proponowane są zmiany, które w jakiś sposób wpływają na szybkość likwidowania postaci. Twitter, Reddit, wszystkie te miejsca są pełne wypowiedzi Rioterów, którzy dyskutują ze społecznością.
Efektem tych dyskusji jest zaniechanie części zmian, które były planowane na aktualizację 12.11. Chodzi tutaj konkretnie o „destrukcję”, czyli coś, o czym wiele osób nie ma nawet pojęcia. Jest to bowiem statystyka, którą często się myli z zupełnie inną.
Riot rezygnuje z części buffów
Riot w ostatnich tygodniach wprowadzał zmiany, które miały ograniczyć możliwość oneshotowania. We wstępnym opisie patcha 12.11 stwierdzono, że trzeba podnieść „lethality”, czyli po polsku „destrukcję” niektórych przedmiotów.
Zdaniem graczy miałoby to w pewien sposób przywrócić oneshotowanie do gry. W efekcie na Reddicie powstało wiele tematów na ten temat. Dlaczego ludzie tak na to narzekali?
Deweloperzy planowali zwiększyć destrukcję u kilku przedmiotów. Przypomnijmy, czym w ogóle jest ta statystyka:
Destrukcja (ang. Lethality) to statystyka pozwalająca ominąć część pancerza na podstawie poziomu przeciwnika. Żaden bohater nie posiada Destrukcji. Destrukcja może zostać zwiększone za pomocą przedmiotów, run, specjalizacji i niektórych umiejętności bohaterów. Zastąpiła przebicie pancerza w Sezonie 2017. Destrukcja to płaskie przebicie pancerza, co oznacza że obniża pancerz przeciwnika o daną wartość – via leagueoflegends.fandom.com.
Zdaniem graczy podniesienie lethality spowodowałoby powrót do starego układu. W teorii zmiany były jedynie o kilka punktów, ale w praktyce rzeczywiście mogło to wpływać na LoLa. Riot stwierdził więc, że rezygnuje z tego pomysłu.
W wyjaśnieniach padają informacje o tym, że mimo wszystko Riot będzie chciał się tym zająć, ale dopiero po przeanalizowaniu statystyk z patcha 12.11. Społeczność standardowo podzieliła się na tych, którzy to popierają i na tych, którzy narzekają na fakt, iż deweloperzy kierują się opinią Reddita.
Obrażenia nadal są bardzo kontrowersyjnym tematem. Wszyscy chcą coś dla siebie ugrać i widać bardzo mocne podzielenie graczy na konkretnych rangach.