Szczegółowy opis nadchodzącej do League of Legends aktualizacji 12.11. Co dokładnie się zmieni?
Reklama
Jak będzie wyglądała nadchodząca aktualizacja 12.11?
Reklama
Aktualizacje w League of Legends są szczególnie wyczekiwane przez graczy ze względu na pojawiające się w nich poprawki bohaterów. Ostatnio sporo mówiło się o patchu 12.10, który odwrócił metę do góry nogami.
Wiele się pozmieniało, przez co Riot musiał nieco zbalansować championów w mini-patchu 12.10b. W końcu przyszedł czas na ogłoszenie kolejnej, pełnoprawnej aktualizacji, która skupi się na wielu postaciach i przedmiotach.
Jak prezentuje się szczegółowa rozpiska buffów i nerfów, które trafią do League of Legends już wkrótce?
Reklama
Zmiany w aktualizacji 12.11
Wzmocnienia bohaterów
- Xin Zhao
- Determination (P)
- Skalowanie leczenia zwiększone z 7% do 10%
- Wind Becomes Lightning (W)
- Koszt many zmniejszony z 60 do 60-40
- Obrażenia pchnięcia zwiększone z 40-180 (+80% tAD) (+50% AP) do 50-190 (+90% tAD) (+65% AP)
- Determination (P)
- Nunu and Willump
- Consume (Q)
- Leczenie na celach, które nie są bohaterami zwiększone z 65-185 (+6% bHP) (+70% AP) do 65-185 (+10% bHP) (+90% AP)
- Snowball Barrage (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 14 do 14-10 sekund
- Consume (Q)
- Ryze
- Spell Flux (E)
- Skalowanie AP zwiększone z 30% do 35%
- Koszt many zmniejszony z 40-100 do 35-75
- Spell Flux (E)
- Taric
- Starlight’s Touch (Q)
- Koszt many zmniejszony z 65-85 do 60
- Skalowanie leczenia za każdy stack zwiększone z 0,75% do 1%
- Dazzle (E)
- Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1,25 do 1,5 sekundy
- Czas odnowienia zmniejszony z 17-13 do 15-11 sekund
- Starlight’s Touch (Q)
- Rakan
- Gleaming Quill (Q)
- Bazowa wartość leczenia zwiększona z 18-90 do 30-115
- Grand Entrance (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 18-12 do 16-10
- Battle Dance (E)
- Koszt many zmniejszony z 60-100 do 40-60
- Bazowa wartość tarczy zwiększona z 35-135 do 50-150
- Gleaming Quill (Q)
- Samira
- Podstawowe statystyki
- AD na poziom zwiększone z 3 do 3,3
- Flair (Q)
- Skalowanie AD zwiększone z 80%-120% do 85%-125%
- Podstawowe statystyki
- Caitlyn
- Piltover Peacemaker (Q)
- Skalowanie AD zwiększone z 130%-190% do 125%-205%
- Koszt many zmniejszony z 50-90 do 55-75
- 90 Caliber Net (E)
- Podstawowe obrażenia zwiększone z 70-230 do 80-280
- Czas odnowienia zmniejszony z 16-10 do 16-8 sekund
- Piltover Peacemaker (Q)
- Aphelios
- Prędkość ataku po ulepszeniu zwiększona z 6% do 6,5%
- Lethality po ulepszeniu zwiększone z 4,5 do 5,5
- Tahm Kench
- An Acquired Taste (P)
- Skalowanie obrażeń on-hit zwiększone z 2,5% do 4%
- Tongue Lash (Q)
- Podstawowa wartość leczenia zwiększona z 10-20 do 10-30
- Devour (R)
- Podstawowa wartość tarczy zwiększona z 500-900 do 650-950
- An Acquired Taste (P)
- Irelia
- Bladesurge (Q)
- Skalowanie leczenia zwiększone z 7%-11% do 9%-13%
- Flawless Duet (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 18-12 do 16-12
- Bladesurge (Q)
- Gragas
- Barrel Roll (Q)
- Minimalne skalowanie AP zwiększone z 70% do 80%
- Czas odnowienia zmniejszony 11-7 do 10-6 sekund
- Body Slam (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 16-12 do 14-12 sekund
- Barrel Roll (Q)
- Lee Sin
- Podstawowe statystyki
- AD zwiększone z 66 do 68
- Sonic Wave (Q)
- Podstawowe obrażenia zwiększone z 50-150 do 55-155
- Podstawowe statystyki
- Tryndamere
- Bloodlust (Q)
- Podstawowa wartość leczenia zwiększona 25-57 do 30-70
- Leczenie za punkt furii zwiększone z 0.45-1.65 do 0.5-2.3
- Undying Rage (R)
- Czas odnowienia zmniejszony z 130-90 do 120-80
- Bloodlust (Q)
- Sylas
- Kingslayer (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 14-6 do 12-6 sekund
- Koszt many zmniejszony z 60-100 do 50-90
- Minimalne skalowanie AP zwiększone z 35% do 40%
- Abscond (E)
- Czas odnowienia zmniejszony 14-10 do 13-9 sekund
- Kingslayer (W)
Osłabienia bohaterów
- Lillia
- Podstawowe statystyki
- Bazowe HP zmniejszone z 650 do 625
- Dream-Laden Bough (P)
- Obrażenia zmniejszone z 1,5% za 100 AP do 1,2% za 100 AP
- Podstawowe statystyki
- Wukong
- Warrior Trickster (W)
- Czas odnowienia zwiększony z 20-12 do 22-12 sekund
- Nimbus Strike (E)
- Mnożnik obrażeń przeciwko potworom zmniejszony z 180% do 160%
- Warrior Trickster (W)
- Master Yi
- Podstawowe statystyki
- Przyrost HP na poziom zmniejszony o 6
- Wuju Style (E)
- Podstawowe obrażenia zmniejszony z 30-62 do 30-50
- Podstawowe statystyki
- Swain
- Death’s Hand (P)
- Skalowanie leczenia zmniejszone z 3,5%-7% do 3%-6%
- Vision of Empire (W)
- Obrażenia zmniejszone z 80-240 (+70% AP) do 80-220 (+55% AP)
- Demonic Ascension (R)
- HP przywracane na sekundę zmniejszone z 15-45 (+20% AP) do 15-40 (+18% AP)
- Death’s Hand (P)
- Taliyah
- Podstawowe statystyki
- Bazowe HP zmniejszone z 570 do 550
- Threaded Volley (Q)
- Czas odnowienia zwiększony z 6,5-2,5 do 7-3 sekundy
- Bazowe obrażenia za kamień zmniejszone z 38-130 do 40-120
- Podstawowe statystyki
- Gwen
- Hallowed Mist (W)
- Odporność na magię zmniejszona z 20 do 12-20
- Czas odnowienia zwiększony z 22-14 do 22-18 sekund
- Skip 'n Slash (E)
- Zwrot czasu odnowienia zmniejszony z 60% do 50%
- Hallowed Mist (W)
- Kayn (Rhaast)
- Reaping Slash (Q)
- Skalowanie zmniejszone z 5,5% za 100 AD do 5% za 100 AD
- Reaping Slash (Q)
- Brand
- Blaze (P)
- Obrażenia na stack zmniejszone z 3% do 2,5%
- Obrażenia eksplozji zmienione z 10%-14% do 8%-12%
- Blaze (P)
- Kog’Maw
- Caustic Spittle (Q)
- Prędkość ataku zmniejszona z 15%-35% do 10%-30%
- Redukcja zmniejszona z 25%-33% do 23%-31%
- Bio-Arcane Barrage (W)
- Skalowanie z maksymalnym zdrowiem celu zmniejszone z 3%-7% do 3%-6%
- Caustic Spittle (Q)
- Rengar
- Podstawowe statystyki
- Bazowe HP zmniejszone z 655 do 620
- AD na poziom zmniejszone z 3 do 2,5
- Thrill of the Hunt (R)
- Czas odnowienia zwiększony z 110-70 do 110-90
- Podstawowe statystyki
- Veigar
- Event Horizon (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 20-12 do 20-14
- Event Horizon (E)
- Senna
- Absolution (P)
- Szansa na zdobycie duszy przy zabójstwie przez Sennę zwiększona z 2.777% do 8.333%
- Piercing Darkness(Q)
- Bazowa wartość spowolnienia zmniejszona z 20% do 15%
- Czas trwania spowolnienia zmieniony z 2 do 1-2 sekund
- Absolution (P)
- Olaf
- Berserker Rage (P)
- Maksymalna wartość prędkości ataku osiągana przy 30%
- Maksymalna wartość lifestealu zmniejszona z 0%-30% do 8%-25%
- Undertow (Q)
- Minimalny cooldown Q zmniejszony z 3 do 2,5 sekundy
- Bazowe obrażenia zwiększone z 60-260 do 70-270
- Tough It Out (W)
- Czas odnowienia zwiększony z 16-10 do 16-12 sekund
- Ragnarok (R)
- Odporność oraz pancerz zmniejszone z 10-40 do 10-30
- Berserker Rage (P)
Zmiany bohaterów
- Zeri
- Podstawowy atak
- Usunięto spowolnienie podstawowego ataku.
- Przelicznik AP wzmocnionego podstawowego ataku zwiększony z 80% do 90%
- Dodatkowe obrażenia podstawowego ataku od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 1-10% do 3-15%
- Burst Fire (Q)
- Obrażenia zwiększone z 7-15 (+110%-120% AD) do 8-20 (+110%-130% AD)
- Ultrashock Laser (W)
- Zdolność trafi krytycznie przeciwko bohaterom oraz potworom, jeśli przeleciało przez ścianę.
- Spowolnienie zmniejszone z 30%-70% do 30%-50%
- Przelicznik AD zwiększony z 140% do 150%
- Czas odnowienia zmniejszony z 13-9 do 12-8 sekund
- Spark Surge (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 26-20 do 22-16 sekund
- Redukcja czasu odnowienia zmniejszona z 1 do 0,5 sekundy (przy trafieniu krytycznym z 3 sekund do 1,5)
- Lightning Crash (R)
- Bonusowa prędkość poruszania się za stack zmniejszona z 1,5% do 1%
- Ilość stacków za trafienie bohatera zwiększona z 4 do 8
- Czas odnowienia superumiejętności zmniejszony z 120-70 do 100-70 sekund
- Podstawowy atak
Wzmocnienia przedmiotów
- Crown of the Shattered Queen
- AP zwiększone z 60 do 70 (Przedmiot Ornna: z 80 do 90)
- Hextech Rocketbelt
- Przebicie odporności zwiększone z 6 do 10 (Przedmiot Ornna: z 10 do 15)
- Night Harvester
- Czas odnowienia na cel zmniejszony z 40 do 30 sekund
- Ability haste zwiększone z 15 do 25 (Przedmiot Ornna: z 20 do 30)
- Goredrinker
- Ability haste zdolności mitycznej zwiększone z 5 do 7
- Duskblade of Draktharr
- Lethality zwiększone z 18 do 20 (Przedmiot Ornna: z 26 do 29)
- AD zwiększone z 60 do 70 (Przedmiot Ornna: z 75 do 90)
- Eclipse
- Lethality zwiększone z 18 do 20 (Przedmiot Ornna: z 26 do 29)
- AD zwiększone z 55 do 60 (Przedmiot Ornna: z 75 do 85)
- Obrażenia od maksymalnego HP zmienione z 6% do 6% dla postaci melee, 3% dla postaci walczących z dystansu
- Prowler’s Claw
- Lethality zwiększone z 18 do 20 (Przedmiot Ornna: z 26 do 29)
- AD zwiększone z 60 do 70 (Przedmiot Ornna: z 75 do 85)
- Axiom Arc
- Lethality zwiększone z 10 do 13
- Serpent’s Fang
- Lethality zwiększone z 12 do 14
- Sterak’s Gage
- Skalowanie tarczy zwiększone z 70% do 75%
- Bazowe AD konwertowane na bonusowe AD zwiększone z 40% do 45%
- Blade of the Ruined King
- Lifesteal zwiększony z 7% do 8%
- Bami’s Cinder
- Koszt ukończenia zmniejszony z 300 do 200
- Frostfire Gauntlet
- HP zwiększone z 350 do 450
- Turbo Chemtank
- HP zwiększone z 350 do 450
- Sunfire Aegis
- HP zwiększone z 350 do 450
- Randuin’s Omen
- Pancerz zwiększony z 80 do 90
- Spirit Visage
- Odporność na magię zwiększona z 40 do 50
- Abyssal Mask
- Odporność za dotkniętego przeciwnika zwiększona z 7 do 9
- Odporność na magię zwiększona z 30 do 35
- Zeke’s Convergence
- Pancerz zwiększony z 25 do 35
- Knight’s Vow
- Ability haste zwiększone z 10 do 20
- Chempunk Chainsword
- Ability haste zwiększone z 15 do 25
- AD zwiększone z 45 do 55
- Mortal Reminder
- Ilość ataków wymaganych do wzmocnienia zmniejszona z 3 do 2
- Executioner’s Calling
- AD zwiększone z 15 do 20
- Morellonomicon
- HP zwiększone z 250 do 300
- AP zwiększone z 80 do 90
- Chemtech Putrifier
- AP zwiększone z 55 do 60
- Oblivion Orb
- AP zwiększone z 30 do 35
- Thornmail
- Skalowanie pasywnych obrażeń zwiększone z 10% do 20%
- Bramblevest
- Bazowe obrażenia zdolności pasywnej zwiększone z 3 do 4
Osłabienia przedmiotów
- Everfrost
- Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 1,5 do 1 sekundy
- Liandry’s Anguish
- Podstawowe obrażenia palenia zmniejszone z 15 do 12,5 na sekundę
- Riftmaker
- AP zmniejszone z 80 do 70 (Przedmiot Ornna: z 100 do 90)
- Umbral Glaive
- Czas odnowienia zwiększony z 35 do 40 sekund
- Maw of Malmortius
- Czas odnowienia zwiększony z 60 do 75 sekund
- Death’s Dance
- Leczenie zmniejszone z 140% bAD do 120% bAD
- Kraken Slayer
- Obrażenia trzeciego ataku zmniejszone z 60 (+45% bAD) do 50 (+40% bAD)
Zmiany systemowe
- Głębokie rany
- Siła głębokich ran zmniejszona z 30/50% do 25/40%
- Lethal Tempo
- Prędkość ataku za stack zmniejszona z 5% do 3%
- Obrażenia wież
- AD zewnętrznych wież zwiększone z 167-391 do 162-322
Reklama