Reklama

Szczegółowy opis nadchodzącej do League of Legends aktualizacji 12.11. Co dokładnie się zmieni?

League of Legends

Reklama

Jak będzie wyglądała nadchodząca aktualizacja 12.11?

Reklama


Aktualizacje w League of Legends są szczególnie wyczekiwane przez graczy ze względu na pojawiające się w nich poprawki bohaterów. Ostatnio sporo mówiło się o patchu 12.10, który odwrócił metę do góry nogami.

Wiele się pozmieniało, przez co Riot musiał nieco zbalansować championów w mini-patchu 12.10b. W końcu przyszedł czas na ogłoszenie kolejnej, pełnoprawnej aktualizacji, która skupi się na wielu postaciach i przedmiotach.

Jak prezentuje się szczegółowa rozpiska buffów i nerfów, które trafią do League of Legends już wkrótce?

Reklama

Zmiany w aktualizacji 12.11

Wzmocnienia bohaterów

  • Xin Zhao
    • Determination (P)
      • Skalowanie leczenia zwiększone z 7% do 10%
    • Wind Becomes Lightning (W)
      • Koszt many zmniejszony z 60 do 60-40
      • Obrażenia pchnięcia zwiększone z 40-180 (+80% tAD) (+50% AP) do 50-190 (+90% tAD) (+65% AP)
  • Nunu and Willump
    • Consume (Q)
      • Leczenie na celach, które nie są bohaterami zwiększone z 65-185 (+6% bHP) (+70% AP) do 65-185 (+10% bHP) (+90% AP)
    • Snowball Barrage (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 14 do 14-10 sekund
  • Ryze
    • Spell Flux (E)
      • Skalowanie AP zwiększone z 30% do 35%
      • Koszt many zmniejszony z 40-100 do 35-75
  • Taric
    • Starlight’s Touch (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 65-85 do 60
      • Skalowanie leczenia za każdy stack zwiększone z 0,75% do 1%
    • Dazzle (E)
      • Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1,25 do 1,5 sekundy
      • Czas odnowienia zmniejszony z 17-13 do 15-11 sekund
  • Rakan
    • Gleaming Quill (Q)
      • Bazowa wartość leczenia zwiększona z 18-90 do 30-115
    • Grand Entrance (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 18-12 do 16-10
    • Battle Dance (E)
      • Koszt many zmniejszony z 60-100 do 40-60
      • Bazowa wartość tarczy zwiększona z 35-135 do 50-150
  • Samira
    • Podstawowe statystyki
      • AD na poziom zwiększone z 3 do 3,3
    • Flair (Q)
      • Skalowanie AD zwiększone z 80%-120% do 85%-125%
  • Caitlyn
    • Piltover Peacemaker (Q)
      • Skalowanie AD zwiększone z 130%-190% do 125%-205%
      • Koszt many zmniejszony z 50-90 do 55-75
    • 90 Caliber Net (E)
      • Podstawowe obrażenia zwiększone z 70-230 do 80-280
      • Czas odnowienia zmniejszony z 16-10 do 16-8 sekund
  • Aphelios
    • Prędkość ataku po ulepszeniu zwiększona z 6% do 6,5%
    • Lethality po ulepszeniu zwiększone z 4,5 do 5,5
  • Tahm Kench
    • An Acquired Taste (P)
      • Skalowanie obrażeń on-hit zwiększone z 2,5% do 4%
    • Tongue Lash (Q)
      • Podstawowa wartość leczenia zwiększona z 10-20 do 10-30
    • Devour (R)
      • Podstawowa wartość tarczy zwiększona z 500-900 do 650-950
  • Irelia
    • Bladesurge (Q)
      • Skalowanie leczenia zwiększone z 7%-11% do 9%-13%
    • Flawless Duet (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 18-12 do 16-12
  • Gragas
    • Barrel Roll (Q)
      • Minimalne skalowanie AP zwiększone z 70% do 80%
      • Czas odnowienia zmniejszony 11-7 do 10-6 sekund
    • Body Slam (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 16-12 do 14-12 sekund
  • Lee Sin
    • Podstawowe statystyki
      • AD zwiększone z 66 do 68
    • Sonic Wave (Q)
      • Podstawowe obrażenia zwiększone z 50-150 do 55-155
  • Tryndamere
    • Bloodlust (Q)
      • Podstawowa wartość leczenia zwiększona 25-57 do 30-70
      • Leczenie za punkt furii zwiększone z 0.45-1.65 do 0.5-2.3
    • Undying Rage (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 130-90 do 120-80
  • Sylas
    • Kingslayer (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 14-6 do 12-6 sekund
      • Koszt many zmniejszony z 60-100 do 50-90
      • Minimalne skalowanie AP zwiększone z 35% do 40%
    • Abscond (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony 14-10 do 13-9 sekund

Osłabienia bohaterów

  • Lillia
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 650 do 625
    • Dream-Laden Bough (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 1,5% za 100 AP do 1,2% za 100 AP
  • Wukong
    • Warrior Trickster (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 20-12 do 22-12 sekund
    • Nimbus Strike (E)
      • Mnożnik obrażeń przeciwko potworom zmniejszony z 180% do 160%
  • Master Yi
    • Podstawowe statystyki
      • Przyrost HP na poziom zmniejszony o 6
    • Wuju Style (E)
      • Podstawowe obrażenia zmniejszony z 30-62 do 30-50
  • Swain
    • Death’s Hand (P)
      • Skalowanie leczenia zmniejszone z 3,5%-7% do 3%-6%
    • Vision of Empire (W)
      • Obrażenia zmniejszone z 80-240 (+70% AP) do 80-220 (+55% AP)
    • Demonic Ascension (R)
      • HP przywracane na sekundę zmniejszone z 15-45 (+20% AP) do 15-40 (+18% AP)
  • Taliyah
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 570 do 550
    • Threaded Volley (Q)
      • Czas odnowienia zwiększony z 6,5-2,5 do 7-3 sekundy
      • Bazowe obrażenia za kamień zmniejszone z 38-130 do 40-120
  • Gwen
    • Hallowed Mist (W)
      • Odporność na magię zmniejszona z 20 do 12-20
      • Czas odnowienia zwiększony z 22-14 do 22-18 sekund
    • Skip 'n Slash (E)
      • Zwrot czasu odnowienia zmniejszony z 60% do 50%
  • Kayn (Rhaast)
    • Reaping Slash (Q)
      • Skalowanie zmniejszone z 5,5% za 100 AD do 5% za 100 AD
  • Brand
    • Blaze (P)
      • Obrażenia na stack zmniejszone z 3% do 2,5%
      • Obrażenia eksplozji zmienione z 10%-14% do 8%-12%
  • Kog’Maw
    • Caustic Spittle (Q)
      • Prędkość ataku zmniejszona z 15%-35% do 10%-30%
      • Redukcja zmniejszona z 25%-33% do 23%-31%
    • Bio-Arcane Barrage (W)
      • Skalowanie z maksymalnym zdrowiem celu zmniejszone z 3%-7% do 3%-6%
  • Rengar
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 655 do 620
      • AD na poziom zmniejszone z 3 do 2,5
    • Thrill of the Hunt (R)
      • Czas odnowienia zwiększony z 110-70 do 110-90
  • Veigar
    • Event Horizon (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 20-12 do 20-14
  • Senna
    • Absolution (P)
      • Szansa na zdobycie duszy przy zabójstwie przez Sennę zwiększona z 2.777% do 8.333%
    • Piercing Darkness(Q)
      • Bazowa wartość spowolnienia zmniejszona z 20% do 15%
      • Czas trwania spowolnienia zmieniony z 2 do 1-2 sekund
  • Olaf
    • Berserker Rage (P)
      • Maksymalna wartość prędkości ataku osiągana przy 30%
      • Maksymalna wartość lifestealu zmniejszona z 0%-30% do 8%-25%
    • Undertow (Q)
      • Minimalny cooldown Q zmniejszony z 3 do 2,5 sekundy
      • Bazowe obrażenia zwiększone z 60-260 do 70-270
    • Tough It Out (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 16-10 do 16-12 sekund
    • Ragnarok (R)
      • Odporność oraz pancerz zmniejszone z 10-40 do 10-30

Zmiany bohaterów

  • Zeri
    • Podstawowy atak
      • Usunięto spowolnienie podstawowego ataku.
      • Przelicznik AP wzmocnionego podstawowego ataku zwiększony z 80% do 90%
      • Dodatkowe obrażenia podstawowego ataku od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 1-10% do 3-15%
    • Burst Fire (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 7-15 (+110%-120% AD) do 8-20 (+110%-130% AD)
    • Ultrashock Laser (W)
      • Zdolność trafi krytycznie przeciwko bohaterom oraz potworom, jeśli przeleciało przez ścianę.
      • Spowolnienie zmniejszone z 30%-70% do 30%-50%
      • Przelicznik AD zwiększony z 140% do 150%
      • Czas odnowienia zmniejszony z 13-9 do 12-8 sekund
    • Spark Surge (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 26-20 do 22-16 sekund
      • Redukcja czasu odnowienia zmniejszona z 1 do 0,5 sekundy (przy trafieniu krytycznym z 3 sekund do 1,5)
    • Lightning Crash (R)
      • Bonusowa prędkość poruszania się za stack zmniejszona z 1,5% do 1%
      • Ilość stacków za trafienie bohatera zwiększona z 4 do 8
      • Czas odnowienia superumiejętności zmniejszony z 120-70 do 100-70 sekund

Wzmocnienia przedmiotów

  • Crown of the Shattered Queen
    • AP zwiększone z 60 do 70 (Przedmiot Ornna: z 80 do 90)
  • Hextech Rocketbelt
    • Przebicie odporności zwiększone z 6 do 10 (Przedmiot Ornna: z 10 do 15)
  • Night Harvester
    • Czas odnowienia na cel zmniejszony z 40 do 30 sekund
    • Ability haste zwiększone z 15 do 25 (Przedmiot Ornna: z 20 do 30)
  • Goredrinker
    • Ability haste zdolności mitycznej zwiększone z 5 do 7
  • Duskblade of Draktharr
    • Lethality zwiększone z 18 do 20 (Przedmiot Ornna: z 26 do 29)
    • AD zwiększone z 60 do 70 (Przedmiot Ornna: z 75 do 90)
  • Eclipse
    • Lethality zwiększone z 18 do 20 (Przedmiot Ornna: z 26 do 29)
    • AD zwiększone z 55 do 60 (Przedmiot Ornna: z 75 do 85)
    • Obrażenia od maksymalnego HP zmienione z 6% do 6% dla postaci melee, 3% dla postaci walczących z dystansu
  • Prowler’s Claw
    • Lethality zwiększone z 18 do 20 (Przedmiot Ornna: z 26 do 29)
    • AD zwiększone z 60 do 70 (Przedmiot Ornna: z 75 do 85)
  • Axiom Arc
    • Lethality zwiększone z 10 do 13
  • Serpent’s Fang
    • Lethality zwiększone z 12 do 14
  • Sterak’s Gage
    • Skalowanie tarczy zwiększone z 70% do 75%
    • Bazowe AD konwertowane na bonusowe AD zwiększone z 40% do 45%
  • Blade of the Ruined King
    • Lifesteal zwiększony z 7% do 8%
  • Bami’s Cinder
    • Koszt ukończenia zmniejszony z 300 do 200
  • Frostfire Gauntlet
    • HP zwiększone z 350 do 450
  • Turbo Chemtank
    • HP zwiększone z 350 do 450
  • Sunfire Aegis
    • HP zwiększone z 350 do 450
  • Randuin’s Omen
    • Pancerz zwiększony z 80 do 90
  • Spirit Visage
    • Odporność na magię zwiększona z 40 do 50
  • Abyssal Mask
    • Odporność za dotkniętego przeciwnika zwiększona z 7 do 9
    • Odporność na magię zwiększona z 30 do 35
  • Zeke’s Convergence
    • Pancerz zwiększony z 25 do 35
  • Knight’s Vow
    • Ability haste zwiększone z 10 do 20
  • Chempunk Chainsword
    • Ability haste zwiększone z 15 do 25
    • AD zwiększone z 45 do 55
  • Mortal Reminder
    • Ilość ataków wymaganych do wzmocnienia zmniejszona z 3 do 2
  • Executioner’s Calling
    • AD zwiększone z 15 do 20
  • Morellonomicon
    • HP zwiększone z 250 do 300
    • AP zwiększone z 80 do 90
  • Chemtech Putrifier
    • AP zwiększone z 55 do 60
  • Oblivion Orb
    • AP zwiększone z 30 do 35
  • Thornmail
    • Skalowanie pasywnych obrażeń zwiększone z 10% do 20%
  • Bramblevest
    • Bazowe obrażenia zdolności pasywnej zwiększone z 3 do 4

Osłabienia przedmiotów

  • Everfrost
    • Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 1,5 do 1 sekundy
  • Liandry’s Anguish
    • Podstawowe obrażenia palenia zmniejszone z 15 do 12,5 na sekundę
  • Riftmaker
    • AP zmniejszone z 80 do 70 (Przedmiot Ornna: z 100 do 90)
  • Umbral Glaive
    • Czas odnowienia zwiększony z 35 do 40 sekund
  • Maw of Malmortius
    • Czas odnowienia zwiększony z 60 do 75 sekund
  • Death’s Dance
    • Leczenie zmniejszone z 140% bAD do 120% bAD
  • Kraken Slayer
    • Obrażenia trzeciego ataku zmniejszone z 60 (+45% bAD) do 50 (+40% bAD)

Zmiany systemowe

  • Głębokie rany
    • Siła głębokich ran zmniejszona z 30/50% do 25/40%
  • Lethal Tempo
    • Prędkość ataku za stack zmniejszona z 5% do 3%
  • Obrażenia wież
    • AD zewnętrznych wież zwiększone z 167-391 do 162-322
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej